Sateenkaari vaatteet lapsella
En tiedä merkkiä, mutta joku ns parempi merkki teettää sateenkaaren raidoissa haalareita ja ulkotakkeja pikkulapsille.
Mitä ajattelet kun näet näitä lapsia; yhdistyykö se mielessäsi seksuaalivähemmistöjen kannatukseen ja sateenkaari-perheiden rummutukseen vai miellätkö vaatteen vain tavalliseksi värikkääksi lasten asusteeksi?
Kommentit (143)
Ei yhdisty. Minusta ne ovat nättejä värikkäitä vaatteita. Ei ole tullut mikään poliittinen agenda niistä koskaan mieleen.
Jokainen voi antaa oman merkityksen vaatteen väritykselle. Musta on vain kivoja värikkäitä vaatteita, tulee mieleen kesä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi antaa oman merkityksen vaatteen väritykselle. Musta on vain kivoja värikkäitä vaatteita, tulee mieleen kesä.
vaatii aika moisen kansan liikkeen jotta voidaan muuttaa sateenkaari värit symboloimaan muuta kuin seksuaalivähemmistöjä. kuinkahan he siihen muuten suhtautuvat?
Mä vaan aattelen että lapsi tykkään sateenkaarista. En vihreistäkään haalareista heti aattele vihreitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna aloittaja lasten olla lapsia, äläkä mieti, mitä heidän vaatteensa mahtaa tarkoittaa.
pukisitko lapsesi natsin uniformuun? tai kkk?
haistapersupaska
olen KD ja sionisti.
se mitä lapsi pukee kuvastaa vanhempien arvomaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan aattelen että lapsi tykkään sateenkaarista. En vihreistäkään haalareista heti aattele vihreitä :D
annatko lapsesi päättää mitä hän pukee?
Vierailija kirjoitti:
Ei yhdisty. Minusta ne ovat nättejä värikkäitä vaatteita. Ei ole tullut mikään poliittinen agenda niistä koskaan mieleen.
Olen samaa mieltä. Värikäs vaatetus on myös näkyvyyttä lisäävä turvallisuusasia Suomen kaamoksessa. Moni ei tajua, että vaatteisiin ommeltujen heijastinpalojen pigmentit lähtevät pois pesussa ja vaate ei sitten suojaa lasta hämärässä tai pimeässä. Monesti ihmettelen kun etenkin pojat puetaan tummiin vaatteisiin ja saavat juosta kaupan parkkipaikalla ja pihalla.
Aika moni pieni lapsi, sekä tyttö että poika, tykkää sateenkaarista ja sateenkaaren väreistä. En näe tuossa mitään outoa, tai yhteyttä sateenkaariväestöön. Onko termi "rainbow baby" tuttu? Sillä termillä puhutaan englanninkielisissä maissa vauvasta, joka syntyy menetetyn lapsen jälkeen. Eli ihan yhtä hyvin joku voisi ajatella, että se sateenkaarikuosisia vaatteita pitävä muksu on tällainen kuolleen lapsen jälkeen syntynyt elävä sateenkaarilapsi :)
Vierailija kirjoitti:
Aika moni pieni lapsi, sekä tyttö että poika, tykkää sateenkaarista ja sateenkaaren väreistä. En näe tuossa mitään outoa, tai yhteyttä sateenkaariväestöön. Onko termi "rainbow baby" tuttu? Sillä termillä puhutaan englanninkielisissä maissa vauvasta, joka syntyy menetetyn lapsen jälkeen. Eli ihan yhtä hyvin joku voisi ajatella, että se sateenkaarikuosisia vaatteita pitävä muksu on tällainen kuolleen lapsen jälkeen syntynyt elävä sateenkaarilapsi :)
Oi että, minulle termi on tuttu ja olen luullut olevani Suomessa ainoa, jolle näistä sateenkaarihaalareista tulee mieleen, kuinka siinä on jonkun rainbow baby
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole omia lapsia, mutta kyllä pienilläkin on usein joku lemppari väri. Jos tyttö haluaa ruskeat tai poika keltaset haalarit, miksei. Sama periaate kuvioiden kanssa ja ton sateenkaaren kanssa, mulla oli itellä pienenä sateenkaari vaatteita, eikä niillä sillon ollut samanlaista merkitystä.
Minä tarkoitan nyt niitä niin pieniä lapsia jotka eivät vielä valitse itse vaatteitaan tai omaa niihin mieltymyksiä, 1-2 vuotiaita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole omia lapsia, mutta kyllä pienilläkin on usein joku lemppari väri. Jos tyttö haluaa ruskeat tai poika keltaset haalarit, miksei. Sama periaate kuvioiden kanssa ja ton sateenkaaren kanssa, mulla oli itellä pienenä sateenkaari vaatteita, eikä niillä sillon ollut samanlaista merkitystä.
Se oli ennen se, nyt asia on näin:
Aikuiset käyttävät lapsiaan poseeraamiseen, riippumatta mitä se tekee lapsille itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta miksei lapsi saisi muka itse päättää, minkä värisiä vaatteita haluaa käyttää? :D
Tietty vanhemman tehtävä on huolehtia, että lapsella on oikean kokoiset ja säänmukaiset vaatteet, eli vaikka muksu tahtoisi pukea talvipakkaseen shortsit, se ei käy. Mutta kyllä mun lapset on pienestä (noin 1,5-2v) alkaen olleet mukava valitsemassa, minkä värisiä ja kuosi sua vaatteita heille ostetaan. En näe tässä mitään outoa.
Vierailija kirjoitti:
Miellän vaatteen vanhempien ideologisen pätemisen osoitukseen lasten kautta. Pimeää touhua koska lapset eivät ymmärrä mitään tuollaisesta.
lapsia ei saisi käyttää oman poliittisen agendan mainontaan. olen monesti sanonut kun katsoo tän päivän vanhemmuutta että huostaanoton kynnystä täytyisi madaltaa!
Lapsen vaatteet on vanhempien aatteet.
Vierailija kirjoitti:
Persut pukee lapset paskanruskeisiin vaatteisiin, on paskojen ihmisten väri.
Päinvastoin, ne elokapinalaiset pukeutuu ruskeaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tarkoitan nyt niitä niin pieniä lapsia jotka eivät vielä valitse itse vaatteitaan tai omaa niihin mieltymyksiä, 1-2 vuotiaita.
Ap
Onkohan mun lapsi jotenkin erikoinen, kun hänellä oli jo omat lempparivärit vaatteiden suhteen 1v 3kk iässä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Itse näen että lasta tyrkytetään pedarille.
Anna aloittaja lasten olla lapsia, äläkä mieti, mitä heidän vaatteensa mahtaa tarkoittaa.