Onko 20 petikumppania paljon vai vähän mielestäsi 3kymppiselle?
Mietiskelin tässä, että minulla on sen verran kumppaneita ollut, joten mitä sanoo raati ja oma petikumppanien määrä? Olen mies.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Miehelle paljon. Naiselle ei juuri mitään. Nykyään naiset panee tindermiehiä (niitä samoja) 2-3 viikottain ja body countit on siten kolminumeroisia
Miksi ihmeessä naiset noin tekisivät? Ei se muna ole minkään arvoista kun sitä on joka puolella saatavilla ja tarjolla on vain huonoa seksiä.
Ja miehet valehtelevat panevansa koko ajan ja kaikkien kanssa, ei niiden sanaan voi luottaa.
No hyi. Luulevatko miehet olevansa sitä parempia mitä enemmän petikumppaneita? Päin vastoin, ihme kyläpyöriä joille kelpaa näköjään mikä vain.
Paljon. Antaa kuvan sitoutumiskyvyttömästä ihmisestä.
Jos on olleet huonoja panoja- ihan liikaa
Jos on olleet hyviä panoja- liian vähän
Mitä sen on väliä, kuka niistä pitää kirjaa?
Olen 36v- nainen, 2 petikumppania. Ajattelin elää loppuelämän munatta. Haittaaks?
Jos ap on nainen, niin ap on jakorasia. Yleinen patja.
Naiselle sopiva määrä on 1 ja miehelle 100.
Miehelle tosiaan liian vähän! Naiselle aivan liikaa!
Siltä väliltä. Ilmeisesti noin 10 vuoden sinkkuelämän tulos?
Mulla tuli 34-vuotiaana petikumppaneiden määräksi 35. Nyt olen 43v. eikä ole lukema noussut eli olen edelleen saman miehen kanssa.
Se, että on ollut useampi kuin yksi petikumppani ei tarkoita sitä, että ei osaisi olla uskollinen ja elää pitkässä parisuhteessa.
Se on kolmekymppinen.
Ei 3kymppinen. Etkö itse ap näe miten typerältä tuo vaikuttaa?
Paljon. Irtoseksi selvästi on hänen juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap on nainen, niin ap on jakorasia. Yleinen patja.
On se mieskin ihan samalla tavalla.
Kuulostaa mielestäni normaalilta ja keskiverrolta niin naiselle kuin miehellekin. Joku 50 + on mielestäni jo oikeasti paljon. Joku 2 on niin vähän, että kokisin elämän menneen hukkaan.
N50
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ylipäänsä vähän ehkä oksettavaa laskeskella jotain seksikumppaneiden määrää..
Oksettavaa on se, että niitä on laskeskeltavaksi asti..
Ei ole mielestäni paljon, muttei myöskään vähän.
No ei ole paljoa, nyt vauhtia hommaan.