Onko 20 petikumppania paljon vai vähän mielestäsi 3kymppiselle?
Mietiskelin tässä, että minulla on sen verran kumppaneita ollut, joten mitä sanoo raati ja oma petikumppanien määrä? Olen mies.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Tosi vähän.
Oletko ruma?
Hmm ehkä, mutta enemmänkin ujo. Toisaalta on käynyt onni, että ujoudesta huolimatta, nuoret, hoikat, kauniit naiset ovat takertuneet kainalooni useasti kännipäissään. On sitä pari vanhempaakin leidiä syliin päätynyt.
Lopetin laskeskelun kymmenennen kohdalla. Välillä tulee lisää, välillä on kuivempia kausia. Satoja, mutta kysyttäessä mainitsen vain ne joilla on ollut merkitystä ja niitä on 4-5.
Onhan tuo aika paljon, mutta haittaako se? Mitä itse olet mieltä? Itselläni on nolla(0) seksikumppania. Olen 44-vuotias mies.
M44
Melko sama määrä kuin mulla tuon ikäisenä, useimpien kanssa en ollut kuin kerran.
En koe että se olisi jotenkin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ihan helvetin paljon.
Minä olen 47v ja tasan kaksi ollut. Enkä osaa edes kuvitella että minkälaista olisi jos olisi ollut niin intiimisti sellaisen lauman ihmisiä kanssa...
Niinpä. Olen pari vuotta nuorempi ja viimeiseen 9 vuoteen ei ole ollut yhtään kumppania. Sitä ennen oli sama kumppani 13 vuotta ja häntä ennenkin oli taas pari vuotta ilman yhtään kumppania.
Parikymppisenä oli saldona 3 ja silloin totesin, että minkäänlainen irtoseksisäätäminen tai paneskelu ilman tunteita ei ole mun juttu ollenkaan. Ja näistäkin vain 1 oli ns yhdenillanjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Naisella paljon, miehellä ei.
Tuota totuutta naiset ei tajua.. paljon jakaneet kelpaa vain hetken huviksi.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin laskeskelun kymmenennen kohdalla. Välillä tulee lisää, välillä on kuivempia kausia. Satoja, mutta kysyttäessä mainitsen vain ne joilla on ollut merkitystä ja niitä on 4-5.
Erehdyin hetkeksi tuollaiseen. Nainen kysyi miksi en halua enää tavata. Vastasin etten pysty olemaan yleisen naisen kanssa. Kun naisen luku on useita kymmeni tai satoja niin se oli sitten siinä. Tuokin on totta että naiset valehtelee lukua pienemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella paljon, miehellä ei.
Tuota totuutta naiset ei tajua.. paljon jakaneet kelpaa vain hetken huviksi.
Koskee yhtä lailla miehiäkin. H*o*a se on miesh*o*akin.
Miehelle paljon. Naiselle ei juuri mitään. Nykyään naiset panee tindermiehiä (niitä samoja) 2-3 viikottain ja body countit on siten kolminumeroisia
Todella vähän, normaalilla naisella on bodycount tutkimuksien mukaan 40-90.
Ihan tavallinen luku. Mulla oli jotain 35-40 välissä , en pysty laskee/muista . Yritin joskus viisi vuotta sitten mutta en muista. Sit tapasin mun miehen joka on ollut sit se toistaiseksi viimeinen .
On aika vähän, jos suhtautuu seksiin mukavana ajanvietteenä ystävien kanssa, eikä vain vakavaan parisuhteeseen kuuluvana.
Tunnen paljon esim. homomiehiä, joilla tuo 20 on täyttynyt jo samaan syntymäpäivään mennessä.
Jos taas kuuluu "vain suhteessa" -koulukuntaan, tuo on aika paljon.
Pointti: seksiin voi suhtautua monella tavalla, ja kaikki tavat on periaatteessa saman arvoisia, vaikka moralisointi asialla tuntuukin tosi pehmeän pörröiseltä.
Eikö tuo ole ihan tavanomainen määrä. Ihan normaalia se on harrastaa seksiä eri kumppaneiden kanssa.
Sanoisin että paljon.
Ja oikeestaan en itse tulevalta mieheltä toivoisi tuollaista saalista.
Riippuu parisuhdehistoriasta.
Jos on ollut sinkku koko ikänsä tai vaan lyhyitä suhteita, niin aika normaali määrä sänkykumppaneita.
Jos taas on seurustellut lähes koko ikänsä ja ollut sinkkuna vaikka vain 6kk-12kk jonka aikana nuo pääsääntöisesti tulleet, niin onhan se paljon.
Mun mielestä seksikumppanien määrää ei pidä arvottaa millään asteikolla. Se mikä on toiselle vähän, on toiselle aivan liikaa, eikä sillä ole tekemistä iän tai sukupuolen kanssa. Ihmistä ei tulisi arvottaa seksikumppanien määrän perusteella.
Aika paljon. Seurustelin itse kolmekymppiseksi saman miehen kanssa, hän oli myös ensimmäinen seksipartnerini. Eron jälkeen alkoi sutina, ehkä 12-14 eri tyyppiä. Vakiinnuin uudelleen nelikymppisenä, ja olen edelleen onnellisesti naimisissa. Itselläni siis vain n. 15 eri sänkykumppania tähän ikään (52) mennessä.
Mutta toki riippuu ihan elämäntilanteesta. Jos elää ikänsä sinkkuna, kumppaneita voi kertyä vaikka kuinka paljon. Jos taas on parisuhteessa koko ikänsä saman ihmisen kanssa, kumppaneita voi olla vain yksi.
Mun mielestä on ylipäänsä vähän ehkä oksettavaa laskeskella jotain seksikumppaneiden määrää..
Naisena pitäisin tuossa riskinä papilloomavirusta ja varoisin seksiä ilman kumia. Muuten olen sitä mieltä, ettei kumppanien määrää ole mikään pakko raportoida kenellekään.