Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 20 petikumppania paljon vai vähän mielestäsi 3kymppiselle?

Vierailija
07.05.2022 |

Mietiskelin tässä, että minulla on sen verran kumppaneita ollut, joten mitä sanoo raati ja oma petikumppanien määrä? Olen mies.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 19v ja tänä vuonna ollu 14 eri naista.

En tiiä onko paljon

Vierailija
102/112 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömästi. Hyi helvetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella paljon, miehellä ei.

Itse asiassa keskiarvo on miehillä suurempi kuin naisilla, koska homomiesten Grinder-kulttuuri.

Vierailija
104/112 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36v- nainen, 2 petikumppania. Ajattelin elää loppuelämän munatta. Haittaaks?

Kyllä haittaa. itsekäs olet kun samaan aikaan on satojatuhansia yksinäisiä miehiä.

Vierailija
105/112 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli 34-vuotiaana petikumppaneiden määräksi 35. Nyt olen 43v. eikä ole lukema noussut eli olen edelleen saman miehen kanssa.

Se, että on ollut useampi kuin yksi petikumppani ei tarkoita sitä, että ei osaisi olla uskollinen ja elää pitkässä parisuhteessa. 

Eli ikääntyessä alkoi markkina-arvo laskemaan, eikä enää päässytkään valkkaamaan niitä kuumimpia ihan suorilta? Ja sitten pitikin etsiä äkkiä joku vässykkä, jota piinata loppuelämä henkisesti?

Vierailija
106/112 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tekin mietitte.

Itselläni on ollut vajaa parisataa petikumppania (olen mies, 32-vuotias), siinä missä jollain toisella samanikäisellä lukumäärä on kokonaista kaksi. Pidän molempia, enempää, vähempää ja kaikkea siitä välistä ihan sopivana määränä.

Vierailija
107/112 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 10 kumppania 40-vuotiaana.

Vierailija
108/112 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero yksi. Saattoi nainen tietenkin valehdella. Halusi uudestaan ja uudestaan. Myönsi että hänellä on entisiä kokemuksia. Nelikymppinen niin ihmettelisin jos olisin ainoa. Ykkönen syystä että väitti mua niin hyväksi. Siitä innosta mitä oli mun kanssa sängyssä niin aivan sama vaikka olisi valehdellut.

Vierailija
109/112 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene kritisoimaan. Jos on ollut koko iän sinkku ja ikää päälle kolmekymmentä (eikä tarkkaan määritelty onko kysyjä 30 vai 38 esim.) Niin ei siinä nyt mitään seksihulluja mielestäni määrällisesti olla oltu? Eikä se kiinnosta jos suhteessa jonkun kanssa on että monenko kanssa ollut jos on nyt vain yhden kanssa, niin menneet on menneitä.

Mites meikä: nainen, 33 vuotta ja seksikumppaneita 11? Liikaa?

Vierailija
110/112 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene kritisoimaan. Jos on ollut koko iän sinkku ja ikää päälle kolmekymmentä (eikä tarkkaan määritelty onko kysyjä 30 vai 38 esim.) Niin ei siinä nyt mitään seksihulluja mielestäni määrällisesti olla oltu? Eikä se kiinnosta jos suhteessa jonkun kanssa on että monenko kanssa ollut jos on nyt vain yhden kanssa, niin menneet on menneitä.

Mites meikä: nainen, 33 vuotta ja seksikumppaneita 11? Liikaa?

Ihan sopiva määrä. Enemmän minua ihmetyttää ne, joilla on ollut vain 1-3 kumppania. Joko on löytänyt tosi helposti puolison tai sitten ei ole kelvannut kovinkaan monelle. Ensimmäinen tapaus on toki ok, mutta jälkimmäinen tapaus tuntuu luotaantyöntävältä.

Itselläni on ollut 18 kumppania, ikää 35v ja mies. Vähän kieltämättä kadehdin samanikäistä mieskaveriani, jolla on ollut petiseuraa tuplasti enemmän...

Vierailija
111/112 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli 34-vuotiaana petikumppaneiden määräksi 35. Nyt olen 43v. eikä ole lukema noussut eli olen edelleen saman miehen kanssa.

Se, että on ollut useampi kuin yksi petikumppani ei tarkoita sitä, että ei osaisi olla uskollinen ja elää pitkässä parisuhteessa. 

Eli ikääntyessä alkoi markkina-arvo laskemaan, eikä enää päässytkään valkkaamaan niitä kuumimpia ihan suorilta? Ja sitten pitikin etsiä äkkiä joku vässykkä, jota piinata loppuelämä henkisesti?

Tai nuorempana vietti bile-elämää baariviikonloppuineen ja festarikesineen, jolloin on helppo löytää seuraa, mutta vakituisen parisuhteen myötä ymmärrettävästi ei enää vietä?

t. eri

Vierailija
112/112 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikeasti osaa sanoa, onko 20 paljon vai  vähän. Ehkä kuitenkin paljon, ainakin jos kaikki 20 on olleet parisuhteita.