Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 20 petikumppania paljon vai vähän mielestäsi 3kymppiselle?

Vierailija
07.05.2022 |

Mietiskelin tässä, että minulla on sen verran kumppaneita ollut, joten mitä sanoo raati ja oma petikumppanien määrä? Olen mies.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo on paljon. Mitä noista irtojutuista saa?

Niistä saa seksiä.

Vierailija
82/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla mun kavereista luku on 3 toisilla lähempänä 300. Onnellisia ovat ne , joilla on kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä saa seksiä.

Niin mutta voiko se olla hyvää kun ei yhtään tunne toista/toisen mieltymyksiä? Vai oletteko kaikki kullikutreja ja etsitte avainta joka suoraan sopii lukkoon ilman kommunikaatiota? 

Vierailija
84/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin tuon ikäinen, oli enemmän.

Siis niin paljon, etten niitä kaikkia edes muista.

Olin nimittäin aina kännissä ja jossain päin bilettämässä.

Sitten elämässäni tapahtui muutos. Raitistuin ja rakastuin raittiiseen mieheen. Nyt on aviota yli 15v. ja tämä yksi mies on riittänyt koko ajan ja tulee riittämään.

Häpeällisiä sekoiluaikoja en tahdo edes muistella, saati kertoa muuten kuin anonyymisti.

Vierailija
85/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä saa seksiä.

Niin mutta voiko se olla hyvää kun ei yhtään tunne toista/toisen mieltymyksiä? Vai oletteko kaikki kullikutreja ja etsitte avainta joka suoraan sopii lukkoon ilman kommunikaatiota? 

Miksi yhden illan suhteessa ei kommunikoitaisi? Kai silloinkin voi sanoa, mistä tykkää ja mistä ei ja kysyä toiselta, mitä tämä haluaisi?

Vierailija
86/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali määrä mielestäni. Ei liian montaa mutta et myöskään ole mitenkään kokematon.

Vierailija
87/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan juttuja ei tarvitse laskea,ne on harjoitus kappaleita.pitemmät suhteet laskisin.älä kerro pitkässä suhteessa kuin joitain alle kymmenen 7.naiset pitää muuten onnenonkijana.

Vierailija
88/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi oma vihitty aviopuoliso olisi itselle liikaa. Avioiduin 19vuotiaana ja olin neitsyt. Ihanaa oli opetella petipuuhia oman rakkaan kanssa ja samalla yrittää lasta. Parin kuukauden päästä tärppäsi. Irtosuhteet ei sovi meikäläiselle.

Vierailija
89/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten elämässäni tapahtui muutos. Raitistuin ja rakastuin raittiiseen mieheen. Nyt on aviota yli 15v. ja tämä yksi mies on riittänyt koko ajan ja tulee riittämään.

Häpeällisiä sekoiluaikoja en tahdo edes muistella, saati kertoa muuten kuin anonyymisti.

Niin nainen aikuistuu lopussa ja löytää cuck-miehen, joka pääsee nuolee entisten miesten mällejä.

Vierailija
90/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt aika paljon, varsinkin kun miehet tuppaavat suhtautumaan kovin leväperäisesti ehkäisyasioihin. Tautikammoisena en koskisi kepilläkään. Omat kumppanit voi laskea yhden käden sormilla. N40+

Vierailija
91/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, on se aika paljon, mutta mikäpäs siinä. Ei niiden kumppanien määrällä ole väliä, kun on suostumuksellista seksiä.

Itse olen 40 ja vain kaksi kumppania takana, miehelleni olen ainoa. 24 vuotta sama kumppani, mutta jos oltaisiin tavattu myöhemmin, luvut olisivat varmasti jotain ihan muuta.

Vierailija
92/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden illan juttuja ei tarvitse laskea,ne on harjoitus kappaleita.pitemmät suhteet laskisin.älä kerro pitkässä suhteessa kuin joitain alle kymmenen 7.naiset pitää muuten onnenonkijana.

Tästä syystä on hyvä varmistaa asia vielä miehen kavereilta. He ehkä tietävät aika lähelle todellisen lukeman.

Vierailija
93/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa peliin:

Keski-ikäisillä miehillä ja naisilla on ollut eniten kumppaneita, miehillä keskimäärin 18–20, naisilla vastaavasti 10–13.

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…

Vierailija
94/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika pettynyt naisiin. Ymmärrän, että miehellä jatkuva panotus ja osa ei osaa kontrolloida kikkeliään.

Mutta luulisi naisia fiksuimmiksi. Valitettavasti ne aina ihastuu johonki playerii ja osa yrittää saada suhteen seksin avulla. Suhde kestää alle viikon ja taas seuraava pano kohteeksi.

Vierailija
95/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aika pettynyt naisiin. Ymmärrän, että miehellä jatkuva panotus ja osa ei osaa kontrolloida kikkeliään.

Mutta luulisi naisia fiksuimmiksi. Valitettavasti ne aina ihastuu johonki playerii ja osa yrittää saada suhteen seksin avulla. Suhde kestää alle viikon ja taas seuraava pano kohteeksi.

En miellä itseäni pelimieheksi. Eikä niitä naisia ole paljoa. Suhteissa olen ollut uskollinenl Sinkkuna olen antanut. Se että olen ystävällinen, katson silmiin ja puhun mukavia. Mikään pakko ei ole sänkyyn. Olen 50 ja luku on yli sata. Kaksinaismoralisti kun naisen vastaava luku olisi liikaa.

En osaa sanoa miksi se naisen luku on jotenkin pahempi. Se vain on. Onneksi länsi ja vapaat jutut. Pakko ei ole mitään. Jokaisen oma päätös mikä on sopivaa. 

Vierailija
96/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylileveä sänky.

Vierailija
97/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3x tuo määrä oli tuossa iässä aikoinaan.

Vierailija
98/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nainen aikuistuu lopussa ja löytää cuck-miehen, joka pääsee nuolee entisten miesten mällejä.

Hyi.. Tuolle miehelle pitäisi kertoa minkälaisen naisen kanssa on yhdessä.

Vierailija
99/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on selvästi kolmea tyyppiä:

1. Ne joilla on vain pari kumppania.

2. Ne joilla on karkeasti ollut saman verran

3. Ne jotka ovat panneet iloisesti menemään kaikkien kanssa.

Jokainen tyylillään, en näe kenenkään tuomitsemisessa järkeä, eri asia on sitten haluaako 2 tai 20 petikumppanin kanssa ollut olla 100+ kumppanin kanssa olleen kanssa parisuhteeseen. En kyllä huolisi itsekään parisuhteeseen yli 50 kumppanin kanssa ollutta omanikäistä, seksiä voisin kyllä harrastaa. Tuomitsen ja halveksun kyllä noita, jotka eivät asian todellista laitaa tulevalle kumppanille paljasta, melko epärehellistä kumppania kohtaan, pelkäättekö reaktiota vai häpeättekö omaa menneisyyttänne?

Ap.

Vierailija
100/112 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 petikumppania, ei kondoomia ja ei yhtään lapsia eri heiloilta tullut? Luuletko, että kaikki vetää e-pillereitä. Ainoastaan idiootti luottaisi naiseen.

I smell bullshit.

Olen tuhkamuna.

Ap