Onko 20 petikumppania paljon vai vähän mielestäsi 3kymppiselle?
Mietiskelin tässä, että minulla on sen verran kumppaneita ollut, joten mitä sanoo raati ja oma petikumppanien määrä? Olen mies.
Kommentit (112)
En tyytyisi naiseen, joka on ollut noin monrn pantavana.
Eikö tunnukin ihanalta tuomita ja ylenkatsoa?
Ihan kylmikset menee.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Nainen läpäisee keriteerit, jos osaa jättää seksin vakavaan parisuhteeseen. Miesten koeajajia tai irtoseksin harrastajat ei minullekaan kelpaa. M27
En ota kantaa, jokainen päättää itse. Ei se ole paljon verrattuna juoviin pelimiehiin, joilla voi olla vaikka 200. Ei määrä ole mitenkään tavoiteltavaa (laatuun nähden), koska osa voi pelätä raskautta, tauteja, seksodemoneja, vihaisia exiä, sukupuolitautiklinikan tätejä, kondomin luisumista, kipua ja luoja ties mitä. On parempi pitäytyä laadussa tai hyvässä seurassa. Sinkkuna olossa ei ole mitään vikaa.
20 petikumppania, ei kondoomia ja ei yhtään lapsia eri heiloilta tullut? Luuletko, että kaikki vetää e-pillereitä. Ainoastaan idiootti luottaisi naiseen.
I smell bullshit.
Täällä on turhan paljon slutsheimaavia, ahdasmielisiä ja seksinvastaisia ihmisiä. Antaa kaikkien panna niin paljon kuin mieli halajaa, kunhan homma on suostumuksellista ja ketään ei satuteta. Jollekin sopiva määrä on 50, toiselle 1, kolmannelle nolla. Pakonomainen irtosuhteiden harrastaminen voi kertoa ehkä syvemmästä ongelmasta, mutta so what? Niitä on meillä kaikilla, ja oireilevat eri tavalla (vaikka syömällä tai juomalla). Tai voi se olla kertomattakin, ehkä joku vaan tykkää nussia ilman sitoumuksia.
Ihme porukkaa. Paneminen on kuitenkin kivaa. Terv. Monogamisessa ja sitoutuneessa liitossa seksiä harrastava, jolla on myös historiaa eri kumppaneiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Innoissasi olisit kuitenkin. Eiköhän tuollainen nainen tiedä mistä narusta vetää.
Jos valtaosa naisista tavoittelee nirsoutensa takia sitä 10%, niin moni noista 10% miehistä on pannut laumoja. Ei siinä ole mitään uutta tai shokeeravaa. Kuka helvetti tyytyis yhteen naiseen, kun jonossa on ilmaisia lutkia pantavaksi.
ON LIIKAA!
Muuten syylistyy harrastamaan Maailman vanhinta Ammattia!
, Joka on Suomessa laitonta!
VAIN AINOASTAAN: Yhden naisen kanssa,kun on Avioliitossa!
Vierailija kirjoitti:
Jos valtaosa naisista tavoittelee nirsoutensa takia sitä 10%, niin moni noista 10% miehistä on pannut laumoja. Ei siinä ole mitään uutta tai shokeeravaa. Kuka helvetti tyytyis yhteen naiseen, kun jonossa on ilmaisia lutkia pantavaksi.
Aika monikin, tuohan on ihan kiinni siitä mitä itse arvostaa. Sinä selvästi arvostat määrää enemmän kuin laatua, eikä siinä mitään.
Naiselle järkyttävän paljon. Miehelle jotenkin hyväksyttävä.
Evvk, ei tosiaan herätä mitään tunteita.
Itse olen ollut vain yhden kanssa eli mieheni.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monikin, tuohan on ihan kiinni siitä mitä itse arvostaa. Sinä selvästi arvostat määrää enemmän kuin laatua, eikä siinä mitään.
Öööh en arvosta missään muodossa suomalaista feministiroskaa. Haluan vaimon aasiasta ja mahd. pitkän suhteen.
No itselläni 2 petikumppania ollut ja olen nainen 33v
Mielestäni tuo on paljon. Mitä noista irtojutuista saa?
Liikaa sekä miehelle että naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on turhan paljon slutsheimaavia, ahdasmielisiä ja seksinvastaisia ihmisiä. Antaa kaikkien panna niin paljon kuin mieli halajaa, kunhan homma on suostumuksellista ja ketään ei satuteta. Jollekin sopiva määrä on 50, toiselle 1, kolmannelle nolla. Pakonomainen irtosuhteiden harrastaminen voi kertoa ehkä syvemmästä ongelmasta, mutta so what? Niitä on meillä kaikilla, ja oireilevat eri tavalla (vaikka syömällä tai juomalla). Tai voi se olla kertomattakin, ehkä joku vaan tykkää nussia ilman sitoumuksia.
Ihme porukkaa. Paneminen on kuitenkin kivaa. Terv. Monogamisessa ja sitoutuneessa liitossa seksiä harrastava, jolla on myös historiaa eri kumppaneiden kanssa.
Enpä olisi osannut panna paremmin!
Mulla on ollut seitsemän kumppania, joista kuusi viimeisen neljän ja puolen vuoden aikana. Noista kuudesta neljän kanssa useampaan kertaan.
En ymmärrä mitä pahaa siinä on, jos suhtautuu seksiin vain seksinä. Ei sen tarvitse kuulua vain tapailu- tai parisuhteeseen.
Mua ei hetkauta vaikka luku olisi 0 tai 200. Olen aina ihmetellyt näitä arvostelijoita.
Aivan liikaa, jos olisit nainen.
Miehelle tuo on juuri sopivasti.
M27