Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä tulee jo hulluksi sinkkuna kun ei saa naista.

Vierailija
07.05.2022 |

Olen jo kyllästyny tähän elämääni yksin sinkkuna kun ei saa naista ja läheisyyttä kosketuksia. Miten tätä jaksaa????

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama ongelma, tulen hulluksi ilman miestä ja seksiä. En halua irtosuhteita vaan parisuhteen. N 30

Miksi? Miksi et yritä löytää ja hakea elämääsi sisältöä iloa ja mahdollisesti jopa onnea muualtakin kuyin toisesta ihmisestä, miehestä. Tai vastaa ainakin meille ikisinkuille, että mitä oikeastaan kaipaat ja haluat kun annat ymmärtääm että sinustaKkin) saattaisi tulla hullu, jollet löydä miestä ja saa seksiä.

Ehkä minä olen jo hullu, vaikka en sitä itse en taida tiedostaa. Mutta minkäs teet kun ikä alkaa "jo" nelosella eikä päivääkään kokemusta parisuhteesta....

On minulla elämässä sisältöä. Mutta esim seksuaalisiin tarpeisiin tarvitsen miehen. jatkuva selibaatti hajottaa. N30

Ei me haluta olla mitään käveleviä dildoja teille.

Vierailija
42/75 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin sinä, niin ottaisin selvää siitä, mikä naisia miehissä viehättää ja ennen kaikkea mitä naiset TARVITSEVAT tunteakseen halua miehen kanssa parisuhteeseen  ja seksiin. Maskuliinisella energialla tarkoitan sitä, että kun olet terveessä maskuliinisessa energiassa ja hehkut sitä, se luo polarisaation feminiinisille naisille jolloin he kokevat sinuun vetoa. Jos maskuliinisena miehenä sinulla on elämässäsi suunta ja olet sekä halukas että kyvykäs pitämään naisesta huolta, niin pystyt tarjota maskuliinista suojaa, mitä naiset tarvitsevat parisuhteessa.

Kaikki nämä ilmiselvät perusjutut kuten hyvä hygienia, viehättävä yleisvaikutus, sujuva kommunikointi, huumorintaju ym. ovat tärkeitä asioita, luonnollisesti. Mutta tämä maskuliininen energia on sellainen asia, jota pystyt kehittämään ja luomaan tietoisesti, kun ymmärrät näitä asioita. Siksi sinuna lähtisinkin tutkimaan tätä netistä tarkemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä ihan todella sairaita, ilkeitä, ajattelemattomia ja vahingoniloisia kommentteja. Toivon että löydät vielä parisuhteen, naisen ja rakkauden. Kannattaa kiinnittää huomiota omaan maskuliiniseen energiaasi ja siihen, miten voit vetää puoleesi feminiinisen naisen.

Maskuliinenen energia? - Vetää puoleensa feminiiniseen nainsen?  "Öö" Miten tuo pitäsi ymmärtää. Tai ainakin minua miehenö alkaa hymyilyttää jos sitä kovin alkaisin korostamaan maskuliinisuuttani; mutta ehkä sen korostamattomuuteni on yhtenä keskeisenä syinä sille, miksi olen sinkku.... Mistähän tämän "maskuliinsen korostamisen" aloittaisi?

Sanopas se. Olen itsekin kerran saanut treffaamaltani naiselta palautetta että maskuliinisuus puuttui.

Itse vaan mietin, että mitä se maskuliinisuus on? Pitääkö jotenkin alkaa esittämään kovaa ihmistä jota ei tunteista puhuminen kiinnosta ja joka yrittää olla naisen yläpuolella kaikin tavoin? Eikö mies saa olla ujo ja herkkä?

Vierailija
44/75 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/75 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä ihan todella sairaita, ilkeitä, ajattelemattomia ja vahingoniloisia kommentteja. Toivon että löydät vielä parisuhteen, naisen ja rakkauden. Kannattaa kiinnittää huomiota omaan maskuliiniseen energiaasi ja siihen, miten voit vetää puoleesi feminiinisen naisen.

Maskuliinenen energia? - Vetää puoleensa feminiiniseen nainsen?  "Öö" Miten tuo pitäsi ymmärtää. Tai ainakin minua miehenö alkaa hymyilyttää jos sitä kovin alkaisin korostamaan maskuliinisuuttani; mutta ehkä sen korostamattomuuteni on yhtenä keskeisenä syinä sille, miksi olen sinkku.... Mistähän tämän "maskuliinsen korostamisen" aloittaisi?

Sanopas se. Olen itsekin kerran saanut treffaamaltani naiselta palautetta että maskuliinisuus puuttui.

Itse vaan mietin, että mitä se maskuliinisuus on? Pitääkö jotenkin alkaa esittämään kovaa ihmistä jota ei tunteista puhuminen kiinnosta ja joka yrittää olla naisen yläpuolella kaikin tavoin? Eikö mies saa olla ujo ja herkkä?

Kiitos kommentistasi. - En itse ole erityisen ujo mutta jollain tavoin herkkä, enkä ole aatellut ruveta feikkaamaan ja esittämään kovempaa kuin, mitä olen. Saonisin ehkä mieluummin olevani sitkeä kuin erityisen kova. Enkä ymmärrä miksi minun pitäisi pyrkiä olemaan naisen tai kenenkään muunkaan yläpuolella; enemmän haaveksin kumppanista, jonka kanssa saattaisimme kulkea ja edetä suunnilleen samaan tahtiin.

Tiedän kyllä, että ei kaikki -sukupuoleen katsomatta- haaveksi tai toivo parisuhteeltaan tasa.arvoa. Itse toivon. Minulle monessa suhteessa hyvälle mutta ei missään eritysien superhyvälle yli-ihmiselle se luullakseni sopisi parhaiten.

Olisi kuluttavaa olla parisuhteess aina se joka on "oikeassa" tai joka sanosi sen viimeisen sanan. Mutta vähintään yhtälailla olisi kiusallista olla se, jota toinen kuvittelsi voivansa vetää perässään; saati hakeutua vedettäväksi oma-aloitteisesti.

Omilla jaloillaa kulkevan ja seisovan kumppanin  minä haluaisin löytää ja kohdata saada jakaa elämäni hänen kanssaan. 

Oman maskuliimisuuden korostaminen aiheuttaa itsessäni lähinnä huvittuneisuutta. - Sellaiset asiat kuin vastuunkantaminen ja ottaminen, niin ympäristöstä ja muista kanssa elävistä välittäminen ja lupauksiensa pitäminen ja parhaansa yrittäminen voi toki pitää ehkä maskuliinisina piirteinä, joiden takana seison. Mutta yhtä hyvin näitä voi  pitää minusta naisellisina piirteinä. - Tai ainakin arvostan ja kunnioitan näitä ed, mainitsemiani sukupuoleen katsomatta.

Sen sijaan lihallista voimaa ja kykyä tapella (fyysisesti) minulla on melko rajoittuneesti. En puhu nyrkein ja potkuin vaan sanoin ja lausein.

Vierailija
46/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama ongelma, tulen hulluksi ilman miestä ja seksiä. En halua irtosuhteita vaan parisuhteen. N 30

Sitten meitä on 2.. haluatko tutustua?

Vierailija
47/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluksi kun ei saa naista? Ehei, kyllä sitä hulluksi tulee naisen kanssa.

Vierailija
48/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kaipaisin seksiä ja sutinaa, tulee tosi hulluksi kun ei saa naista.

Vierailija
49/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovaa tekisisi mieli koskea naista ja luvalla kouraasta.

Vierailija
50/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on se, että mietit asiaa kokoajan. Keksi muuta tekemistä. Tiedätkö miten paljon on eri asioita mitä voisit elämälläsi tehdä? Uskomaton määrä mahdollisuuksia ja täällä vaan valitat.

Ai hitto, minäkin olen täällä. Nyt lähden tekemään puita. Illalla koodailen harrasteprojektia.

Ei mulla ole mitään elämää. En tee vloppusin töitä ja olen vain yksin ja tuntuu että mietin vain naisia ja pää hajoo.

Jep eli tuohan se ongelma on, usko pois. Puhun nyt kokemuksesta. Ois hyvät harrastuskelit tulossa. Koitahan nyt katsella jotain tekemistä. 

Vierailija
51/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta,mutta ei se niin helppoa ole, kun ei oo ees kavereita, taidan alkaa niitä etsimään.

Vierailija
52/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamalla paranee.

Vierailija
53/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen=riesa

Vierailija
54/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo katsellut, että mihin tanssikurssille aiot osallistua?

Vierailija
55/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehiä, siis sellaisia vastentahtoisesti sinkkuja, kaiken mallisia ja mittaisia, jopa varsin toimeentulevia, yhdistää tietynlainen identiteetin puute. Ei oikein olla kiinnostuneita mistään, ei oikein tehdä mitään, ollaan vähän niinkuin tyhjiä kuoria. Onko sitten niin ettei miehet ymmärrä mikä ongelma tuossa on, kun miehet itse arvostavat noita piirteitä naisissa mitä suurimmassa määrin. Kyllä, tietenkin jos mies on komea, jostain löytyy nainen joka kelpuuttaa vähän passiivisemmankin tapauksen, mutta parhaat naiset menee niille aktiivisille miehille joilla on miellyttävä ja mielenkiintoinen persoona. Nokkimisjärjestys siis on se että eka valkkaa komeat ja aktiiviset, sen jälkeen ihan vaan aktiiviset, ja passiivi-Pasia ei huomaa kukaan, koskaan, ellei ole seitsemän oikein geenilotossa. Ja aktiivisella/passiivisella en tarkoita iskuyrityksiä vaan sitä millaista elämän sisältö on, mitä monipuolisempi, sitä kiinnostavampi mies.

Vierailija
56/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollutkaan tulisuudelmassa.

Vierailija
57/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naisen vagiina niin kovin kummoinen ole. Etsi miesseuraa. T. Bi-mies

Vierailija
58/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hulluus onkin syy eikä seuraus?

Vierailija
59/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vedä käteen

Vierailija
60/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on se, että mietit asiaa kokoajan. Keksi muuta tekemistä. Tiedätkö miten paljon on eri asioita mitä voisit elämälläsi tehdä? Uskomaton määrä mahdollisuuksia ja täällä vaan valitat.

Ai hitto, minäkin olen täällä. Nyt lähden tekemään puita. Illalla koodailen harrasteprojektia.

Ei mulla ole mitään elämää. En tee vloppusin töitä ja olen vain yksin ja tuntuu että mietin vain naisia ja pää hajoo.

Jep eli tuohan se ongelma on, usko pois. Puhun nyt kokemuksesta. Ois hyvät harrastuskelit tulossa. Koitahan nyt katsella jotain tekemistä. 

Mistä nää tyypit olettaa niiden naisten vain tipahtavan? Taivaalta? Ja vaikka tipahtaisivatkin, lähtisivät äkkiä lätkimään, kuka jaksaa jotain tylsää tyyppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi