Tässä tulee jo hulluksi sinkkuna kun ei saa naista.
Olen jo kyllästyny tähän elämääni yksin sinkkuna kun ei saa naista ja läheisyyttä kosketuksia. Miten tätä jaksaa????
Kommentit (75)
Olet ap väärässä! Jos sinä oikeasti tunnet/ajattelet/hahmotat/tiedostat että olet tulossa hulluksi, niin ei, et ole oikeasti tulossa hulluksi. Kysy ihan keneltä vaan lääkäriltä/psykiatrilta/psykologilta. Ne jotka oikeasti tulee hulluksi on ne joille se tapahtuu äkkiarvaamatta kuin salama kirkkaalta taivaalta ilman että ne itse osasivat odottaa sitä ollenkaan.
Oman mielenterveyden epäileminen on merkki siitä että ihminen on mieleltään terve.
Jos sinulla oikeasti on meneillään jotain raskasta elämässäsi, kuten vaikkapa raastavaa sietämätöntä ikisinkkuutta, niin jos et sen vuoksi valittaisi jotain järjenlähtemistä tai muuta mielen pahoinvointia niin silloin sinusta pitäisi huolestua! Hyvä kun valitat - se todistaa sen että olet terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se, että mietit asiaa kokoajan. Keksi muuta tekemistä. Tiedätkö miten paljon on eri asioita mitä voisit elämälläsi tehdä? Uskomaton määrä mahdollisuuksia ja täällä vaan valitat.
Ai hitto, minäkin olen täällä. Nyt lähden tekemään puita. Illalla koodailen harrasteprojektia.
Ei mulla ole mitään elämää. En tee vloppusin töitä ja olen vain yksin ja tuntuu että mietin vain naisia ja pää hajoo.
Eli olet epätoivoinen ja pahasti. Älä valehtele itsellesi ettet olisi, vaan myönnä totuus.
Eikö tämä mielisairas aloittaja voitaisi lopullisesti bännätä? Aloittajalle: mene.hoitoon.
Perjantaina Allu olisi päässyt treffeille, mutta torjui naisen ehdotuksen ja haukkui hänet lopulta pystyyn. Aika turha valittaa, kun ei treffit kiinnosta kun niitä tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se, että mietit asiaa kokoajan. Keksi muuta tekemistä. Tiedätkö miten paljon on eri asioita mitä voisit elämälläsi tehdä? Uskomaton määrä mahdollisuuksia ja täällä vaan valitat.
Ai hitto, minäkin olen täällä. Nyt lähden tekemään puita. Illalla koodailen harrasteprojektia.
Ei mulla ole mitään elämää. En tee vloppusin töitä ja olen vain yksin ja tuntuu että mietin vain naisia ja pää hajoo.
Eli olet epätoivoinen ja pahasti. Älä valehtele itsellesi ettet olisi, vaan myönnä totuus.
Anteeksi jos olen sitten olemassa.. hakatkaa päätä seinää
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä mielisairas aloittaja voitaisi lopullisesti bännätä? Aloittajalle: mene.hoitoon.
Mihin mun mielisairaan pitäs mennä hä???? hä?
katokkun on sairaita ihmisiä.. menkää ite sinne mielisairaalaan osastolle.
Menkää niille voimaantuneille ammattilaisille.
Menkää jo äkkiä Nuijaniemen sairaalaan osastolle.. taksi hakee jo.. hopi hopi
Jaksat siinä missä kaikki muutkin. Luuletko että kaikki vain panee koko ajan? Sulla on ollut enemmän kumppaneita kuin keskiverto miehillä ja naisilla yhteensä.
Olet ollut hyvinkin suosittu tyyppi siis. Mutta suosiosi on laskenut kuin lehmän häntä ja se varmasti johtuu siitä, että nuo sun mielenterveys ongelmat ovat lähteneet käsistä. Ja se mitä oot itsestäsi kertoillut niin sulla on varmasti tietynlainen maine nykyään, että ihmiset tietävät kuka olet ja osaa vältellä.
Katsos kun et voi vain sekoilla ja sitten ihmitellä miksei kukaan huoli sekopäätä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää tulla hulluksi. Hulluna on helppo olla.
Kun minä tulin hulluksi (syömishäiriö, kleptoilu, alkoholismi) miehet unohtuivat kokonaan.
Mutta en voi silti suositella. Seksin/suhteen haikailu kyllä unohtui tehokkaasti.
Helppous tulee ehkä siitä, että yksinäisyyttä ei oikein ole, jos ei voi kaivata ketään edes mielikuvissaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaksat siinä missä kaikki muutkin. Luuletko että kaikki vain panee koko ajan? Sulla on ollut enemmän kumppaneita kuin keskiverto miehillä ja naisilla yhteensä.
Olet ollut hyvinkin suosittu tyyppi siis. Mutta suosiosi on laskenut kuin lehmän häntä ja se varmasti johtuu siitä, että nuo sun mielenterveys ongelmat ovat lähteneet käsistä. Ja se mitä oot itsestäsi kertoillut niin sulla on varmasti tietynlainen maine nykyään, että ihmiset tietävät kuka olet ja osaa vältellä.
Katsos kun et voi vain sekoilla ja sitten ihmitellä miksei kukaan huoli sekopäätä.
Niinpä.
On miehiä, joilla ei ole koskaan ollut yhtään naista, ei ehkä jopa ole koskaan edes suudellut. Heidän takiaan tulee suru, mutta ei tämän raivohullun.
Savolaenen viisaous: Mitä se poekamies akalla tekköö.
No, minä olen parisuhteessa ja tulen hulluksi ilman seksiä.