Tässä tulee jo hulluksi sinkkuna kun ei saa naista.
Olen jo kyllästyny tähän elämääni yksin sinkkuna kun ei saa naista ja läheisyyttä kosketuksia. Miten tätä jaksaa????
Kommentit (75)
On teilläki jutut ihan sairasta porukkaa menkää hakee apua moikka
Niin on se harmi että ne naiset on ihmisiä joilla itselläänkin halut ja elämä eikä hyldykkeitä joita voisi saada.
Koko lauseen lähetys ei onnistunut.
Ja kun vihdoin saat sen parisuhteen niin kohtelet naistasi kuin se olisi syöpä tai mätänevä roska. Eli jospa olet nyt vain yksin.
En tiedä, en todella tiedä varmaksi. Itse olen aina ollut sinkku ja päätynyt e. päässyt tai joutunut naisen kanssa parhaimmassa tai pahimassa tapauksessa, niinkuin sanotaan friendzonelle e. kaveriksi tai ystäviksi. Eli ihan ilman naisia minun ei tarvitse elää ja olla; vaikka täsmennetäköön kuitenkin, että vaikka heidän kanssa yhdessä ja erikseen voin hyvin moennelaisia asioita tehdä ja kokea, niin sen jälkeen kun on käynyt selväksi, että olemme "vain" kavereita tai ystäviä, niin en halua ajatella tai haaveilla, että joku heistä olisi vielä joskus minun mahd. seksikumppanini. - En myöskään ole myöskään halukas ja valmis mihinkään enemmän ja vähemmän epämääräsieen viritelmiin ja säätöihin.
Mutta, mutta kun Ap kysyiyt, että miten jaksaa niin oma päätökseni tai valintani on ollut ensinnäkin pyrkiä välttämään kyynistymistä.
Tosieksi Ymmärtää ja tajuta se, että parisuhde on mahdollisuus ei velvollisuus. (Sama pätee myös seksiin: Kukaan ei ole velvollinen harrastamaan seksiä juuri sinun kanssasi, ellei itse halua).
Kolmanneksi: Hyvä uskoisena ja hölmönä mutta ehkä hivenen myös itse riittosiena ja itsekkäänä uskon, että jos tai kun nautin ja iloisten tai yritän ainakin viihtyä sinkkuelossani itsekseni (luoajn ikiitios en yksinäisenä) niin saattaisin mahdollisesti olla vielä joskus parempi kumppani jollekulle kuin vain hirttäytymällä ajatukseen, että sinkkueloni saattaisi olla korkeintaan puolinaista, ilman toista puoliskoa. -
Neljänneksi koska vähemmästikin saattaisi tulla paitsi paineita löytää itselle kumppani niin myös kumppanille paineita olla ja elää rinnallani.
Viidenneksi en vähättele parisuhteen ja parisuhdekumppanin "roolia" mutta yritän ymmärtää, että niin sikkuudessa kuin parisuhteessa on molemmissa on omat niin hyvät kuin huonot puolensa. Siksi on luullakseni parempi keskittyä siihen, jossa kulloinkin on kuin märistä ja harrastaa jatkuvaa vertailua ja haaveksintaa, että jos ja jos vain niin sitten sitä tai tätä..
Kuudenneksi on parempi yrittää muuttaa itseään kuin kuvitella, että voisi muuttaa, ainakaan kovin paljon toista. Eli vaikka kumppani olisikin rinnalla, niin tekisikö ja toimisko hän juuri niin kuin toivoisit? - Ehkä. - Kenties (aina) ei
Seitemänneksi. Koska aina olen ollut sinkku, niin yhä useammin huomaan kysyväni itseltäni, että mitä oikeastaan menettäisin, jos eläisin loppuikänikin sinkkuna
M40+
Vierailija kirjoitti:
Ajattele asiaa uudelta kantilta: kokeile välillä miestä. Miesten komeat kanget kutittelisivat eturauhastasi tosi kivasti, kun vaan annat mahdollisuuden. Sykkivä lastinsa sinuun purkava kul li on paljon upeampi kokemus kuin mikään naisen kosketus tai läheisyys.
Kokeilepa ite koiran raatoa;)
Mulla on ollut aina naisia ja seksijuttuja ja nykyään ei naista saa je kelpaa.. olen alkanu säälimään itteeni ja olen myös lihonut.. kohta 110 kg paino ja mahaa.. ei niitä kai tällänen kiinnosta.
Pitää vaan liikkua enemmän ja heittää vesille useampia verkkoja, ei siinä muu auta.
Siis et lakkaa yrittämästä, et koskaan. Ei tilanne nyt niin epätoivoinen ole. Jatkan vain kiinnostavien naisten yrittämistä. Se on elämän laki. Katso eläinkunnasta mallia. Ei siellä lopeteta yrittämään ja vaivuta epätoivoon. Siellä toimitaan ja vietellään se naaras. Ihmisillä nyt vähän toisenlaiset viettelykeinot. Ulkonäkö, raha, valta, sosiaaliset piirit ja suhteet, sukutausta, seksipeto, miehekkyys ja miehekkäät teot, osaaminen, äly, hyvä luonne, huumorintaju, you name it.
Ajattelepa kookkaita hytkyviä lollottimia, joita pääsisit puristelemaan ja märkää himokastavittua jota pääsisit painamaan, jos olisi naisystävä :D
Tää onkin astetta raadollisempi ketju kuin edellinen tän henkilön aloite.
Sun pitää ymmärtää yksi tärkeä asia:
kun "saat" naisen, sä tuut tajuamaan syyn sille että se nainen oli sinkku.
Itsellä sama ongelma, tulen hulluksi ilman miestä ja seksiä. En halua irtosuhteita vaan parisuhteen. N 30
Vierailija kirjoitti:
Itsellä sama ongelma, tulen hulluksi ilman miestä ja seksiä. En halua irtosuhteita vaan parisuhteen. N 30
Miksi? Miksi et yritä löytää ja hakea elämääsi sisältöä iloa ja mahdollisesti jopa onnea muualtakin kuyin toisesta ihmisestä, miehestä. Tai vastaa ainakin meille ikisinkuille, että mitä oikeastaan kaipaat ja haluat kun annat ymmärtääm että sinustaKkin) saattaisi tulla hullu, jollet löydä miestä ja saa seksiä.
Ehkä minä olen jo hullu, vaikka en sitä itse en taida tiedostaa. Mutta minkäs teet kun ikä alkaa "jo" nelosella eikä päivääkään kokemusta parisuhteesta....
Täällä on kyllä ihan todella sairaita, ilkeitä, ajattelemattomia ja vahingoniloisia kommentteja. Toivon että löydät vielä parisuhteen, naisen ja rakkauden. Kannattaa kiinnittää huomiota omaan maskuliiniseen energiaasi ja siihen, miten voit vetää puoleesi feminiinisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä ihan todella sairaita, ilkeitä, ajattelemattomia ja vahingoniloisia kommentteja. Toivon että löydät vielä parisuhteen, naisen ja rakkauden. Kannattaa kiinnittää huomiota omaan maskuliiniseen energiaasi ja siihen, miten voit vetää puoleesi feminiinisen naisen.
Maskuliinenen energia? - Vetää puoleensa feminiiniseen nainsen? "Öö" Miten tuo pitäsi ymmärtää. Tai ainakin minua miehenö alkaa hymyilyttää jos sitä kovin alkaisin korostamaan maskuliinisuuttani; mutta ehkä sen korostamattomuuteni on yhtenä keskeisenä syinä sille, miksi olen sinkku.... Mistähän tämän "maskuliinsen korostamisen" aloittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Miksi et yritä löytää ja hakea elämääsi sisältöä iloa ja mahdollisesti jopa onnea muualtakin kuyin toisesta ihmisestä, miehestä. Tai vastaa ainakin meille ikisinkuille, että mitä oikeastaan kaipaat ja haluat kun annat ymmärtääm että sinustaKkin) saattaisi tulla hullu, jollet löydä miestä ja saa seksiä.
Ehkä minä olen jo hullu, vaikka en sitä itse en taida tiedostaa. Mutta minkäs teet kun ikä alkaa "jo" nelosella eikä päivääkään kokemusta parisuhteesta....
On minulla elämässä sisältöä. Mutta esim seksuaalisiin tarpeisiin tarvitsen miehen. jatkuva selibaatti hajottaa. N30
vastata