Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parisuhteita juhlitaan ja nostetaan jalustalle, vaikka..

Vierailija
07.05.2022 |

niillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä en rakastaisi miestäni, niin en mä kyllä hänen kanssaan parisuhteessa olisi. 

Minäkin tavallaan rakastan parasta ystävääni, en silti haluaisi asua samassa huushollissa sen kanssa.

Parisuhderakkaus.. Lienee enemmänkin riippuvuutta toisesta, kuin varsinaisesti rakkautta. Se on ihastumisesta, eli luontaisesta himosta jatkettu suhde, joka voi yhtä hyvin loppua kuin alkaakin. Oikea rakkaus on jotain mikä ei käänny yhtäkkiä pois päältä, sitä itä on esim perheenjäsenten välillä.

Vierailija
42/44 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on miesten keksimä salaliitto, jolla miehet saavat huijattua naisia vakituisiin seksisuhteisiin ja ilmaisiksi kotiorjiksi.

Tuota... mitäpä nyt tehdä, kun minä pidän seksistä mieheni kanssa. Ihanasti huijasi minua.

Naiset ei muuta ajattelekkaan kuin seksiä.

Heh, sinä et selvästikään ole nainen, kun näin kuvittelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näkeehän sen.

Ja miten ihmiset puhuvat parisuhteistaan, kyttäillään toisia, ollaan vain kämpiksiä jos ei ole seksiä, valitetaan toisesta, kohdellaan huonosti.

Lähdetään jos toinen ei halua/saa lapsia, tai jos ei saa haluamaansa seksiä tai muuten vain tulee toinen joka ottaa ongelmakseen.

Onko teillä joku kolmen kimppa, vai mistä tiedät jonkun parisuhteesta yhtään mitään.

Vierailija
44/44 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä en rakastaisi miestäni, niin en mä kyllä hänen kanssaan parisuhteessa olisi. 

Minäkin tavallaan rakastan parasta ystävääni, en silti haluaisi asua samassa huushollissa sen kanssa.

Parisuhderakkaus.. Lienee enemmänkin riippuvuutta toisesta, kuin varsinaisesti rakkautta. Se on ihastumisesta, eli luontaisesta himosta jatkettu suhde, joka voi yhtä hyvin loppua kuin alkaakin. Oikea rakkaus on jotain mikä ei käänny yhtäkkiä pois päältä, sitä itä on esim perheenjäsenten välillä.

Huomaa ettet ole koskaan ollut oikeasti rakastunut. Kyllä mä oikeasti miestäni rakastan ja huvittaa tuollainen katkera ihminen joka tulee vähättelemään tuntemattoman ihmisen tunteita ja tämän parisuhdetta. Huomaa, että sulla ei ole omat asiat kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi