Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi käytti viikon ruokiin 750. Mitäs siihen sanotte?

Vierailija
07.05.2022 |

Menaiset lehden juttu.

Kommentit (222)

Vierailija
141/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys päivärahani on PIENEMPI.

Vierailija
142/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla summalla syö ne ruuat viikossa YKSIN,

Ne sanon että SE NÄKYY ULKONÄÖSSÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varaa on, niin mikäs siinä. Tuo summa on sama kuin minun ja mieheni budjetti kuukaudessa. Sara syö ihan hulluna ruokaa. Jos ei ole jo lihava, niin tulee kyllä vielä olemaan iso tyttö. En ymmärrä miten kukaan käyttää noin isoja summia syömiseen. Renny Harlin osti kaupasta yli 500 5 päivän ajaksi useammalle hengelle.

Vierailija
144/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tilaa kaikki Wilton kautta, kun raukka ei osaa kokata itse. Tainnut jäädä hänellä yläasteen kotitaloustunnit vähiin. Korkea aika opetella itse tekemään jotain yksinkertaista ruokaa kotona siis. Nainen on jo 30-vuotias sentään.

Sekö on vasta 30, olen luullut, että on tyttäreni ikäinen, tyttö täytti just 42.

Hirvee utareet ja reidet, näin just Tukholmassa tämän ja sen toisen ääliömissin, nimeä en muista.

Ihan eri näköinen on tämäkin ämmä luonnossa kuin kuvissaan, kolme leukaa ja rinnat riippui navan kohdilla.

Millainen ihminen kirjoittaa tällaista??

Vierailija
145/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tilaa kaikki Wilton kautta, kun raukka ei osaa kokata itse. Tainnut jäädä hänellä yläasteen kotitaloustunnit vähiin. Korkea aika opetella itse tekemään jotain yksinkertaista ruokaa kotona siis. Nainen on jo 30-vuotias sentään.

Sekö on vasta 30, olen luullut, että on tyttäreni ikäinen, tyttö täytti just 42.

Hirvee utareet ja reidet, näin just Tukholmassa tämän ja sen toisen ääliömissin, nimeä en muista.

Ihan eri näköinen on tämäkin ämmä luonnossa kuin kuvissaan, kolme leukaa ja rinnat riippui navan kohdilla.

Varmaan joku ruma läski, joka kuvittelee tyttärensäkin nuoren näköiseksi. 😂

Jos sillä sellaista edes on.

Vierailija
146/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että laittaa rahaa kiertoon.

Vierailija
147/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valitettavsti sen näkee ainakin noista Venla gaalan kuvista 😁 on pitsa tainnut maistua? Kannattaisi mennä seuraaviin juhliin stylistin ja kuntosalin kautta.

Vierailija
148/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt p..kele. Sieppi tekee kovasti töitä, joten turha kadehtia. Siitä vaan tekemään samalla konseptilla rahaa, jos rahkeet riittää. Todennäköisesti ei riitä. Hyi hemmetti miten kateellisia ja ilkeitä ihmisiä riittää. Se vielä ihmetyttää kuinka naiset vihaa ulkonäöllään tms avuillaan menestyvää naista. Mitä hittoa se on teiltä pois.

Vierailija
149/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin joku palstan suomalaisia naisia vihaavista setämiehistä. Sääliksi käy tuon kirjoittajan tytärtä, mitähän kaikkea on saanut kuulla isältään.

Vierailija
150/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa Sara oli Ruottissa?

Vierailija
151/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä Sieppi mikään "tuhti tyttö" ole, vaan hoikka ja kaunis. Muodokas. Taitaa täällä vaan kateelliset keksiä, että on muka liian lihava. Ei ainakaan minkään bmi:n mukaan ole.

Oliko tuo viime numerossa? Menen kanssa lukemaan, kunhan kirjasto aukeaa. Olen ruvennut tykkäämään tästä Siepistä, kun häntä haukutaan täällä.

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2021/37/SaraSie…

Aika kaukana on hoikasta.

Paljon nätimpi nyt kuin laihana missiaikoinaan. 

Vierailija
152/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Saran gaalapuku ja -meikki olivat kamalia. Sara ei.

En ymmärrä, miksi Saran painoon puututaan! Lopettakaa se ja pohtikaa muuta, esim. miten Suomi selviää tulevaisuudesta valtionvelasta

Vierailija
153/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeen väliä?

Jokainen saa käyttää ansaitsemansa rahat juuri niin kuin itse parhaaksi näkee.

Ärsyttävää ryöpytystä. Pitäisikö Siepin olla jotenkin pahoillaan siitä, ettå hänellä on rahaa ja muilla ei, kun kaikki kallistuu? Köyhäilemäänkö hänen pitäisi ruveta, jotta muille tulisi parempi mieli?

Vierailija
154/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No valitettavsti sen näkee ainakin noista Venla gaalan kuvista 😁 on pitsa tainnut maistua? Kannattaisi mennä seuraaviin juhliin stylistin ja kuntosalin kautta.

ei kai venla-gaalassa mitään painorajaa ole...

Vierailija
155/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas leveä oma ahterisi on? Ainiin, ei haittaa kun sinua ei mihinkään juhliin kutsuta 😄

Vierailija
156/222 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on juuri uutisoitu kuinka alle kaksikymppiset tytötkin kokevat olevansa ikääntymässä ja rupsahtamassa. Eipä ihme kun täälläkin puhutaan tuolla tavalla kuin puhutaan 30-vuotiasta kauniista ja huolitelluista naisista. Tavallinen 30-vuotias nainen on näille kirjoittajille varmaan joku hirviö kun entiset missitkin ovat heistä vanhoja ja lihavia.

Haluatteko te opettaa tuon ajattelutavan tyttärillennekin?

Vierailija
157/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa on se, mitä syö viikossa, eikä esim. osta pakkaseen tai säilöön jotain, en jaksaisi syödä noin paljon. En edes vaikka kävisin ulkona syömässä. Ei vaan mene satasella päivä, eikä maistu sellainen ruoka joka päivä. En edes erityisemmin pidä punaisesta lihasta, mikä on se kallein ruoka, yleensä joku erikoinen härkä. Kaviaaria sain maistaa kerran, en tykkää. Alkoholia en laske ruuaksi.  Jos siihen kuuluu paljon alkoholia, se on ongelma, tai alkoholin laskeminen ruuaksi on jo ongelma. Minä asun kyllä mieheni kanssa. Meillä on molemma vakituiset työt eikä velkaa, joten voimme ostaa aika lailla mitä haluamme. Jos tekee mieli kylmäsavulohta, parmankinkkua tai granaattiomenaa, silloin ostetaan. Ruokalasku on aina alle viidensadan kuukaudessa, joskus menee jopa kolmeensataan, kun ei vaan tee mieli sitä kylmäsavulohta ja käytetän kaapista tuotteita vähemmäksi. Olen ekologinen, meillä ei yleensä heitetä mitään muuta biojätteeseen kuin kahvinpuruja ja ei-syötäviä osia, joita tulee yleensä vihanneksista ja hedelmistä. Mulla on harmitus kun ananas jäi syömättä ja se meni pilalle, unohtui vain. En anna toistua. 

Jos tuossa on taas tarjoiluja kavereille, niin ihan sama. Jos on varaa, saa käyttää niin paljon kuin haluaa. Kyllä meilläkin juhlia varten menee rahaa, vaikka suurin osa tehdään itse ja kutsuttujen määrä ei kovin iso ole. 

Vierailija
158/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on tienannut rahansa, joten saa käyttää ne miten haluaa. Vaikka sitten ravintola ruokaan. Hyvä vaan että kuluttaa ja laittaa rahan kiertoon niin työllistää ihmisiä.

Vierailija
159/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara työllistää itsensä ja pari assaria somella.

Käyttää palveluita, ostaa asuntoja. Jos olisi enemmän Saran laisia yrittäjiä, Suomella menisi paljon paremmin taloudellisesti.

Eipä montaa missiä muosta ja Sara muistetaan.

Hyvä Sara !

Vierailija
160/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tuon jutun jälkeen entistä vähemmän Sarasta. Ihmiset käyvät leipäjonoissa ja ruoka kallistuu koko ajan. Maailman vilja-aitta Ukraina on sodan kourissa. Sen takia Afrikkaa uhkaa nälänhätä.

Sara sanoi jossain haastattelussa, että politiikka ja misseys on huono yhdistelmä. Niinpä kyllä näkyy olevan.

Aivan älyvapaa kommentti taas. Jonkun, jolla on varaa, pitäisi lakata kuluttamasta, koska muualla on sotaa ja nälänhätää?! Uskomatonta.

Kuule puupää, kyllä se nyt vaan on niin, että nyt sopii toivoa, että ne joilla on rahaa, käyttävät sitä ihan urakalla, niin saadaan talous edes jotenkin pyörimässä. Kaikista pahintahan on se, että ihmiset alkaa jemmaamaan varallisuuttaan sukan varteen, hinnat nousee entisestään, rahan arvo laskee, verotulot vähenevät, ulkomaan apu vähenee jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän