Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi käytti viikon ruokiin 750. Mitäs siihen sanotte?

Vierailija
07.05.2022 |

Menaiset lehden juttu.

Kommentit (222)

Vierailija
181/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä Sieppi mikään "tuhti tyttö" ole, vaan hoikka ja kaunis. Muodokas. Taitaa täällä vaan kateelliset keksiä, että on muka liian lihava. Ei ainakaan minkään bmi:n mukaan ole.

Oliko tuo viime numerossa? Menen kanssa lukemaan, kunhan kirjasto aukeaa. Olen ruvennut tykkäämään tästä Siepistä, kun häntä haukutaan täällä.

Muodot on tullu plastiikkakirurgialla ja hoikaksi tuota ei voi millään enää sanoa. On ylimääräistä. Onko enää normaalin painon rajoissa? Tuskin.

On kyllä normaalipainon sisällä. Katso sitä bacheloria jos tahdot nähdä sen ylittäviä tyttöjä, elleivät ole jo pullukat pudonneet.

Vierailija
182/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalla ihmisiltä tuhoutuu koteja, ei ole ruokaa, ei kylliksi sidetarpeita ja lääkkeitä ihmisten hoitamiseen, mutta Sieppi katsoo että kyllä oma napa sentään on lähempänä ja lykkää noin valtavan summan kotiinkuljetettuihin jugurtteihinsa. Kertoo ihmisestä aika paljon. Antaa siellä vaan ihmisten vuotaa kuiviin, kunhan granolajugut tuodaan ovelle, maksoi mitä maksoi. Saattoi maksaa jonkun hengen. Mutta ei se mitään, kun elämä on nami-namia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti siinä remontissa oli kustannustehokkaampaa rahankäyttöä.

Vierailija
184/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin isot rinnat antaa pönäkän vaikutelman, vaikka muuten olisikin hoikka. Lola ei nyt hoikka ole, mutta hänellä sama. Kohtuullisemman kokoiset rinnat sopisivat paremmin kenen tahansa kehoon.

Vierailija
185/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuosta koko ajan vastenmielisempi kuva. Ikävän oloinen, leuhka, itsekäs ihminen. Ei tule muiden kanssa toimeen, aina jonkun kanssa riidoissa oli se perheenjäsen tai sivullinen ohikulkija, tai särkkä, aitolehti, torppa, veitola... kuka tahansa. Miten onnistuukin riitelemään kaikkien kanssa?! Ja nyt oli jogurttikin kuljettu kannellisessa purkissa väärin!

Tissit tyrkyllä joka paikassa, vaikka kuinka aiemmin esitti miten itsetunto ei ole niistä kiinni. No, ne taitaakin olla ainoa tulonlähde, niin onhan se toisaalta bisnestä.

Tuo rahalla jatkuva leveily, varsinkin näinä aikoina, on todella mautonta.

Mitään sivistystä tuolla ihmisellä ei ole.

Vierailija
186/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin isot rinnat antaa pönäkän vaikutelman, vaikka muuten olisikin hoikka. Lola ei nyt hoikka ole, mutta hänellä sama. Kohtuullisemman kokoiset rinnat sopisivat paremmin kenen tahansa kehoon.

Totta, mutta Sieppi nyt ei ole hoikka muutenkaan, jos katsot kuviaan.

Vierailija
187/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran hiilijalanjälki taitaa olla kaupungin suurimpia. Elokapina, voisitteko jatkossa siirtää ruhonne Manskulta vaikkapa Saran oven eteen, niin viestinne kohdistuisi paremmin ihmisiin joiden toivotte muuttavan tapojaan.

Vierailija
188/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä Sieppi mikään "tuhti tyttö" ole, vaan hoikka ja kaunis. Muodokas. Taitaa täällä vaan kateelliset keksiä, että on muka liian lihava. Ei ainakaan minkään bmi:n mukaan ole.

Oliko tuo viime numerossa? Menen kanssa lukemaan, kunhan kirjasto aukeaa. Olen ruvennut tykkäämään tästä Siepistä, kun häntä haukutaan täällä.

Muodot on tullu plastiikkakirurgialla ja hoikaksi tuota ei voi millään enää sanoa. On ylimääräistä. Onko enää normaalin painon rajoissa? Tuskin.

On kyllä normaalipainon sisällä. Katso sitä bacheloria jos tahdot nähdä sen ylittäviä tyttöjä, elleivät ole jo pullukat pudonneet.

En kyllä itse usko. Varmaan lipsuu jo ylipainon puolelle

Vierailija
189/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova tyttö syömään!

Vierailija
190/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulimia kun  noin paljon rahaa menee ruokaan?

Vierailija
191/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten EVVK, mutta miten se pysyy aika tuhtina ja silti voi esiintyä mahaa paljastavissa asuissa?

Oispa sellaiset geenit itselläkin. Jos lihon grammankaan, se on heti mahassa.

Vierailija
192/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää firmat oikein on, mistä Sieppi saa tuloja? Itse en seuraa häntä enkä ymmärrä miten hän voi saada vuodesta toiseen noin isot tulot.

Vierailija
193/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mahtaa Sieppi hankkia itselleen oikean työn. Miten pitkään terveys kestää biletystä, jatkuvaa esittämistä ja esillä oloa. Maailman turhimmalla työllä tuskin enää elättää itseään, kun ikääntyy ja ulkonäkö plösähtää, vaikka olisi mitkä kännykässä mitkä filtterit. Nyt tietysti voi vielä nauttia ravintoa 750 eurolla viikossa, mutta olisi hyvä miettiä tulevaisuutta. Kuvista näkee, että ei voi hyvin. Silmät sen kertovat.

Vierailija
194/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaa sentään itse rahansa. Tehkää perässä tuollaiset vuositulot. Moni missi on ollut täysin rahaton itse ja asioita ostellaan rikkaan puolison turvin. Kaunis on myöskin, luonteesta vaikea sanoa kun ei tunne. Hän on puhunut perhehaaveistaan joten varmasti painaa mieltä jos vielä ei ole edes sitä sopivaa kumppania löytänyt. Joku koulutus olisi varmasti hyvä olla kun some aika suhdannealtis ja epävarma ala.

Vierailija
195/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, ei tuollakaan uutisella ole merkitystä minun kannalta. Kuten silläkään taannoisella uutisoinnilla hulppean kalliista, tyylillä sisustetusta kattohuoneistosta, joka oli ullakkotila, josta väännetty matalakattoinen pieni kaksio ja tosi simppelillä sisustuksella eikä se näkymä ikkunoistaan silmiäni hivellyt. Kerrostaloja ja nostureita. Ja myynnissähän tämäkin hulppeus jo on, niin mikä lienee vika, muu kuin pään osuminen kattoon välillä.

Mutta ok.

En pitänyt tästä uudestakaan asunnosta. Kuva oli olohuoneessa. Valaisimen ympärille oli laitettu kipsinen koriste. Matala katto.

Edelleen ei parveketta. Se on melkein välttämätön henkireikä kerrostaloasunnossa.

Ikkunat olohuoneeseen? olivat matalalla. Tila näytti pimeältä. Ei kunnolla luonnonvaloa. Luonnonvalo on olennainen hyvinvoinnin kannalta. Monta asiaa, jotka ovat viihtyvyyden kannalta olennaisia.

No onneksi ei sun ollut pakko ostaa tuota asuntoa, jonka koet noin epäviihtyisäksi vaan sen sai joku, jonka mielestä se on viihtyisä ja upea uusi koti. Sitten joskus pääset ehkä käymään Helsingin kantakaupungissa, tulet ehkä myös huomaaman, että kovin harvassa arvoasunnossa on parveke. Eiköhän sellaisen 80 m2 jugendlinnan henkireikä ole joku muu kuin betonilattiainen partsi, jonka naapurissa AV-mamma ravaa röökillä.

Tiedoksesi vielä, että kipsistä koristetta kutsutaan kattorosetiksi, sellainen on kuulunut tietyn aikakauden rakentamiseen ja kertookin sekin asunnon arvosta.

Asun Helsingin kantakaupungissa :) Sanon vain, että lasitettu sisäänpäin vedetty parveke on tätä päivää. Harrastan myös asuntosijoittamista. Olen päässyt siinä jopa niin pitkälle, että ei tarvitse tehdä muita töitä. Tiedän siis jotain asuntomarkkinoista ja sijoitusasunnoista.

Harrastan myös sisustussuunnittelua ja olen kiinnostunut design-esineistä. Minusta tuo kattorosetti näytti päälleliimatulta, askarrellulta. Se ei yhden kuvan perusteella näyttänyt sopivan talon tyyliin. Onko tuo talo funkkistalo? Silloin form follows function sopii hyvin. Muotoilu on jotain muuta kuin päälleliimaamista.

Tottakai kukin saa sisustaa asuntonsa miten haluaa ja yhdistellä tyylejä.

Asun itse nykyaikaisessa 2000-luvun asunnossa ja voin sanoa, että en enää vaihtaisi mihinkään parvekkeettomaan asuntoon. Minulla on 15 m2 parveke, joka on ihana kesähuone. Grillaan siellä ja otan aurinkoa. Vietän aikaa kesällä. Teen aamun joogaharjoitukset parvekkeella.

Sanon vain, että tuolla 800000 asunnon hinnalla, jonka Sara Sieppi maksoi, olisi saanut nykyaikaisen asunnon hyvältä alueelta Helsingin kantakaupungissa. Valoisan asunnon isolla parvekkeella. Jonka arvonnousu olisi ollut huomattavasti suurempi kuin ullakkoasunnon. Koska uudehko iso asunto on perheasunto ja silloin on kaksi maksajaa asunnolle.

Vierailija
196/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bulimia kun  noin paljon rahaa menee ruokaan?

Syö kallista, noutoruoka ei ole halpaa. Ja oli ostanut rahalla useamman viikon ruoat.

Vierailija
197/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse usko. Varmaan lipsuu jo ylipainon puolelle

Ei se ole sun uskomisesta kiinni.

Mutta mitä väliä vaikka lipsuiskin? Käytkö sanomassa samaa yli puolelle suomalaisista vai miksi sara saa sun erityishuomion ja huolehdinnan? :D Eikö läski sovi kauniille, onko rumilla vain oikeus olla lihavia?

Vierailija
198/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo töitä paikinutkin kuulkaas. Se on raskasta tuo somettaminen ja julkisuus. Ette te ymmärrä. 

Vierailija
199/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää kuukaudeksi koko perheelle.

Vierailija
200/222 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen rahojaan.

Mutta eikö hän mieluummin säästäisi tulevaisuutta varten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi