Sara Sieppi käytti viikon ruokiin 750. Mitäs siihen sanotte?
Kommentit (222)
Käyttäisin erittäin mielelläni 750 euroa rahaa ruokaan viikossa, jos minulla olisi varaa.
Mukavaa, että hänellä on. :)
Tunnistan hänen nimensä vain tältä palstalta, koska en tilaa Seiskaa tai muuta palstalaisten tutkimaa aineistoa.
Eikö se ole ihan hänen oma asiansa.
Mä laitoin moninkertaisen summan sijoituksiin joten jatkossa saan 750 euroa vuodessa lisää osinkoja.
En lue Iltsikoita ennä APU-SEURA-EEVA-ANNA-REGINA-HYMY-OHO-SEISKOJA, en tiiä asiasta tarkemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, ei tuollakaan uutisella ole merkitystä minun kannalta. Kuten silläkään taannoisella uutisoinnilla hulppean kalliista, tyylillä sisustetusta kattohuoneistosta, joka oli ullakkotila, josta väännetty matalakattoinen pieni kaksio ja tosi simppelillä sisustuksella eikä se näkymä ikkunoistaan silmiäni hivellyt. Kerrostaloja ja nostureita. Ja myynnissähän tämäkin hulppeus jo on, niin mikä lienee vika, muu kuin pään osuminen kattoon välillä.
Mutta ok.
En pitänyt tästä uudestakaan asunnosta. Kuva oli olohuoneessa. Valaisimen ympärille oli laitettu kipsinen koriste. Matala katto.
Edelleen ei parveketta. Se on melkein välttämätön henkireikä kerrostaloasunnossa.
Ikkunat olohuoneeseen? olivat matalalla. Tila näytti pimeältä. Ei kunnolla luonnonvaloa. Luonnonvalo on olennainen hyvinvoinnin kannalta. Monta asiaa, jotka ovat viihtyvyyden kannalta olennaisia.
No onneksi ei sun ollut pakko ostaa tuota asuntoa, jonka koet noin epäviihtyisäksi vaan sen sai joku, jonka mielestä se on viihtyisä ja upea uusi koti. Sitten joskus pääset ehkä käymään Helsingin kantakaupungissa, tulet ehkä myös huomaaman, että kovin harvassa arvoasunnossa on parveke. Eiköhän sellaisen 80 m2 jugendlinnan henkireikä ole joku muu kuin betonilattiainen partsi, jonka naapurissa AV-mamma ravaa röökillä.
Tiedoksesi vielä, että kipsistä koristetta kutsutaan kattorosetiksi, sellainen on kuulunut tietyn aikakauden rakentamiseen ja kertookin sekin asunnon arvosta.
Tuolla rahjalla saa hirveestä nälkää pahentavia ja mahaa paisuttavia samimätttöjä tai vähemmän hirveesti terveellsitä luomua.
No minä sanon, että tuossa yhdessä kuvassa jostain gaalasta näkyy, että syöty on.
Vierailija kirjoitti:
oh2eki kirjoitti:
Mitäpäs siinä, omilla tuloillaanhan hän varmasti ostelee, niin ruuat kuin muutkin tarvikkeensa. Ei pidä kadehtia, hän on itse luonut ns brändinsä, tehnyt sen eteen työtä ja nyt kun tienaa hyvin, käyttää tietenkin tulojaan mihin lystää, ei siihen pitäisi olla kenelläkään nokan koputtamista. Yrittäkää itse ja luokaa menestys, ei se sen ihmeellisempää ole, toki vaivannäköähän se varmasti vaatii.
Minkä verran vaivannäköä vaatii vilautella rintojaan ja takamustaan somessa? Päivääkään ei ole oikeaa työtä tehnyt tai edes kouluttautunut . Kun kerran elää julkisuudesta ja itseään sinne tyrkyttää niin täytyy myös kestää arvostelua toisella tavalla kuin tavantallaaja.
Vilautelepa sinä rintojasi ja pyllyäsi somessa niin, että sun vuosiansiot on yli 100 000 ja tule sen jälkeen kertomaan, mikä on oikeaa työtä.
On se vaan niin katkeraa myöntää, että joku on onnistunut brändäämään itsensä niin, että takoo huipputuloja. Ja kuvitteletteko tosissanne, ettei henkilö jonka on tuollaiseen pystynyt, olisi miettinyt tulevaisuuttaan ja sijoittanut varallisuuttaan niin, että pärjää sittenkin, kun rintojen kuvaaminen someen ei enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin, jos Sara käyttäisi 750e lahjakortteihin ja keräisi pari kassillista vaate, meikki., jne krääsää ja veisi ne ukrainalaispakolaisten (käy myös suomalaiset) avuksi.
Ja sinäkö tiedät, mihin kaikkeen Sieppi rahansa käyttää? Tiedät siis ihan faktana, että ei lahjoita mihinkään hyväntekeväisyyteen yhtään mitään, vaan käyttää koko omaisuutensa kotiinkuljetuksella tilattuun ruokaan?
ONPA KOVA NÄLKÄ!
Ei riitä mun kuukausi palkka , ollenkaan!
Tulis Pula- aika joutuisi syömään muiden ei julkkisten tavoin Pettuleipää tulisikin Säännöstely takaisin !
Edes joksikin vuodeksi!
Ois säännöstelyä kaiken ruoan kanssa , tulisikin Kieltolaki päälle!
Vierailija kirjoitti:
Eniten ehkä ärsyttää tämä sieppien yms. ihailu. Vaikuttaa aika tyhjäpäältä ja ei siinä mitään vikaa ole jos ihminen ei ole kovin terävä, mutta jatkuva esillä ja ihailtavana olo on ärsyttävää kun se perustuu kaikelle ulkoiselle.
Jos laittaisi rahoistaan vaikka sinne Ukrainaan avustustyöhön rahaa niin voisin arvostaa enemmän. Mutta on jo 30 ja tuntuu henkisesti jämähtäneen 10 vuoden takaiseen niin en tajua. Kun on kaunis ja tekee rahaa niin se oikeuttaa kaikkeen.
No en minä nyt varsinaisesti tyhjäpäänä pitäisi ihmistä, joka on saanut itsensä tuotteistamalla reilun sadantonnin vuosiansiot. Ja mistä sinä luulet tietäväsi, laittaako Sieppi hyväntekeväisyyteen rahaa? Jos laittaa, niin ei varmasti kerro siitä yhtään mitään julkisesti, koska saisi sellaisen p*amyrskyn aikaan, ettei viitsi edes kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa näkyä kropassa jo.
Joo, ei näytä anorektikolta onneksi.
Vielä on kuitenkin piiitkä matka sun mittoihin. :D
Levisi kuin Jokisen eväät on nykyään levisi kuin siepin rinnat. Olipa kertakaikkiaan karmea gaala-asu ; roikkuvat rinnat valuvat kohti kainaloita...
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä Sieppi mikään "tuhti tyttö" ole, vaan hoikka ja kaunis. Muodokas. Taitaa täällä vaan kateelliset keksiä, että on muka liian lihava. Ei ainakaan minkään bmi:n mukaan ole.
Oliko tuo viime numerossa? Menen kanssa lukemaan, kunhan kirjasto aukeaa. Olen ruvennut tykkäämään tästä Siepistä, kun häntä haukutaan täällä.
Muodot on tullu plastiikkakirurgialla ja hoikaksi tuota ei voi millään enää sanoa. On ylimääräistä. Onko enää normaalin painon rajoissa? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
”Olen huomannut, että kun tienaan enemmän, myös menoni kasvavat. En tunne siitä huonoa omaatuntoa”, Sara Sieppi sanoo.
Ei taida kokea myöskään huonoa omaatuntoa siitä, että hyväntekeväisyyteen ei liikene euroakaan?
Mitä te meuhkaatte hyväntekeväisyydestä? Kuinka paljon Harkimo lahjoittaa hyväntekeväisyyteen? Tai Robin? Tai Herveli? Tai ylipäätään kukaan julkisuudessa oleva, hyvin toimeentuleva mies?
Vierailija kirjoitti:
Levisi kuin Jokisen eväät on nykyään levisi kuin siepin rinnat. Olipa kertakaikkiaan karmea gaala-asu ; roikkuvat rinnat valuvat kohti kainaloita...
Muistatteko vielä tän?
"En tarvitse jäätävän kokoisia palloja..."
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2015040919489810
Näköjään tarvitsi.
mistä parin vuoden päästä tuloja kun ei läskinä kukaan enää katso instagrammin kuvia eikä kelpaa tvseen? työttömäksi varmaan ja ruokajonoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuosta talosta myytiin yksiö 27neliötä - 270.000.
Keskustan asunnoissa on harvoin parveke. Ei ole parveketta Ollilalla, Rehnillä, Herlinillä, Kakkosella ym, jotka asuvat parin millin asunnoissa.Parveke on tätä päivää, lasitettu sisäänvedetty parveke. Tuo asumismukavuutta. Siinä on kesähuone.
Nykyään ei rakenneta isoja asuntoja ilman parveketta.
Noilla mainitsemillasi tyypeillä oli kartanot, jossa olla luonnon keskellä. Ehkä se parveke ei ollut tarpeellinen siinä tapauksessa.
No kun niitä parvekkeita ei ole, eikä tule jos haluat arvoasunnon kantakaupungista. Jos Siepillä on varaa laittaa ruokaan 750 €/kk, kuvitteletko tosiaan, ettei hän pääsisi luonnon keskelle aina kun sinne haluaa? Ja kesämökkikin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olis surkeaa olla kotona koko ajan oottamassa milloin aamupala tuodaan, lounas tuodaan, dinneri (:D) tuodaan ja elää odottaen kokoajan lähettiä. Helpompaa käydä kaupassa ja täyttää jääkaappi. Koska eihän noi tulot voi tulla tavalisesta kulutuksesta?
Ja siinä näkee myös tavallista elämää ja ihmisiä. Näkee mummoja, jotka laskevat viimeisiä hiluja kassalla. Tai kireäilmeisiä perheenäitejä, jotka tekevät viikon ruokaostokset. Tänäänkin oli nauru kaukana, kun kävin kaupassa. Osa ihmisistä on kohta niin köyhiä, ettei ole rahaa elintarvikkeisiin.
Miettiikö Sara ikinä, miltä jostain ihmisestä tuntuu lukea, että yhdellä ihmisellä menee muutamassa viikossa wolttiin 750 euroa. Kun tuo summa voi olla kaikki raha mitä joku saa Kelasta kuukaudessa? En yhtään ihmettele, että Sara saa ilkeitä kommentteja.
Sun mt-ongelmat ja negatiivinen elämänasenteesi ei ole hänen ongelmansa. Suurinta osaa yhtä köyhistä ei liikuta ollenkaan, paljon sara sieppi tai yhtään kukaan muu käyttää ruokiinsa. Otapa heistä mallia. Tuolla surkealla asenteella pysyt ikuisesti köyhänä ja katkerana, onnea vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Olen huomannut, että kun tienaan enemmän, myös menoni kasvavat. En tunne siitä huonoa omaatuntoa”, Sara Sieppi sanoo.
Ei taida kokea myöskään huonoa omaatuntoa siitä, että hyväntekeväisyyteen ei liikene euroakaan?
Mitä te meuhkaatte hyväntekeväisyydestä? Kuinka paljon Harkimo lahjoittaa hyväntekeväisyyteen? Tai Robin? Tai Herveli? Tai ylipäätään kukaan julkisuudessa oleva, hyvin toimeentuleva mies?
Harkimo ainakin tekee todella paljon hyväntekeväisyyttä:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000130003.html
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hjallis-harkimo-lahjoitti-diili-pal…
On monessa ollut mukana.
Etsivä löytää.
Alkaa näkyä kropassa jo.