Miksi melkein jokainen mamma luulee olevansa vähintään 10v nuoremman näköinen, rypytön ja kaunotar?
Ne naiset suomessa jotka ovat oikeasti sellaisia mahtuisivat yhteen huoneeseen.
Kommentit (99)
No harvempi varmaan. Eiköhän se huono itseluottamus ole yleisempää näiden paineiden maailmassa.
Koska panolle pyrkivät miehet valehtelevat niin ja naiset uskovat mielellään.
Minulta ainakin pyydetään joka kerta paperit alkossa vaikka olen 52v ja kaikki miesystäväni ovat olleet 22-32v. Viime viikolla lauri tilkanen laittoi minulle privaa instassa ja olisi näköjään halukas pettämään vaimoansa.
Monesko naisviha aloitus ja kehorauhan häirintä tänään menossa?
On se kauheaa kun naiset kehtaavat olla tyytyväisiä ulkonäköönsä eikä dissaamallakaan saa enää naista.
Vierailija kirjoitti:
Minulta ainakin pyydetään joka kerta paperit alkossa vaikka olen 52v ja kaikki miesystäväni ovat olleet 22-32v. Viime viikolla lauri tilkanen laittoi minulle privaa instassa ja olisi näköjään halukas pettämään vaimoansa.
Hyvä iltasatu 0/5 hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Monesko naisviha aloitus ja kehorauhan häirintä tänään menossa?
On se kauheaa kun naiset kehtaavat olla tyytyväisiä ulkonäköönsä eikä dissaamallakaan saa enää naista.
Mutta hellanlettas jos jollakin vanhemmalla herrasmiehellä on harhakuvitelmia siitä että kelpaisi nuorille naisille. Silloin alkaa kunnon kotkotus palstaa.
Ei varmasti luule. Niinkuin joku jo sanoikin, niin kyllä se huono itsetunto on paljon yleisempää.
T: tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon näköisiksi olen kuvitellut nää 50v mammat jotka luulevat olevansa parikymppisten missien näköisiä.
En ole päivääkään nuoremman näköinen kuin olen. Silti kiinnostuneita riittää. Toistaiseksi. Vielä viisi vuotta, niin olen niin mummoutunut, että en kelpaa enää, mutta sellaista se on, elämä. Aika aikaa kutakin.
En ole varmaan kertaakaan livenä nähnyt naisella sixpackiä, eikä suurimmalla osalla huippu-urheijoistakaan näytä olevan sitä, paitsi itsensä näännyttäneillä fitness-tyypeillä. Näin siksi, että normaalilla naisella rasvaprosentti on sellainen, ettei lihaserottuvuutta juuri ole. Mutta annas olla, kun täällä oli ketju aiheesta. Siihen ilmoittautui heti pilvin pimein palstamammoja, joilla kuulemma on ihan luonnostaan sixpack. Samoin täällä pyörii paljon täysin rypyttömiä yli 50-vuotiaita. Ihme kun ei näitä irl ikinä tapaa.
N53
Vierailija kirjoitti:
En ole varmaan kertaakaan livenä nähnyt naisella sixpackiä, eikä suurimmalla osalla huippu-urheijoistakaan näytä olevan sitä, paitsi itsensä näännyttäneillä fitness-tyypeillä. Näin siksi, että normaalilla naisella rasvaprosentti on sellainen, ettei lihaserottuvuutta juuri ole. Mutta annas olla, kun täällä oli ketju aiheesta. Siihen ilmoittautui heti pilvin pimein palstamammoja, joilla kuulemma on ihan luonnostaan sixpack. Samoin täällä pyörii paljon täysin rypyttömiä yli 50-vuotiaita. Ihme kun ei näitä irl ikinä tapaa.
N53
Harvoinpa tulee nähtyä kenenkään paljasta vatsaa tai kyseltyä satunnaisten vastaantulijoiden ikiä.
Ehkä jokainen haluaisi kokea itsensä nätiksi ja nuoreksi (nuorekkaaksi), kuten on sisäisesti.
Itsepetos on addiktoivaa.