Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisen paljastuminen

Vierailija
06.05.2022 |

Miltä tuntuu,kun kaikki on paljastunut toisen osapuolen puolisolle?
Onko pelko p*rseessä,milloin on se päivä,kun teidän perheen kulissit romahtaa? Sinunkin puolisosi saa tietää asiasta ihan kohta... enkä sääli sinua tai perhettäsi yhtään.

Kommentit (312)

Vierailija
21/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä mielestäni tämän eukon miehelläkin on oikeus tietää,mitä hänen selkänsä takana on tehty. Voi sitten tehdä itse ratkaisunsa,haluaako jatkaa avioliittoaan.

Ilmeisesti ei sinun puolestasi saa ratkaista asiaa itse.

Nimenomaan silloinhan hän saa ratkaista itse,kun hänelle asiasta kerrotaan. Nyt kuvittelee elävänsä avioliitossa,jossa vaimo on uskollinen.

Kuinka moni oikeasti kuvittelee että voi luottaa puolisoon täydellisesti? Ja miksi edes pitäisi?

Vierailija
22/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä menet mustasukkaisuuspäissäsi kertomaan "totuuksia" joita et edes itsekään kokonaan tiedä. Jaksaa ihmetyttää tuollainen. Kyseessä on sinun elämä, sinun suhde ja perhe, ja sä olet valmis tuhoamaan toisen perheen tietämättä yhtään mitään mitä heidän seinien sisällä tapahtuu. Vau. Jotenkin ei yllätä että miehesi petti sinua, olet mätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin kertovani tälle miehelle huomenna illalla. Tulee ikimuistoinen äitienpäivä tälle naiselle 😂

Vierailija
24/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelin kertovani tälle miehelle huomenna illalla. Tulee ikimuistoinen äitienpäivä tälle naiselle 😂

Onko hän lapsensa kanssa avioliitossa?

Vierailija
25/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko koulukiusaaja? Siltä ajatusmaailma ainakin kuulostaa. Sinusta on ok pilata kaikki tulevat äitienpäivät molemmilta puolisoilta ja heidän mahdollisilta lapsilta? Äitienpäivä on sitten heille aina se päivä, jolloin pettäminen paljastui. Vanha viisaus: jos et halua paskaa, älä tilaa paskaa. Kehottaisin noudattamaan sitä tässä tilanteessa, ja jos on aivan pakko kertoa, älä kerro äitienpäivänä.

Vierailija
26/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tuollainen höperö yleensä menee sinne sairauden piikkiin. Ihminen joka puuttuu muiden asioihin tietämättä edes mihin puuttuu niin on sisältä mätä, läpimätä sielu.

Vierailija
27/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä menet mustasukkaisuuspäissäsi kertomaan "totuuksia" joita et edes itsekään kokonaan tiedä. Jaksaa ihmetyttää tuollainen. Kyseessä on sinun elämä, sinun suhde ja perhe, ja sä olet valmis tuhoamaan toisen perheen tietämättä yhtään mitään mitä heidän seinien sisällä tapahtuu. Vau. Jotenkin ei yllätä että miehesi petti sinua, olet mätä.

En ole mustasukkainen,asioita tapahtuu,mutta tämä nainen olisi voinut olla rehellinen ja ottaa vastuun tekemisistään sen sijaan, että alkoi minua haukkumaan ja mustamaalaamaan.

Vierailija
28/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiassa tiedän hyvin yksityiskohtaisesti mitä on tapahtunut.

Vierailija
29/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mustasukkainen,asioita tapahtuu,mutta tämä nainen olisi voinut olla rehellinen ja ottaa vastuun tekemisistään sen sijaan, että alkoi minua haukkumaan ja mustamaalaamaan.

Et ole mustasukkainen, mutta kyllä meinaat silti kostaa, mutta ei siksi tietenkään, että olisit mustasukkainen.

Vierailija
30/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on valetta ja mies vähänkään täysjärkinen ei usko. Ylernsä sen kyllä osaa aavistaa voisiko olla totta vai ei, vaikka toinen kieltää. Jokuhan voi todellakin kostona väittää tuollaista.

Vierailija
31/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis olet loukkaantunut kun hän on haukkunut sinua ja mustamaalannut, ihan itsekö kuulit vai kuulopuheena? Itse en reagoisi lainkaan, viisas on hiljaa ja tarkkailee. Turha draama ja tuollainen hysteerinen kostonhimo ei pilaa kuin omaa elämääsi.

Vierailija
32/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on valetta ja mies vähänkään täysjärkinen ei usko. Ylernsä sen kyllä osaa aavistaa voisiko olla totta vai ei, vaikka toinen kieltää. Jokuhan voi todellakin kostona väittää tuollaista.

Mies on epäillyt tätä jo useamman kerran,mutta vaimo ei ole tunnustanut mitään. Minulla on vedenpitävä näyttö tästä asiasta, ei enää selittelyt auta.

Vierailija
33/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on epäillyt tätä jo useamman kerran,mutta vaimo ei ole tunnustanut mitään. Minulla on vedenpitävä näyttö tästä asiasta, ei enää selittelyt auta.

Mitä sä täällä asiaa puit. Faktat tiskiin miehelle ja se siitä.

Vierailija
34/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resentment is like drinking poison and waiting for the other person to die

Vierailija
35/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää että luonnehäiriöinen keksii asioita ja aina löytyy yksinkertaisia ihmisiä, jotka uskovat. Eiköhän puoliso tunne omansa ja olankohauksella ohittaa horinat.

Vierailija
36/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Jumala sä olet mitään kertomaan ? Jos oma miehesi oli osasyyllinen keskittyisin nyt vain omaan elämään.

Vierailija
37/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenpitävä näyttö siis selkeä valokuva ? Muu ei ole vedenpitävä näyttö.

Vierailija
38/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä se mies on jo päättänyt. Kukaan ei voi tietää mitä toisen kotona puhutaan ja tehdään.

Ehkäpä. Mutta sitten ainakin tietää kun kertoo.

Vierailija
39/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis olet loukkaantunut kun hän on haukkunut sinua ja mustamaalannut, ihan itsekö kuulit vai kuulopuheena? Itse en reagoisi lainkaan, viisas on hiljaa ja tarkkailee. Turha draama ja tuollainen hysteerinen kostonhimo ei pilaa kuin omaa elämääsi.

Olen jopa antanut hänelle mahdollisuuden tunnustaa itse tekemisensä puolisolleen,mutta näin ei ole tehnyt. Ihan omalta puolisoltani kuulin,mitä tämä nainen on minusta puhunut.

Ihmetyttää nämä kommentit,koska täällä on monesti ollut aloituksia, joissa pohdittu,haluaisitko tietää jos kumppanisi pettää?

Noissa suurin osa vastauksista on kyllä ollut myöntäviä,nyt kuitenkin minut tuomitaan siitä, että haluan kertoa tälle miehelle puolison pettäneen häntä...

Vierailija
40/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, taas toi hullu akka tulee mulle riehumaan, en oo ainut. Se kärsii ajoittain todella pahoista m t ongelmista ja saa päähänsä just kaikkea tällästä. Saisikohan sille apua jostain ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan