Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmaiden hiuksien salailu tai muu iän peittely, miksi? Miksi ei voi vain olla

Vierailija
06.05.2022 |

oman ikäisensä tai ylipäänsä itsensä näköinen? Tää on aika iso kysymys.

Kommentit (172)

Vierailija
61/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaus viittaa ikään joka puolestaan viittaa lisääntymiskyvyn ja nuorekkuuden menetykseen. Naiselle tämä on ongelma jos ei ole lapsia ja/tai lapsenlapsia. Minä en tätä ole keksinyt vaan asia on vain niin.

Kyllä keksit. Oot säihkyvä älykkö, jonka naisviha ei juuri lainkaan näy.

Höpsis, ei minua harmaat haittaa vaan naisia itseään.

Vierailija
62/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä miksi-aloituksia kirjoittaa aina ihminen, joka ei pysty mitenkään käsittämään, että kaikki eivät ajattele samoin kuin hän itse. 

No olen sitten poikkeus, kun käsitän tuon. Kysynkin siksi, että miksi. Haluan tietää miksi. ap

Et ole poikkeus. Kommenteistasi huokuu, että sinulle luomu on ainoa oikea tapa ja muut ovat tuomittavia tapoja. Eikä sinun tarvitsisi täällä kysellä, jos oikeasti ymmärtäisit. 

Höpöhöpo. Tapoja on monia. Toiset jaksaa ja toiset ei. Minusta täällä on tullut hyviä vastauksia puolesta ja vastaan. Mielipiteitä on monia, kaikki salllittakoon, se siitä huokumisesta :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaus viittaa ikään joka puolestaan viittaa lisääntymiskyvyn ja nuorekkuuden menetykseen. Naiselle tämä on ongelma jos ei ole lapsia ja/tai lapsenlapsia. Minä en tätä ole keksinyt vaan asia on vain niin.

Kyllä keksit. Oot säihkyvä älykkö, jonka naisviha ei juuri lainkaan näy.

Höpsis, ei minua harmaat haittaa vaan naisia itseään.

Onneksi te miehet ette koskaan värjää hiuksia tai tee muutakaan nuorekkaan ulkonäön säilyttämisen eteen :D

Vierailija
64/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä miksi-aloituksia kirjoittaa aina ihminen, joka ei pysty mitenkään käsittämään, että kaikki eivät ajattele samoin kuin hän itse. 

No olen sitten poikkeus, kun käsitän tuon. Kysynkin siksi, että miksi. Haluan tietää miksi. ap

Et ole poikkeus. Kommenteistasi huokuu, että sinulle luomu on ainoa oikea tapa ja muut ovat tuomittavia tapoja. Eikä sinun tarvitsisi täällä kysellä, jos oikeasti ymmärtäisit. 

Höpöhöpo. Tapoja on monia. Toiset jaksaa ja toiset ei. Minusta täällä on tullut hyviä vastauksia puolesta ja vastaan. Mielipiteitä on monia, kaikki salllittakoon, se siitä huokumisesta :D ap

Mitä enemmän vakuuttelet "suvaitsevaisuuttasi", sitä vähemmän uskottavalta kuulostat. 

Vierailija
65/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään harmaistani. Oma väri tumma kullertava ja siihen lisäys hopeaa. Huomattavasti hienompi kuin värjätty potta.

Yleensähän sen värjäyksen kuitenkin huomaa. ap

Mitä sitten? 

Ei sitten niin mitään :) ap

Vierailija
66/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tykkää harmaasta väristä? Tykkään nykyisistä tummanruskeista hiuksistani, ja jos harmaantuvat, niin aion kyllä värjätä, koska en pidä harmaasta väristä. 

Ihan ok. Siinä vaan on iso työ mutta mitäpä sitä ei jaksaisi halutessaan. Itse olen mukavuudenhaluinen ;D ap

Siis mikä iso työ tuossa on? Eihän niitä itse tarvitse värjätä, jos käy kampaajalla. 

Vierailija
67/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska harmaat on rumat. Oma väri tumma, joten ne näkyy tosi hyvin. Haudassa voi olla sit harmaa.

N46

Jos maailmassa ei olisi peilejä eikä hiusvärejä, olisit kuitenkin oma kaunis itsesi kaikkine harmainesi. ap

Toisten ulkonäkö tuntuu kuitenkin ketjun perusteella kiinnostavan ainakin sinua eli eiköhän ilman peiliäkin joku olisi toitottomassa harmaista tai muista ulkonäköasioista. - eri

68/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joillakin harmaantuminen alkaa jo hyvin nuorena. Oma värini on kovin tumma, niin ne valkoiset loistavat sieltä kuin majakka. Itsellä valkoisia iästä 35 v lähtien. Yleensä ihminen alkaa harmaantua vasta joskus n 45 v iässä. 

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
69/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 ja minulle tuli ensimmäiset harmaat viitisen vuotta sitten. Minulla on siis normaalisti tummanruskeat hiukset. Harmaat kasvaa tosi kummallisesti. Minulla on pelkästään ohimoilla kaksi paksua harmaata "palkkia" polkkamittaisissa hieman rikotuissa hiuksissa. Hiukset muualla päässä ja edessä ovat ihan tavallisen ruskeat. Kutsun tätä haisunäätä-tyyliksi.

Mielestäni nuo palkit ovat aika rumat, joten neljä vuotta sitten otin ohuita raitoja muualle päähän, jotta hiukset olisivat tasaisemman väriset. Mihinkään tumman värjäyskierteeseen en ala vaan otan hieman raitoja kerran tai kaksi vuodessa.

Vierailija
70/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän vakuuttelet "suvaitsevaisuuttasi", sitä vähemmän uskottavalta kuulostat. 

Ikävää jos olen pahoittanut mielesi :( Mukavaa perjantaita kuitenkin! ap

Vierailija
71/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku meikkaa? Miksi joku pukeutuu mekkoihin? Miksi joku käyttää korkokenkiä? Miksi joku käyttää lenkkareita? Miksi joku käyttää housuja? Miksi ylipäätään ihmiset ovat erilaisia?

Vierailija
72/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 49 ja minulle tuli ensimmäiset harmaat viitisen vuotta sitten. Minulla on siis normaalisti tummanruskeat hiukset. Harmaat kasvaa tosi kummallisesti. Minulla on pelkästään ohimoilla kaksi paksua harmaata "palkkia" polkkamittaisissa hieman rikotuissa hiuksissa. Hiukset muualla päässä ja edessä ovat ihan tavallisen ruskeat. Kutsun tätä haisunäätä-tyyliksi.

Mielestäni nuo palkit ovat aika rumat, joten neljä vuotta sitten otin ohuita raitoja muualle päähän, jotta hiukset olisivat tasaisemman väriset. Mihinkään tumman värjäyskierteeseen en ala vaan otan hieman raitoja kerran tai kaksi vuodessa.

Okei, haisunäätä :D Tuo on juuri mielenkiintoista, miten ne harmaat valtaa. Sä ajattelen samoin, kuin mä, ei kiitos värjäyskierrettä. Ei kiinnosta eikä jaksa. ap

Vierailija
73/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla hopeakettu. 

Vierailija
74/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pahoittanut mieltäni. Lähinnä herättää säälin sekaista huvittuneisuutta, kun joku kokee olevansa niin paljon muiden yläpuolella, että pitää oikein taivastella muiden valintoja. Samalla kuitenkin on sen verran yksinkertainen, ettei käsitä syyn olevan yksinkertaisesti se, että ihmiset ovat erilaisia. 

Vierailija
75/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku meikkaa? Miksi joku pukeutuu mekkoihin? Miksi joku käyttää korkokenkiä? Miksi joku käyttää lenkkareita? Miksi joku käyttää housuja? Miksi ylipäätään ihmiset ovat erilaisia?

Niin, miksi. Uuden ketjun aihe?ap

Vierailija
76/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v saakka sävyjä, raitoja, kestovärejä hiuksissa. Eipä tässä mikään ole muuttunut, jos hiusta värjätään edelleen. N50v.

Vierailija
77/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tykkää harmaasta väristä? Tykkään nykyisistä tummanruskeista hiuksistani, ja jos harmaantuvat, niin aion kyllä värjätä, koska en pidä harmaasta väristä. 

Ihan ok. Siinä vaan on iso työ mutta mitäpä sitä ei jaksaisi halutessaan. Itse olen mukavuudenhaluinen ;D ap

Joo, on kyllä todella hirveä työ istua kampaajalla :D

Teen etätöitä ja käyn kampaajalla ihan työaikana. Läppäri on mukana ja teen töitä, kun värit on päässä. Meillä saa tehdä etätöitä ihan mistäpäin vain, kunhan työt tulee tehtyä. 

Vierailija
78/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi. Uuden ketjun aihe?ap

Ei siihen uutta ketjua tarvita. Ihan riittää, että käsität sen, että ihmisrotu nyt on sellainen, että kaikki ova erilaisia. Emme ole homogeeninen massa. 

Vierailija
79/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia minun pitäisi yhtäkkiä alkaa tykätä harmaista hiuksista kun hiukseni ovat aina olleet tummat? Sitäpaitsi jotkut selviävät vanhuusikään ilman harmaita, joten miksi ei olisi luonnollista olla ilman harmaita ennen eläkepäiviä?

Vierailija
80/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pahoittanut mieltäni. Lähinnä herättää säälin sekaista huvittuneisuutta, kun joku kokee olevansa niin paljon muiden yläpuolella, että pitää oikein taivastella muiden valintoja. Samalla kuitenkin on sen verran yksinkertainen, ettei käsitä syyn olevan yksinkertaisesti se, että ihmiset ovat erilaisia. 

En mä usko, että sä olet oikeasti noin harmistunut. Sua nyt vaan painaa jokin. Mun kivaa perjantaita et onnistu pilaamaan, vaikka herätänkin sinussa tunteita. ap