Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmaiden hiuksien salailu tai muu iän peittely, miksi? Miksi ei voi vain olla

Vierailija
06.05.2022 |

oman ikäisensä tai ylipäänsä itsensä näköinen? Tää on aika iso kysymys.

Kommentit (172)

Vierailija
41/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään harmaistani. Oma väri tumma kullertava ja siihen lisäys hopeaa. Huomattavasti hienompi kuin värjätty potta.

Vierailija
42/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä miksi-aloituksia kirjoittaa aina ihminen, joka ei pysty mitenkään käsittämään, että kaikki eivät ajattele samoin kuin hän itse. 

No olen sitten poikkeus, kun käsitän tuon. Kysynkin siksi, että miksi. Haluan tietää miksi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaus viittaa ikään joka puolestaan viittaa lisääntymiskyvyn ja nuorekkuuden menetykseen. Naiselle tämä on ongelma jos ei ole lapsia ja/tai lapsenlapsia. Minä en tätä ole keksinyt vaan asia on vain niin.

Kyllä keksit. Oot säihkyvä älykkö, jonka naisviha ei juuri lainkaan näy.

Vierailija
44/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta sitten ok värjätä hiuksiaan esim. teininä? Mutta sittenkö ei enää saisi kun alkaa tulla harmaita?

Vierailija
45/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään harmaistani. Oma väri tumma kullertava ja siihen lisäys hopeaa. Huomattavasti hienompi kuin värjätty potta.

Yleensähän sen värjäyksen kuitenkin huomaa. ap

Vierailija
46/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon nyt ihan suoraan: ikääntyminen on rumaa ja vanhat ihmiset etovia. Rypyt ja harmaus on jotain ihan hirveää. Aion mennä jopa kauneusleikkaukseen, kun naama rypistyy liikaa. Harmaat pitää saada piiloon heti.

Sori nyt vaan jos tämä jotakuta loukkaa, mutta tämä on minun mielipiteeni. N41

Sanon nyt ihan suoraan: Ikääntyminen on kaunista ja luonnollista. Sen rumana pitämien johtuu siitä, että ihminen pelkää kuolevaisuutta ja on altis manipuloinnille - ihan kaikenlaiselle. Helppo huijattava.

Kauneusleikatut taas näyttävät säälittäviltä yliyrittäjiltä. Eivät hämää ketään ja poikkuksetta olisivat kauniimpia ja ylväämpiä luonnollisina, mutta kun itsetunto on juuri se, mitä eivät saa ostettua.

Ei loukkaa ainakaan minua millään tapaa. Mielipiteesi tulee olemaan kärsimystä sinulle itsellesi. Youll see.

Vierailija
47/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käyttää ammattitaitoista kampaaja niin värjäyksestä ei tule pottaa. Värjäyksessäkin voi käyttää useampaa sävyä. Vaikka kullertavaa :D

Vierailija
48/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelin perjantai, teema 2: solvataan naisten ulkonäkö ja pelotellaan niitä vanhenemisella. Jos ne sit antais mull?

Vierailija
49/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin hiuksia jo teininä enkä ajatellut lopettaa ennen kuin ei enää huvita värjäily. Miksi ei saisi värjätä? Ei harmaissakaan mitään vikaa ole eikä mulla vielä niitä olekaan, mutta en ajatellut lopettaa värjäystä harmaantumiseenkaan.

Vierailija
50/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko.

t. pinkkitukka

Vierailija
51/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaikeinta harmaantumisessa on ollut totuttuminen siihen, että muutuin blondiksi. Onneksi vähitellen . Ikänsä kun on luonnostaan ollut tosi tumma brunette niin oudoksutti hopean harmaa päälikerros, alapuolen hiukset edelleen tummat eli sekalainen kuontalo. Harmaantuminen ei häiritse , entisestään ohenevat hiukset kyllä.

Vierailija
52/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso Dee kirjoitti:

Onko sinusta sitten ok värjätä hiuksiaan esim. teininä? Mutta sittenkö ei enää saisi kun alkaa tulla harmaita?

Minusta kaikki on ok ja jokainen saa onneksi päättää itse. Kunhan kyselen :) ap

Vierailija
53/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa jatkuvasti näyttää oikeaa ikääni kymmenen vuotta vanhemmalta.

Vierailija
54/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? 

Vierailija
55/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä miksi-aloituksia kirjoittaa aina ihminen, joka ei pysty mitenkään käsittämään, että kaikki eivät ajattele samoin kuin hän itse. 

No olen sitten poikkeus, kun käsitän tuon. Kysynkin siksi, että miksi. Haluan tietää miksi. ap

Et ole poikkeus. Kommenteistasi huokuu, että sinulle luomu on ainoa oikea tapa ja muut ovat tuomittavia tapoja. Eikä sinun tarvitsisi täällä kysellä, jos oikeasti ymmärtäisit. 

Vierailija
56/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tykkää harmaasta väristä? Tykkään nykyisistä tummanruskeista hiuksistani, ja jos harmaantuvat, niin aion kyllä värjätä, koska en pidä harmaasta väristä. 

Vierailija
57/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle vaikeinta harmaantumisessa on ollut totuttuminen siihen, että muutuin blondiksi. Onneksi vähitellen . Ikänsä kun on luonnostaan ollut tosi tumma brunette niin oudoksutti hopean harmaa päälikerros, alapuolen hiukset edelleen tummat eli sekalainen kuontalo. Harmaantuminen ei häiritse , entisestään ohenevat hiukset kyllä.

Tuo on mullakin edessä :D Kiva kuitenkin, että se tapahtuu vähitellen, siihen tottuu. Itselle olisi hankalinta värjätä yksittäisiä hiuksia ja sitten vaan joskus huomata olevansa blondi!  Kyllä vain, oheneminen on pahempi! ap

Vierailija
58/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon nyt ihan suoraan: ikääntyminen on rumaa ja vanhat ihmiset etovia. Rypyt ja harmaus on jotain ihan hirveää. Aion mennä jopa kauneusleikkaukseen, kun naama rypistyy liikaa. Harmaat pitää saada piiloon heti.

Sori nyt vaan jos tämä jotakuta loukkaa, mutta tämä on minun mielipiteeni. N41

Et sitten vissiin ole sinut itsesi kanssa.

Vierailija
59/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tykkää harmaasta väristä? Tykkään nykyisistä tummanruskeista hiuksistani, ja jos harmaantuvat, niin aion kyllä värjätä, koska en pidä harmaasta väristä. 

Ihan ok. Siinä vaan on iso työ mutta mitäpä sitä ei jaksaisi halutessaan. Itse olen mukavuudenhaluinen ;D ap

Vierailija
60/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Siinä vaan on iso työ mutta mitäpä sitä ei jaksaisi halutessaan. Itse olen mukavuudenhaluinen ;D ap

Joo, on kyllä todella hirveä työ istua kampaajalla :D