Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmaiden hiuksien salailu tai muu iän peittely, miksi? Miksi ei voi vain olla

Vierailija
06.05.2022 |

oman ikäisensä tai ylipäänsä itsensä näköinen? Tää on aika iso kysymys.

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. En ota vakavasti naisia, jotka värjäävät harmaita hiuksiaan.

Pitäisikö hiusten värjääminen sitten tykkänään lopettaa kun tulee ekat harmaat? Jos on ennenkin värjännyt hiuksiaan.

Ja mistä sinä sen edes tiedät kenellä on harmaat ja kenellä ei jos ne on värjätty piiloon? ;)

Vierailija
22/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Tyydytkö ikääsi vai yritätkö esittää nuorempaa tai vanhempaa? ap

Miksi yrittäisin esittää jotain? Sain olla nuori ja nyt on aika olla vanhempi. Olen nelikymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee peruskalpean suomalaisen ihmisen jolla on pikimusta tukka niin tulee vähän tuplavee-tee vibat. Harmaa voi ollayllättävän hyvä. Se on ylpeä. Pidä itsesi kunnossa ja hoikkana niin hopeahapset ei edes vanhenna.

Vierailija
24/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Tyydytkö ikääsi vai yritätkö esittää nuorempaa tai vanhempaa? ap

Miksi yrittäisin esittää jotain? Sain olla nuori ja nyt on aika olla vanhempi. Olen nelikymppinen.

En minäkään mitään esitä. Olen sitä mitä olen. Minulla ei ikä ole hiusten väristä kiinni.

N45, joka värjää hiuksiaan

Vierailija
25/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska harmaat on rumat. Oma väri tumma, joten ne näkyy tosi hyvin. Haudassa voi olla sit harmaa.

N46

Ei välttämättä ole. Mun oma väri on myös hyvin tumma. Harmaatakin on ja lisää saa tulla. En ole enää nuori. ap

Minä taas olen mielestäni vielä nuori enkä halua olla harmaahapsi kolmekymppisenä.

N33

Vierailija
26/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska harmaat on rumat. Oma väri tumma, joten ne näkyy tosi hyvin. Haudassa voi olla sit harmaa.

N46

Ei välttämättä ole. Mun oma väri on myös hyvin tumma. Harmaatakin on ja lisää saa tulla. En ole enää nuori. ap

Tuossapa se ratkaiseva seikka. Kannattaa yrittää käsittää, että osa harmaantuu jo nuorena. Silloin on luonnollista, että haluaa värjätä harmaat pois. 

Kyllä mä käsitänkin, tosin harmaata mulla on jo ollut kauan enkä ole pyrkinyt siitä eroon. Ihan hyvä pointti, jos harmaata on hyvin nuorena. Voi olla ettei harmaana näytäkään ikäiseltään, itseltään kuitenkin. ap

Vierailija
27/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näkee peruskalpean suomalaisen ihmisen jolla on pikimusta tukka niin tulee vähän tuplavee-tee vibat. Harmaa voi ollayllättävän hyvä. Se on ylpeä. Pidä itsesi kunnossa ja hoikkana niin hopeahapset ei edes vanhenna.

Kyllä ne vanhentaa, kun tulevat alle 50-vuotiaana. Ei auta hoikkuus yhtään siinä kohtaa. 

Vierailija
28/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on harmaita jo aika paljon! Ikä 45. Eipä ole markkina-arvoon vaikuttanut negatiivisesti mitenkään! Päin vastoin!

Vierailija
29/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Tuossapa se ratkaiseva seikka. Kannattaa yrittää käsittää, että osa harmaantuu jo nuorena. Silloin on luonnollista, että haluaa värjätä harmaat pois. 

Kyllä mä käsitänkin, tosin harmaata mulla on jo ollut kauan enkä ole pyrkinyt siitä eroon. Ihan hyvä pointti, jos harmaata on hyvin nuorena. Voi olla ettei harmaana näytäkään ikäiseltään, itseltään kuitenkin. ap

Kaikille harmaa ei ole sitä omaa itseä. Kaikki eivät tykkää olla luomuja. 

Vierailija
30/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä miksi harmaita hiuksia ei saisi värjätä? Saako sitä ennen kuitenkin värjätä kun harmaantuu?

Vierailija
31/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt ihan suoraan: ikääntyminen on rumaa ja vanhat ihmiset etovia. Rypyt ja harmaus on jotain ihan hirveää. Aion mennä jopa kauneusleikkaukseen, kun naama rypistyy liikaa. Harmaat pitää saada piiloon heti.

Sori nyt vaan jos tämä jotakuta loukkaa, mutta tämä on minun mielipiteeni. N41

Vierailija
32/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusväri ei peitä ikää vaan värjää hiuksen, josta puuttuu pigmentti. Se kuiva putkimainen haitula imee väriä ja tulee muhevammaksi ja kiiltävämmäksi ja kestää käytössä paremmin katkeilematta.

Ja muu on makuasia. Menen lättäämään väriä vanhaan päähäni. Näyttää koomiselta ja köyhältä kun on 10 cm harmasta juurikasvua.

Vanhetessa ihminen haalistuu. Siksi hiusväriä ja meikkiäkin kannattaa säätää hillitymmäksi, ettei näytä irvokkaalta.

Vierailija
33/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ap niitä mummoja joilla on joku sininen huuhtelu päässään?

Vierailija
34/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaus viittaa ikään joka puolestaan viittaa lisääntymiskyvyn ja nuorekkuuden menetykseen. Naiselle tämä on ongelma jos ei ole lapsia ja/tai lapsenlapsia. Minä en tätä ole keksinyt vaan asia on vain niin.

Vierailija
35/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miksi-aloituksia kirjoittaa aina ihminen, joka ei pysty mitenkään käsittämään, että kaikki eivät ajattele samoin kuin hän itse. 

Vierailija
36/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mäkin ajattelen.ap

Vierailija
37/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon nyt ihan suoraan: ikääntyminen on rumaa ja vanhat ihmiset etovia. Rypyt ja harmaus on jotain ihan hirveää. Aion mennä jopa kauneusleikkaukseen, kun naama rypistyy liikaa. Harmaat pitää saada piiloon heti.

Ei loukkaa. Sääliksi vain käy ihminen jossa ei vaikuta muuta olevan kuin pinta, jota epätoivon vimmalla yrität pitää kunnossa. Miksi? Jotta kelpaisit muille vai jotta kelpaisit itsellesi? Kelpaatko siltikään.

Vierailija
38/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kannattaa kysyä mm. Aira Samulinilta. Hänellä on riittävästi elämänkokemusta, jotta osaa antaa kattavan vastauksen. 

Vierailija
39/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö hiusten värjääminen sitten tykkänään lopettaa kun tulee ekat harmaat? Jos on ennenkin värjännyt hiuksiaan.

Ja mistä sinä sen edes tiedät kenellä on harmaat ja kenellä ei jos ne on värjätty piiloon? ;)

Mulle kampaaja kertoi värjäyksen yhteydessä, että harmaita alkanut tulla. Eli piilottelenko harmaita vai piilottelevatko ne minulta?

Vierailija
40/172 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet perinyt huonot geenit! Ehkä myös elintapasi on vauhdittanut solujen väsymistä!