Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita luullaan huomattavasti nuoremmaksi tai vanhemmaksi?

Vierailija
06.05.2022 |

Olen 42 ja useimpien ihmisten arvio on 25, arvioijan omasta iästä riippumatta.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 ja jotkut luulee, että 52.

Vierailija
2/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙆

Sua kusetetaan.

Kerjäät kenties siinä pikkutopissa huomiota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25 ja jotkut luulee, että 52.

Miten tämä onnistuu?

Vierailija
4/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luultiin nelikymppiseksi kun olin 25.

M43

Vierailija
5/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙆

Sua kusetetaan.

Kerjäät kenties siinä pikkutopissa huomiota?

En käy baareissa enkä käytä pikkutoppia.

Ap

Vierailija
6/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen työtapaamisessa ja siellä juttelin aiemmin tuntemattoman henkilön kanssa. En ensin ihan tajunnut, että mitä ihmettä hän oikein selittää, kun kuulosti niin kummalliselle osa, mutta sitten hänen puheistaan tuli ilmi, että hän luuli minua kolmikymppiseksi. Olen viisikymppinen.

Vierailija
7/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kylläpä ne luulee reilut nuoremmaksi. Vaihdoin vasta työpaikkaa ja kyllä on ikäni ihmetyttänyt sielläkin. On luultu pari vuotta sitten pojan tyttöystäväksikin. Olen nyt 43v.

Kyllä nyt itsekin olen vertaillut ulkonäköäni samnikäisiin ja esim töissä on ikätoveri, joka näyttää paljon vanhemmalta kuin minä. Silmienvälirypyt näkyy kauas, iho on läiskikäs ja posket roikkuu. Ei ole lihava, mutta silti käsivarret löllykkäät. On siis selvästi vanhemman näköinen kuin minä. Sitten paljon somessa on nyt keväällä näkynyt ulkoilukuvia kirkkaassa auringossa. Rypyt silmien ympärillä ym on monilla tosi selvät. Itsellä ei ole.

Vierailija
8/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin on vähän riskaabelia vastata, siis jos luullaan nuoremmaksi kuin on, mutta olkoot.

Maaliskuussa viimeksi luultiin "kolmevitoseksi" ja olen 46v. Luuli, että olen ollut tosi nuori teiniäiti, kun kuuli lasteni iät (syksyllä 21v ja nuorempi täytti nyt 19v)

Uskon, että suurin tekijä on se, että en ole koskaan polttanut tupakkaa enkä palvonut aurinkoa, käytän myös sk50+ päivävoidetta maalis-syyskuun ajan. En läträä viinillä tai alkolla, en tehnyt sitä nuorempanakaan paljoa, sen sijaan olen lätrännyt ihoa kosteusvoiteilla "aina", mutta sekin pikkupakosta, koska ilman iho tuntuisi kireähköltä. En käytä ns ryppyvoiteita, paitsi nyt viimeisen n.vuoden ajan jotain silmänympäryksien seerumia ja kosteusvoiteen seassa bakuchiol-tippaa.

Ei ole ryppyjä, toki hymyillessä tulee jo pari harakanvarvasta silmäkulmiin, mutta ei muuten ja dekolteen/kaulan alue sileä eikä "helttaa". Otsalla 1 juova joka näkyy kurtistaessa.

Vierailija
9/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 25 ja useimmat luulee että olen 16-20 vuotias. Kieltämättä olis ihan kiva näyttää ikäiseltään.

N25

Vierailija
10/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nämä ap:n kaltaiset ihmiset naurattavat aina. Ihmiset veikkaavat toisen ihmisen iän aina reippaasti alas päin ihan kohteliaisuudesta, mutta ei se silti tarkoita sitä, että nelikymppinen näyttäisi parikymppiseltä. Kyseessä on sosiaaliset normit.

Muutenkin ihmiset eivät tunnu tajuavan ja näkevän omaa vanhenemistaan. Kun näkee oman peilikuvansa päivittäin, ei huomaa hiljalleen tulevia vanhenemisen merkkejä. Kun kadulla törmää entiseen opiskelukaveriin, on ensimmäinen ajatus aina että kylläpä tuokin on vanhentunut, onneksi olen itse säilynyt paremmin. Ja se toinen henkilö ajattelee ihan samalla tavalla.

Vierailija
11/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmaksi luullaan, alkoholia ostaessa kysytään aina paperit. Kaiken huippu oli tosin, kun linja-autossa kysyttiin, että menenkö nuorten lipulla. Näin kolmikymppisenä kyllä nauratti.

Vierailija
12/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari viikkoa sitten kävin kiivaan väittelyn iästäni. Alkoi siitä, kun toinen osapuoli hätkähti, kun sivulauseessa kävi ilmi että ajoin paikalle autolla. Sanoi yllättyneensä siitä että olen jo 18. Ei sitten millään suostunut uskomaan että olen itseasiassa 28.

Vierailija
13/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen ja mua luullaan seitsemänkymppiseksi. Jo 17-vuotiaana minua luultiin kolmekymppiseksi.

Vierailija
14/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti sanoo keskustelukumppanille arvionsa tämän iästä rehellisesti?

Vierailija
15/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen kaveri, joka yhteen aikaan aina hehkutti kuinka lähiöbaarissa miehet kehuivat häntä nuoren näköiseksi eivätkä olleet uskoneet että viiskyt lähestyy. No, kun näin muualla ja joku muu katsoo niin ihan on nyt 55-v  eli ikäisensä näköinen :D.

Vierailija
16/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Äänenikin on paljon nuoremman ihmisen ääni, puhelimessakin on sattunut monta kertaa että kysytään että onko se äiti siinä lähellä :D

Tämä on meillä sukuominaisuus, äitini ja veljeni saman laisia. Veli meni pitkään murrosikään lastenlipuilla mm. jääkiekkomatseihin.

Vierailija
17/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44 enkä saa tupakkaa ostettua ilman papereita.

Vierailija
18/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kylläpä ne luulee reilut nuoremmaksi. Vaihdoin vasta työpaikkaa ja kyllä on ikäni ihmetyttänyt sielläkin. On luultu pari vuotta sitten pojan tyttöystäväksikin. Olen nyt 43v.

Kyllä nyt itsekin olen vertaillut ulkonäköäni samnikäisiin ja esim töissä on ikätoveri, joka näyttää paljon vanhemmalta kuin minä. Silmienvälirypyt näkyy kauas, iho on läiskikäs ja posket roikkuu. Ei ole lihava, mutta silti käsivarret löllykkäät. On siis selvästi vanhemman näköinen kuin minä. Sitten paljon somessa on nyt keväällä näkynyt ulkoilukuvia kirkkaassa auringossa. Rypyt silmien ympärillä ym on monilla tosi selvät. Itsellä ei ole.

Se saman ikäinen työkaveri näkee sinut ihan samalla tavalla, eli hän pitää itseään hyvin säilyneenä verrattuna sinuun ja muihin saman ikäisiin. Ihminen on sokea omalle vanhenemiselleen.

Vierailija
19/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että nämä ap:n kaltaiset ihmiset naurattavat aina. Ihmiset veikkaavat toisen ihmisen iän aina reippaasti alas päin ihan kohteliaisuudesta, mutta ei se silti tarkoita sitä, että nelikymppinen näyttäisi parikymppiseltä. Kyseessä on sosiaaliset normit.

Muutenkin ihmiset eivät tunnu tajuavan ja näkevän omaa vanhenemistaan. Kun näkee oman peilikuvansa päivittäin, ei huomaa hiljalleen tulevia vanhenemisen merkkejä. Kun kadulla törmää entiseen opiskelukaveriin, on ensimmäinen ajatus aina että kylläpä tuokin on vanhentunut, onneksi olen itse säilynyt paremmin. Ja se toinen henkilö ajattelee ihan samalla tavalla.

Minuakin veikataan aina nuoremmaksi, mutta epäilen veikkaavan ikää ihan vaan kohteliaisuus syistä alaspäin. Lähdin myös päälle kolmekymppisenä opiskelemaan uutta alaa, niin monet olettaa, jo tämän takia minua nuoremmaksi, kun opiskelijat on yleensä kakskyt jotain vuotiaita.

Vierailija
20/108 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hanttihommia väliaikaisesti, ja firman paidassa maski päällä menin ihan täysin 20v tytöstä muiden mukana. Olin 31. Olen xs-kokoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan