Muita, joita luullaan huomattavasti nuoremmaksi tai vanhemmaksi?
Olen 42 ja useimpien ihmisten arvio on 25, arvioijan omasta iästä riippumatta.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
En usko näitä. En ole ikinä tavannut ihmistä, joka näyttäisi edes kymmentä vuotta nuoremmalta, saatikka 20 v. Ehkä kaulaa katsottuna, mitta läheltä totuus paljastuu. Ilmeillessä, esim nauraessaan ikä tulee aina esille. Ihminen peilaa itseään vessan peilin edessä naama peruslukemilla, joten ilmerypyt eivät näyttäydy.
Kysytkö jokaisen vastaantulijan ikää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko näitä. En ole ikinä tavannut ihmistä, joka näyttäisi edes kymmentä vuotta nuoremmalta, saatikka 20 v. Ehkä kaulaa katsottuna, mitta läheltä totuus paljastuu. Ilmeillessä, esim nauraessaan ikä tulee aina esille. Ihminen peilaa itseään vessan peilin edessä naama peruslukemilla, joten ilmerypyt eivät näyttäydy.
Kysytkö jokaisen vastaantulijan ikää?
Minä kysyn.
Eilen kysyttiin multa henkkareita, kun ostin simaa.
M29
Vierailija kirjoitti:
M29
Niin kysyttiin minultakin. Simassa alkoholia 0,8 %.
Ap
Vierailija kirjoitti:
M29
Näytät siis ikäiseltäsi. Ohje on, että alle 30-vuotiailta näyttäviltä kysytään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Niin kysyttiin minultakin. Simassa alkoholia 0,8 %.
Ap
Ei luulisi 29 vuotiaan näyttävän niin nuorelta, mutta vaikuttaa siltä että aina kysytään henkkareita kun ostan jotain k18 tuotteita.
Yhden leffan kun yritin ostaa niin kassalla olija ei suostunut mulle myydä sitä, että ulkonäköni kautta kärsin. Sain sen sitten toisen kassan kautta ostettua vaikka tämäkin oli sitä mieltä, että henkkarit eivät ole minun ja kolmas kassahenkilö sitten vakuutti että henkkarit ovat minun. Ihan samalta näytin kuin henkkareissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Näytät siis ikäiseltäsi. Ohje on, että alle 30-vuotiailta näyttäviltä kysytään
Jotain 15 vuotiaana sain ostettua simaa ja ilman henkkareita, että ihmeen holhoamiseksi tämä yhteiskunta on mennyt.
M29
Höpö höpö, multa kysyttiin nelikymppiseksi aina paperit alkossa ja baarissa.