Huomenta, kuinka monelta heräsit?
Kommentit (16)
Joskus ennen kuutta. En katsonut kelloa, mutta olin ollut jo jonkin aikaa valveilla, kun herätys soi kuudelta.
7.30. Olen lakossa. Normaalisti 6.15.
Puoli kasilta. Piti olla hyvissä ajoin soittamassa terveysasemalle lääkäriaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuudelta sisäisen kellon mukaan.
Ja kävin koiran kanssa 45 minuutin kävelylenkillä ja tein 30 minuutin kotijumpan siihen päälle.
Puoli yhdeksältä kissa tuli etsimään tyynyn alta aarteita. Hätistelin sen monta kertaa pois mutta kohta taas oltiin kaivamassa, hurina ja iloinen sirkutus vaan kuului ja tyyny sai kyytiä. Lopulta nousin ylös ja ruokin kissan.
Kuudelta.
Hyvin tarkka ja luotettava herätyskello joka ei petä koskaan piti siitä huolen.
Kissa taputteli käpälällä naamalle, aamuruoka-aika hänen mielestään. Ja se on tasan kuudelta, päivä kuin päivä.
Ruokittuani kissan painuin takaisin petiin hetkeksi, nyt pitää aloitella työt. Meillä tuöaika alkaa 9-9.30 välillä myös näin kotikonttorissa.
Seitsemältä. Olisi kyllä vielä nukuttuanut, mutta noustava oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuudelta sisäisen kellon mukaan.
Ja kävin koiran kanssa 45 minuutin kävelylenkillä ja tein 30 minuutin kotijumpan siihen päälle.
Sun ei ilmeisesti tartte mennä töihin kasiksi, vaan voit viettää pitkää ja laiskaa aamua? Ite herään kuudelta kanssa, mutta mun aamut on jotain ihan muuta kuin omaa aikaa...
vapaapäivä
vedin unta päähän kissa kainalossa klo 10:00 nousimme ylös molemmat
IIihanaa saada nukkuaaaaah :)
Taisi olla ysiltä. Se oli aikainen aika. Yleensä herään puolilta päivin.
Kuudelta