mikä mennyt pieleen? 10kk lapsi ei vierasta eikä itke perääni
ei ikinä ole vierastanut ei iteknyt perääni vaikka jäänyt vieraan ihmisen syliin ja minä mennyt esim wc: hen vieraassa paikassa. monesti vain vilkuttaa minule jos on jonkun toisen syliin jäänyt ja minä poistunut näkö kentästä..
Kommentit (7)
Lapset on yksilöitä, toimivat omilla tavoillaan omina aikoinaan. Noinhan on ihan hyvä, don' t worry.
Usko mua, noin paaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon parempi.
Kasva aikuiseksi. Ei sillä lapsella ole mitään ongelmaa!! (no, ehkä liian takertuva äiti..)
Ja kun olemme esim minun äidilläni tahtoo lapsi olla vain hänen sylissään ja kun minä otan hänet, alkaa joskus itku ja kinuaminen mummin syliin :D
Ei kyllä jäisi suosiolla ilman minua tai isäänsä mihinkään ja itkee kyllä silloin perään, mutta muuten on hiukan hassua kun itkee joutuessaa minun syliini jos paikalla on joku " mieluisampi" eli äitini tai mies...
Mutta esim kaverini saman ikäiselle lapselle tuntuu olevan ihan sama kuka häntä lohduttaa ja kenen kanssa jää mihinkin, vaikka yöksi.
mutta mietin oon ko tehnyt jotenkin väärin kun joka paikassa toitotetaan miten tärkeää on se kiintymys suhde joka ilmenee vierastamisena.
t:ap
Ei se johdu kasvatuksesta, tai muusta. Jotkut eivät vaan vierasta. Niin yksinkertaista se on.
Esim. kuukauden päästä vasta