Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermot tähä yksinäiseen sinkkuuteen

Vierailija
04.05.2022 |

Ei sitte mitää näytä olevan tehtävissä. Töitä vain ja yksinäistä erakkoelämää. Ei naisia kiinnosta ikinä missään.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu jäädä yksin jos naiset ei kelpuuta. Ainoastaan naisille on oikeus saada parisuhde jos niin haluaa

Taas sössötät asiasta mistä et ymmärrä yhtään. Ei ole olemassa mitään oikeuksia tai ohituskaistoja, parisuhde muodostuu vain jos kaksi ihmistä kiinnostuu toisistaan. Minä naisena en ole seurustellut ikinä, johtuen siitä että kukaan ei ole ollut kiinnostunut minusta. Ei me naiset saada yhtään sen enempää kuin miehetkään jos emme löydä kumppania.

Miksi et ole kelvannut miehille.. mitä ihmettä?

Siksi, kun toisin kuin allu, mä myönnän olevani sosiaalisesti osaamaton, mulla on jollain tavalla paska luonne ja myös ulkonäkö. Kaiken tuon lisäksi olen trauman vuoksi seksuaalisesti estynyt. Ei siinä sen kummempaa, ei ne miehetkään mitään kaatopaikkoja ole.

Vierailija
62/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisia ei kiinnosta ainaskaa minä.. enkä voi sitä mitenkää käsittää.. naisia ei vaa kiinnosta tavata ja jutella mulle.. kaipaan sutinaa että voisi naista koskea ja että hän kiinnostuu. En ole seksin perässä

Miksi et voi käsittää tuota? Ethän itsekään löydä itsestäsi mitään mielenkiintoista.

Löydän ja kaipaan naista ja koskettua.

Öh? Minäkin kaipaan miestä ja kosketusta, mutta en mä sillä itseäni kaupaksi saa parisuhdemarkkinoilla. 😆😆 Sinussa täytyy olla jotain muutakin, kuin se että nainen alkaisi sinulle tarpeidentyydyttäjäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei ikinä tule haluamaan sua. Tämä on totuus. Mitä pidempään sulla kestää hyväksyä tämä, sen vaikeammaksi sun elämä menee. Olet muuten ihan uskomattoman tyhmä noiden miksei nirsot naiset anna koskea itseään-sönkötystesi kanssa, ihan pahaa tekee. Et selvästi ymmärrä mistään mitään, ja pidät naisia esineinä. Toivottavasti joku oikea mies pieksee sut oikein kunnolla, oppisit sinäkin vammainen paikkasi ja ymmärtäisit olla hiljaa.

Todellaki tulee ja sen sanon... tuu sanoo päin näköö jos uskallat. .tervetuloa vantaalle?

En missään nimessä käytä kallista aikaani siihen, että tulen tapaamaan jtn vammaista pskaläjää Vantaalle :D en myöskään ikinä ottaisi rikossyytteitä niskaani siitä, että hakkasin vammaisen pskaläjän. Olet häpäissyt itsesi.

Vammainen pidä se pääs kiinni.. taidan hakata sut.. tuu kokeilemaa paskapelle

Kerro toki senkin saatanan vajaaälyinen että miten ajattelit mut hakata kun et tiedä ollenkaan kuka mä olen :D

Vierailija
64/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta syö omaa paskaas.. ääliö.. mulla menee hyvin..- sä varmaa olet joku työtön alkoholisti keräät pulloja tuoa onnea onnea hurraa hurraa eläköön.

Vierailija
65/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu jäädä yksin jos naiset ei kelpuuta. Ainoastaan naisille on oikeus saada parisuhde jos niin haluaa

Taas sössötät asiasta mistä et ymmärrä yhtään. Ei ole olemassa mitään oikeuksia tai ohituskaistoja, parisuhde muodostuu vain jos kaksi ihmistä kiinnostuu toisistaan. Minä naisena en ole seurustellut ikinä, johtuen siitä että kukaan ei ole ollut kiinnostunut minusta. Ei me naiset saada yhtään sen enempää kuin miehetkään jos emme löydä kumppania.

Miksi et ole kelvannut miehille.. mitä ihmettä?

Jos sä olet allu, tää tais olla läpimurto sun elämässäsi; ensimmäistä kertaa keskityt toiseen ihmiseen ilman että käytät sitä omien tarpeiden täyttäjänä. Hienoa!

Jos taas olet joku muu, normaalijärkinen ihminen, niin mitä ihmeteltävää siinä on?

Vierailija
66/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Allua vaan vois sulkea vaikka pulloon ja laittaa Suomenlahdelle kellumaan. Hyvällä säkällä se rantautuu Pietariin ja vammailullaan trollaa koko Kremlin valtakoneiston luopumaan tavoitteistaan Ukrainassa.

Vierailija
67/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta syö omaa paskaas.. ääliö.. mulla menee hyvin..- sä varmaa olet joku työtön alkoholisti keräät pulloja tuoa onnea onnea hurraa hurraa eläköön.

No kiinnostaa selvästi kun itse sanoit hakkaavasi mut. Olet ihan helvetin nolo ihminen.

Vierailija
68/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kouria naista ja imee naisen tissiä

Vierailija
70/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu hei sun täytyy muuttuu

Vierailija
71/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kouria naista ja imee naisen tissiä

Ymmärrätkö, että tuo kuulostaa naisesta yhtä vastenmieliseltä, kuin jos joku mies lähestyisi sinua vastaavasti.

Vierailija
72/73 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta tunnu mitenkää vastenmieliseltä kaunista naista koskettaa luvalla :D

Vierailija
73/73 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos etsisit ystäviä noin ensi alkuun?

Yksinäisyydestä kärsivälle toi on vähän sama kuin kehottaisi jalatonta aloittamaan juoksemisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän