Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee hermot tähä yksinäiseen sinkkuuteen

Vierailija
04.05.2022 |

Ei sitte mitää näytä olevan tehtävissä. Töitä vain ja yksinäistä erakkoelämää. Ei naisia kiinnosta ikinä missään.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisia ei kiinnosta ainaskaa minä.. enkä voi sitä mitenkää käsittää.. naisia ei vaa kiinnosta tavata ja jutella mulle.. kaipaan sutinaa että voisi naista koskea ja että hän kiinnostuu. En ole seksin perässä

Miksi et voi käsittää tuota? Ethän itsekään löydä itsestäsi mitään mielenkiintoista.

Vierailija
42/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu jäädä yksin jos naiset ei kelpuuta. Ainoastaan naisille on oikeus saada parisuhde jos niin haluaa

Taas sössötät asiasta mistä et ymmärrä yhtään. Ei ole olemassa mitään oikeuksia tai ohituskaistoja, parisuhde muodostuu vain jos kaksi ihmistä kiinnostuu toisistaan. Minä naisena en ole seurustellut ikinä, johtuen siitä että kukaan ei ole ollut kiinnostunut minusta. Ei me naiset saada yhtään sen enempää kuin miehetkään jos emme löydä kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä naiset vaivaa??..

Nyt lähdetään liikkeelle siitä että miksi oletat naisia vaivaavan yhtään minkään? Yhteiskunnassa ei ole pakko seurustella kenenkään kanssa, ei edes sellaisen joka ei ole kiinnostava.

Vierailija
44/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hankala luonne.

Vierailija
45/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN hitto ymmärrä mitä naiset nirsoilee.. antais koskea ja läheisyyttä hitto vie.

Hanki seksinukke, ne antaa sun koskea itseensä eikä odota sulta koskaan mitään älyllistä vuorovaikutusta. Niitä on myös lämmitettäviä ja äänitehosteisia malleja.

Ei kiinnosta. haluan oikean naisen.

Oikeaa naista ei kiinnosta olla heikkolahjaisen seksinukke.

Vierailija
46/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, https://verneri.net/yleis/keskustelu

Täältä voisit löytää itsesi kaltaisia kavereita ja ehkä sen naisenkin.

Vierailija
47/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvi edelleen ottaa kehitysvammaista.. työtön syrjäytynyt nainen minulle sopisi.

Vierailija
48/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä naiset vaivaa??..

Nyt lähdetään liikkeelle siitä että miksi oletat naisia vaivaavan yhtään minkään? Yhteiskunnassa ei ole pakko seurustella kenenkään kanssa, ei edes sellaisen joka ei ole kiinnostava.

Kyllä mussa on hyvää ja nyt menee paremmin kun ennen.. juurikin nyt niiden pitäisi kiinnostua minusta.

Vierailija
49/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu jäädä yksin jos naiset ei kelpuuta. Ainoastaan naisille on oikeus saada parisuhde jos niin haluaa

Taas sössötät asiasta mistä et ymmärrä yhtään. Ei ole olemassa mitään oikeuksia tai ohituskaistoja, parisuhde muodostuu vain jos kaksi ihmistä kiinnostuu toisistaan. Minä naisena en ole seurustellut ikinä, johtuen siitä että kukaan ei ole ollut kiinnostunut minusta. Ei me naiset saada yhtään sen enempää kuin miehetkään jos emme löydä kumppania.

Miksi et ole kelvannut miehille.. mitä ihmettä?

Vierailija
50/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu a boy that looks like he is a girl.

Vierailija
51/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisia ei kiinnosta ainaskaa minä.. enkä voi sitä mitenkää käsittää.. naisia ei vaa kiinnosta tavata ja jutella mulle.. kaipaan sutinaa että voisi naista koskea ja että hän kiinnostuu. En ole seksin perässä

Miksi et voi käsittää tuota? Ethän itsekään löydä itsestäsi mitään mielenkiintoista.

Löydän ja kaipaan naista ja koskettua.

Vierailija
52/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu jos tykkää miehistä se on ihan okei. Tule jo kaapista.

Vierailija
53/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei ikinä tule haluamaan sua. Tämä on totuus. Mitä pidempään sulla kestää hyväksyä tämä, sen vaikeammaksi sun elämä menee. Olet muuten ihan uskomattoman tyhmä noiden miksei nirsot naiset anna koskea itseään-sönkötystesi kanssa, ihan pahaa tekee. Et selvästi ymmärrä mistään mitään, ja pidät naisia esineinä. Toivottavasti joku oikea mies pieksee sut oikein kunnolla, oppisit sinäkin vammainen paikkasi ja ymmärtäisit olla hiljaa.

Vierailija
54/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä lopetan tän ketjun: Allu ei kelpaa yhdellekkään naiselle. Ei nyt, ei koskaan.

Vierailija
55/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muuten pannut sua, meillä oli kova perspano pari vuotta sitten Vantaalla. Painoin sua takaluukkuun ja sinä uikutit. Soittele jos on nro tallella, tulen lykkimään spermat persreikääsi koska vaan uusiksi.

T. Timo 65v ;)

Vierailija
56/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan koskea naisen takamusta luvalla.

Vierailija
57/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muuten pannut sua, meillä oli kova perspano pari vuotta sitten Vantaalla. Painoin sua takaluukkuun ja sinä uikutit. Soittele jos on nro tallella, tulen lykkimään spermat persreikääsi koska vaan uusiksi.

T. Timo 65v ;)

Olet aivan sairas mies hyvästi

Vierailija
58/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei ikinä tule haluamaan sua. Tämä on totuus. Mitä pidempään sulla kestää hyväksyä tämä, sen vaikeammaksi sun elämä menee. Olet muuten ihan uskomattoman tyhmä noiden miksei nirsot naiset anna koskea itseään-sönkötystesi kanssa, ihan pahaa tekee. Et selvästi ymmärrä mistään mitään, ja pidät naisia esineinä. Toivottavasti joku oikea mies pieksee sut oikein kunnolla, oppisit sinäkin vammainen paikkasi ja ymmärtäisit olla hiljaa.

Todellaki tulee ja sen sanon... tuu sanoo päin näköö jos uskallat. .tervetuloa vantaalle?

Vierailija
59/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellaki tulee ja sen sanon... tuu sanoo päin näköö jos uskallat. .tervetuloa vantaalle?

En missään nimessä käytä kallista aikaani siihen, että tulen tapaamaan jtn vammaista pskaläjää Vantaalle :D en myöskään ikinä ottaisi rikossyytteitä niskaani siitä, että hakkasin vammaisen pskaläjän. Olet häpäissyt itsesi.

Vierailija
60/73 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä käytä kallista aikaani siihen, että tulen tapaamaan jtn vammaista pskaläjää Vantaalle :D en myöskään ikinä ottaisi rikossyytteitä niskaani siitä, että hakkasin vammaisen pskaläjän. Olet häpäissyt itsesi.

Vammainen pidä se pääs kiinni.. taidan hakata sut.. tuu kokeilemaa paskapelle