Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmisillä on varaa ostaa hieno auto?

Vierailija
04.05.2022 |

Nykyää ihmettelen miten ihmisillä on varaa ostaa hieno auto. Monella melko uusi auto ei oo kovin monta vuotta vanha. Voi jopa maksaa 30 tonnia. Ei mulla ainaskaa ole varaa vaikka on työ. Ajan halvalla autolla kun se toimii hyvin mutta välillä jopa hävettää. Nuoret ihmisetki ajelee jollain bemareilla. En ymmärrä. En saisi ees autolainaa 30 tuhatta.

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä, että toisilla on hyväpalkkainen työ, perintö, sijoituksia, säästöjä? Onpa sulla tosiaan ymmärryksessä vikaa.

Joo mutta itekki oon iha ok palkkainen.. mutta en rupee maksamaa jotain autolainaa.. ei mitää järkee vuosikausia.

No toisilla on sellainen palkka, ettei tarvitse edes autolainaa, vaan voi ostaa käteisellä. Kuten minä.

Kukaan täysjärkinen ei osta kallista autoa käteisellä, kun kyse on palkansaajasta, vaan sijoittaa varat kohteeseen, jonka tuotto-odotus on parempi kuin lainan korko

En ole tuo kenelle kommentoit, mutta minä olen aikoinani sijoittanut jotta voin nyt nauttia elämästäni ja ostaa tuotoilla vaikkapa uuden auton. Minulla ei ole lapsia, joten on ihan turha säästää miljoonia, mieluummin tuhlaan ne itseeni jo eläessäni. Sukanvarressa on senverran että pärjään kyllä lopun elämäni hyvin mutta en tahdo antaa varojani perintönä valtiolle.

Oikea asenne!

Olet todennäköisesti luovuttanut valtiolle ja kunnallle aivan riittävästi omista tuloistasi.

Jos sukanvarteen näyttää loppusuoralla jäävän jotain, kannattaa tehdä testamentti mieleisellesi kohteelle johonkin tarkasti määritelyyn tarkoitukseen. 

Näin vältät valtion ahneen kidan.

Vierailija
62/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota ihmettelyn aihetta taas ja kateellisten määrää. Meillä on aina uusi ja hieno auto alla, on järkevää ja näin halutaan elää. Ei ole muilta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotkut ihmiset tienaa +8000e bruttona. sillä saa aika mukavan lainan. heillä on myös +500 000e koti.

sitten kun jää eläkkeelle kaiken voi myydä velkoineen ja muuttaa espanjaan.

Vierailija
64/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä kituuttaa eikä nauti mistään maksullisesta. 1000€ auto pitäisi alkaa kattelee piakkoin. Siihenkin pitää säästää.

Vierailija
65/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut säästöjä.. mulla on kulutusluottoja 2 ja velkaa yli 20 tonnia.. ei tässä paljo ostella hienoa autoa!!!

Vierailija
66/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hienot ja kalliit autot ovat leasing-autoja, suomeksi sanoen vuokrattuja, niiden kuljettajat eivät niitä omista.

Vierailija
67/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jotkut bimbot irtoripseineen ajelee tuola 30 tuhatta maasturi Volvolla ihanko ne sais pankista vaa joo tosta sulle heti 30 tuhatta lainaa.. maksa miten tahdot.. ite yrittänyt ja laina hakemus hylätty aina. 

Vierailija
68/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on nauttimista varten ja kuka nauttii mistäkin. Käärinliinassa ei ole taskuja.

näin ne sanoo myös vankilassakin.

Vierailija
69/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudehkoissa autoissa on takuu jäljellä, jos jotain hajoo ei mee iteltä. Toki kuluvat osat täytyy maksaa

Vierailija
70/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perintöveroja voi kiertää siten että ostaa lapsen käyttöön auton, jonka jättää omiin nimiin.

parempi tapa on antaa tuki koulutusta varten siitä ei tarvii maksaa veroja.

Vierailija
71/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta jotkut on niin ärsyttäviä naiset.. hienot naiset.. vähintää se bmw tai audi tai volvo alla ja kyllä kiiltää... en ymmärrä.. ilmeisesti tienaavat hyvin tai seksialalla tai tekevät 2 työtä

Vierailija
72/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää sitä ammatinvalintaa ajoissa niin ei tarvi pohtia vauvalla miksi muilla on ja itsellä ei. Jos on tullut mietittyä, niin luulisi käsittävän että ihmiset arvostavat eri asioita ja käyttävät penninsä juuri niin kuin lystäävät.

Vierailija
73/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallis auto vuokratalon pihassa on osoitus huonosta huumorintajusta.

Ei vaan siitä mitä kukin arvostaa omassa elämässään.

Vierailija
74/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perintöveroja voi kiertää siten että ostaa lapsen käyttöön auton, jonka jättää omiin nimiin.

parempi tapa on antaa tuki koulutusta varten siitä ei tarvii maksaa veroja.

Jokainen aivoilla ajatteleva vanhempi rahoittaa lastensa yliopisto-opiskelun joka tapauksessa.

Vierailija
75/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku panee monia kymmeniä tai satoja vuosia kasvanutta metsää sileäksi ja tuhoaa samalla lukemattomien eläinten elinympäristön päästäkseen leveilemään jollain elimenjatkeella.

Ihminen on sellainen pska.

Vierailija
76/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis auto ei ole sama kun hieno auto.

Hienon auton voi saada halvallakin.

Vierailija
77/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis auto vuokratalon pihassa on osoitus huonosta huumorintajusta.

Ei vaan siitä mitä kukin arvostaa omassa elämässään.

Minä arvostan omistusasumista ja autonkin omistan itse. Lainatkin olen maksanut jo.

Vierailija
78/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 2 noin 25 tonnin autoa, toinen kesälle ja toinen talvelle.

Ostettu käteisellä, joka peräisin sijoituksista.

Vierailija
79/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta jotkut on niin ärsyttäviä naiset.. hienot naiset.. vähintää se bmw tai audi tai volvo alla ja kyllä kiiltää... en ymmärrä.. ilmeisesti tienaavat hyvin tai seksialalla tai tekevät 2 työtä

Tai lääkäreitätai juristeja

Vierailija
80/163 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jetrokin omisti ferrarin vaikka sillä on 4 miljoonaa velkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi