Joko uskallatte varata kesälomamatkoja ulkomaille?
Vai pelkäättekö edelleen koronaa tai rajoituksia?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ilmastonmuutos ei näköjään kiinnosta ketään.
Oi miten omaperäinen argumentti!
Ollaan reissattu jo pari kertaa. Toivottavasti päästään johonkin kesälläkin. Mietin vaan noita rokotuksia, kun toinen rokotus vanhenee 9 kk jälkeen ja vaikka itse olen saanut kolmannenkin, meidät teini-ikäiset ei ole, enkä tiedä, onko alle 18-vuotiaille tarjollakaan.
Minua ei enää jaksa kiinnostaa kovin lämpimät paikat - en jaksa maata auringossa enkä ainakaan liikkua. Aurinkoa on tullut saatua jo tarpeeksi kymmenillä reissuilla kymmenien vuosien varrella.
Mutta Irlanti, kolmatta kertaa, on varmaan seuraavana lentomatkalistalla mutta tuskin tämän vuoden puolella. Oltiin juuri pari viikkoa hiihtämässä pohjoisessa, juhannuksen tienoilla mennään Hankoon ja kesälomalla Gotlantiin pyöräilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselemme vielä tilannetta. Ei ole mitään iloa matkustaa, jos paikan päällä ei uskalla nauttia vapaasti olemisesta ja tekemisestä. Viimeksi olemme käyneet ulkomailla kesällä 2020 ja silloinkin vain Baltian maissa, joten mieli kyllä tekisi.
Useimmissa maissa on paljon parempi ja turvallisempi tilanne kuin Suomessa:D
Siitä vain kokeilemaan Kiinaan. Siellä on taas lock down viikot meneillään
Ei kai kukaan ääliö sinne ole menossakaan. Sinne se muuri pitäis rakentaa niin pysyisivät kiinalaiset siellä.
Ei nyt ole aika matkustaa minnekään. Eliitti haluaa käyttää kansaa sotilaina ja uhrata jokaikisen miehen sotarintamalla. Korona oli harjoitus naisille jotta tottuvat siihen että vain silmät näkyvät koska heidät pakko naitetaan tulevaisuudessa muslimi miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselemme vielä tilannetta. Ei ole mitään iloa matkustaa, jos paikan päällä ei uskalla nauttia vapaasti olemisesta ja tekemisestä. Viimeksi olemme käyneet ulkomailla kesällä 2020 ja silloinkin vain Baltian maissa, joten mieli kyllä tekisi.
Useimmissa maissa on paljon parempi ja turvallisempi tilanne kuin Suomessa:D
Siitä vain kokeilemaan Kiinaan. Siellä on taas lock down viikot meneillään
Useimmissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuussa Norjaan vaeltamaan, heinäkuussa Alankomaihin ja elokuussa Skotlantiin.
Maaliskuulle katselen jo reissua jonnekin lämpimään. Nyt reissaan parin vuoden edestä.Vaeltaminen Norjassa ei ole lomaa vaan kidutusta.
Sinulle. Minulle se on lomaa.
Huomenna Viroon,syyskuussa Kreikkaan.