Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei vastaa viestiin

Vierailija
02.05.2022 |

Tavattiin miehen kanssa toissapäivänä. Laitoin eilen miehelle viestin, jossa kyselin kuulumisia. Mies on ollut useasti paikalla, mutta ei ole katsonut viestiäni. Ei ole hänestä sen jälkeen kuulunut, kun tavattiin. Mitähän tässä on meneillään?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut mies vastaa. Älä turhaan kiusaa itseäsi. Move on.

Vierailija
22/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et soita? Mitän ärsytävämpää ei ole kuin hiton viestejen lähettely.Oli kyse miehet tai naiset. Mikä vaikeus on soitaa,kysy koska esim.voimme tavata?Itse en vastaa ainoaasenkäan viestin. Klikan pois lukematta. Oli kyse miehen tai naisen viesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! Olet tavannut tunnevammaisen ghostaajan!
Mies ehkä vastaa jossain vaiheessa, jos/kun määrittelee, että olet sen ansainnut. Sinä et voi asiaan vaikuttaa, vain mies päättää aikataulusta. Jos haluat roikkua löysässä hirressä jatkossakin, jatka toki viestittelyä. Itse estäisin koko tyypin.

Kumpikin vastaavat aukataulusta. Ap vastaa siitä milloin lähettää viestin, mies siitä milloin vastaa.

No ei nyt mene ihan noinkaan. Kaikkien kanssa ei voi saada toimivaa suhdetta ja ap:n vastapuoli on sellainen.
Olisinpa itse tajunnut heti enkä vasta parin kk kuluttua.

Samaa mieltä! Itse tajusin toisella kerralla, (ajallisesti meni viikko) ja vedin suhteen heti poikki: En ala toista kertaa siihen, et ei vastata puheluihin eikä tekstareihin: "En ollut kotona, sori". Mitä ihmeen yhteistä kotona olemisessa ja tekstarin laittamisessa on????

No, väleissä kyllä ollaan ja myönnettiin, ettei se nyt vaan natsannut.

Niin, ja mies olen.

Vierailija
24/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa tapauksissani, joissa on suhde syntynyt, on yhteyttä pidetty alusta alkaen tiiviisti. Eli jos vastapuoli on kiinnostunut, hän kyllä vastaa suht pikaisesti. Samaten, jos itse olen ollut kiinnostunut, olen vastannut suht pikaisesti. Se vaan osoittaa sen kiinnostuksen.

Vierailija
25/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
26/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan mitään. 

:D

Vierailija
27/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on muutakin tekemistä kuin näpytellä viestejä joka ikinen päivä. Ihan normaalia elämää sekin, kuten jokapäiväinen näpyttelykin. Meitä on monenlaisia eikä välttämättä ole sen kummemmasta asiasta kyse. Kysy mistä kiikastaa ennemmin kuin revit huolia omasta päästäsi.

On kuitenkin useasti ollut whatsapissa paikalla eli näpytellyt siellä muille kuin ap:lle. Ei ole edes avannut ap:n viestiä, vaikka se siinä nokan alla möllöttää avaamattomana

Vierailija
28/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan nyt näin että jos mies ei vastaa sulle muutaman tunnin sisällä niin todennäköisesti ei ole sinusta kauhean kiinnostunut. On ehkä joku muu taustalla, joka kiinnostaa enemmän. Ikävää mutta tuollaista sattuu, eteenpäin sanoi mummo lumessa..

Vierailija
29/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillinen tilanne, sanoisin minäkin. Melkein kuin tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
30/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen ja viisas mummo 🥰🥰🥰

31/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toissa kesänä kävin neljästi treffeillä mukavan miehen kanssa ja 3. Treffit oli vieläpä yökyläily mun luona. Siis seksiä oli ollut. Sitten oltiin sovittu 5. Treffit, mutta hän sairastui ja joutui perumaan . Sitten hän ei enää vastannut viesteihini. Ja se mies on ammatiltaan psykiatrinen sairaanhoitaja ja yli 30v, joten luulisi hänellä olevan peruskäytöstavat. Nykypäivänä ei mikään ihmetytä ihmisissä 

32/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mies lähetti minulle viestin klo 14 jossa kysyi minulta, hsluaisinko nähdä viikonloppuna. Olin silloin iltavuorossa ja olin unohtanut puhelimen kotiin. Tulin kotiin klo 22 jälkeen jolloin vastasin myöntävästi, että nähdäön vaan kysyin sopivaa kellonaikaa. Tähän mies ei enää vastannut mitään. Olikohan hän sitten suuttunut kun en heti vastannut? Hän kyllä tiesi, että tein iltapainotteista työtä.

Vierailija
33/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Kerran mies lähetti minulle viestin klo 14 jossa kysyi minulta, hsluaisinko nähdä viikonloppuna. Olin silloin iltavuorossa ja olin unohtanut puhelimen kotiin. Tulin kotiin klo 22 jälkeen jolloin vastasin myöntävästi, että nähdäön vaan kysyin sopivaa kellonaikaa. Tähän mies ei enää vastannut mitään. Olikohan hän sitten suuttunut kun en heti vastannut? Hän kyllä tiesi, että tein iltapainotteista työtä.

Kävi panemassa jotain muuta

34/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mä toissa kesänä kävin neljästi treffeillä mukavan miehen kanssa ja 3. Treffit oli vieläpä yökyläily mun luona. Siis seksiä oli ollut. Sitten oltiin sovittu 5. Treffit, mutta hän sairastui ja joutui perumaan . Sitten hän ei enää vastannut viesteihini. Ja se mies on ammatiltaan psykiatrinen sairaanhoitaja ja yli 30v, joten luulisi hänellä olevan peruskäytöstavat. Nykypäivänä ei mikään ihmetytä ihmisissä 

!

Vierailija
35/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puolesta toivon, ettei teistä tule paria. Ihan saata-nasta tuommoinen vainoharhainen kyttääjääakka.