Mies ei vastaa viestiin
Tavattiin miehen kanssa toissapäivänä. Laitoin eilen miehelle viestin, jossa kyselin kuulumisia. Mies on ollut useasti paikalla, mutta ei ole katsonut viestiäni. Ei ole hänestä sen jälkeen kuulunut, kun tavattiin. Mitähän tässä on meneillään?
Kommentit (35)
Mies on lukenut naistenlehtiä, joiden mukaan ei pidä olla liian innokas.
Onneksi olkoon! Olet tavannut tunnevammaisen ghostaajan!
Mies ehkä vastaa jossain vaiheessa, jos/kun määrittelee, että olet sen ansainnut. Sinä et voi asiaan vaikuttaa, vain mies päättää aikataulusta. Jos haluat roikkua löysässä hirressä jatkossakin, jatka toki viestittelyä. Itse estäisin koko tyypin.
Etköhän voi vetää tuosta ihan oman johtopäätöksesi. Miksi pitää väkisin yrittää olla tuollaisten jännämiesten kanssa?
Samaa sanoisin sinulle kun miehellekkin sanottaisiin, hän ei ole kiinnostunut sinusta joten lakkaa ahdistelemasta häntä.
Tunnetteko te toisenne, vai onko kyseessä joku random mies, jonka tapasit kadulla?
Niin sinä kyselit tästä jo aiemminkin? Teillä oli seksiä, ja se sai mitä halusi, eikä halua enempää, nyt on korkea aika tajuta se.
Sitä on meneillään, tai siis ei mitään enää.
Vierailija kirjoitti:
Mies ehkä vastaa jossain vaiheessa, jos/kun määrittelee, että olet sen ansainnut. Sinä et voi asiaan vaikuttaa, vain mies päättää aikataulusta. Jos haluat roikkua löysässä hirressä jatkossakin, jatka toki viestittelyä. Itse estäisin koko tyypin.
Kumpikin vastaavat aukataulusta. Ap vastaa siitä milloin lähettää viestin, mies siitä milloin vastaa.
Todennäköisesti miestä ei kiinnosta. Niin yksinkertaista. Vaikka olisi kuinka kiire, niin kiinnostunut ihminen kyllä näpyttää sen "on kiirettä, palaan myöhemmin" -tyylisen viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ehkä vastaa jossain vaiheessa, jos/kun määrittelee, että olet sen ansainnut. Sinä et voi asiaan vaikuttaa, vain mies päättää aikataulusta. Jos haluat roikkua löysässä hirressä jatkossakin, jatka toki viestittelyä. Itse estäisin koko tyypin.Kumpikin vastaavat aukataulusta. Ap vastaa siitä milloin lähettää viestin, mies siitä milloin vastaa.
No ei nyt mene ihan noinkaan. Kaikkien kanssa ei voi saada toimivaa suhdetta ja ap:n vastapuoli on sellainen.
Olisinpa itse tajunnut heti enkä vasta parin kk kuluttua.
Tyypillinen nainen "kun minä laitan viestin minulle pitää vastata viipymättä". Moni mies ei ole kuin moni nainen että puhelin on koko ajan kuin liimattuna kädessä.
Ala nyt vielä nalkuttaa asiasta niin saat varmasti karkoitettua
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nainen "kun minä laitan viestin minulle pitää vastata viipymättä". Moni mies ei ole kuin moni nainen että puhelin on koko ajan kuin liimattuna kädessä.
Ala nyt vielä nalkuttaa asiasta niin saat varmasti karkoitettua
Onhan sillä ollut puhelin kädessä "Mies on ollut useasti paikalla, mutta ei ole katsonut viestiäni", ei vain kiinnosta.
Anna olla, se ei ole susta kiinnostunut. Olit ehkä pettymys sängyssä tai sun henki haisee pahalle. Ei voi tietää 🤷
Vaimo kotona, ei ehdi siksi vastaamaan.
Joillakin on muutakin tekemistä kuin näpytellä viestejä joka ikinen päivä. Ihan normaalia elämää sekin, kuten jokapäiväinen näpyttelykin. Meitä on monenlaisia eikä välttämättä ole sen kummemmasta asiasta kyse. Kysy mistä kiikastaa ennemmin kuin revit huolia omasta päästäsi.
Miestä ei kiinnosta, sehän on selvää.
Jos miestä olisi todella kiinnostanut, hän olisi laittanut sinulle viestin, eikä toisin päin.
Jos mies on kiinnostunut niin se kyllä laittaa ihan itse viestiä ja reagoi viesteihin nopeaan.
Se nyt ei jostain syystä vaan halua edes avata viestiäsi. Voi olla, että on nainen vieressä vahtaamassa, eli ei voi vastata ettei tule kyselyä"kuka tuo nainen on". Tai sit sitä vaan kiinnostaa nyt enemmän puida kavereiden kanssa viikonlopun tapahtumia.
Sitä ei vaan kiinnosta.
Ei varmaankaan mitään.