Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei vastaa viestiin

Vierailija
02.05.2022 |

Tavattiin miehen kanssa toissapäivänä. Laitoin eilen miehelle viestin, jossa kyselin kuulumisia. Mies on ollut useasti paikalla, mutta ei ole katsonut viestiäni. Ei ole hänestä sen jälkeen kuulunut, kun tavattiin. Mitähän tässä on meneillään?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan mitään. 

Vierailija
2/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lukenut naistenlehtiä, joiden mukaan ei pidä olla liian innokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
4/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Olet tavannut tunnevammaisen ghostaajan!

Mies ehkä vastaa jossain vaiheessa, jos/kun määrittelee, että olet sen ansainnut. Sinä et voi asiaan vaikuttaa, vain mies päättää aikataulusta. Jos haluat roikkua löysässä hirressä jatkossakin, jatka toki viestittelyä. Itse estäisin koko tyypin.

Vierailija
5/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei kiinnosta.

Vierailija
6/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni/krapula.

Vierailija
7/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän voi vetää tuosta ihan oman johtopäätöksesi. Miksi pitää väkisin yrittää olla tuollaisten jännämiesten kanssa?

Vierailija
8/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanoisin sinulle kun miehellekkin sanottaisiin, hän ei ole kiinnostunut sinusta joten lakkaa ahdistelemasta häntä.

Vierailija
9/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko te toisenne, vai onko kyseessä joku random mies, jonka tapasit kadulla?

Vierailija
10/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinä kyselit tästä jo aiemminkin? Teillä oli seksiä, ja se sai mitä halusi, eikä halua enempää, nyt on korkea aika tajuta se.
Sitä on meneillään, tai siis ei mitään enää.

Vierailija
11/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ehkä vastaa jossain vaiheessa, jos/kun määrittelee, että olet sen ansainnut. Sinä et voi asiaan vaikuttaa, vain mies päättää aikataulusta. Jos haluat roikkua löysässä hirressä jatkossakin, jatka toki viestittelyä. Itse estäisin koko tyypin.

Kumpikin vastaavat aukataulusta. Ap vastaa siitä milloin lähettää viestin, mies siitä milloin vastaa.

Vierailija
12/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti miestä ei kiinnosta. Niin yksinkertaista. Vaikka olisi kuinka kiire, niin kiinnostunut ihminen kyllä näpyttää sen "on kiirettä, palaan myöhemmin" -tyylisen viestin.

Vierailija
13/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin vastaavat aukataulusta. Ap vastaa siitä milloin lähettää viestin, mies siitä milloin vastaa.

No ei nyt mene ihan noinkaan. Kaikkien kanssa ei voi saada toimivaa suhdetta ja ap:n vastapuoli on sellainen.

Olisinpa itse tajunnut heti enkä vasta parin kk kuluttua.

Vierailija
14/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen "kun minä laitan viestin minulle pitää vastata viipymättä". Moni mies ei ole kuin moni nainen että puhelin on koko ajan kuin liimattuna kädessä.
Ala nyt vielä nalkuttaa asiasta niin saat varmasti karkoitettua

Vierailija
15/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen nainen "kun minä laitan viestin minulle pitää vastata viipymättä". Moni mies ei ole kuin moni nainen että puhelin on koko ajan kuin liimattuna kädessä.
Ala nyt vielä nalkuttaa asiasta niin saat varmasti karkoitettua

Onhan sillä ollut puhelin kädessä "Mies on ollut useasti paikalla, mutta ei ole katsonut viestiäni", ei vain kiinnosta.

Vierailija
16/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, se ei ole susta kiinnostunut. Olit ehkä pettymys sängyssä tai sun henki haisee pahalle. Ei voi tietää 🤷

Vierailija
17/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kotona, ei ehdi siksi vastaamaan.

Vierailija
18/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on muutakin tekemistä kuin näpytellä viestejä joka ikinen päivä. Ihan normaalia elämää sekin, kuten jokapäiväinen näpyttelykin. Meitä on monenlaisia eikä välttämättä ole sen kummemmasta asiasta kyse. Kysy mistä kiikastaa ennemmin kuin revit huolia omasta päästäsi.

Vierailija
19/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta, sehän on selvää.
Jos miestä olisi todella kiinnostanut, hän olisi laittanut sinulle viestin, eikä toisin päin.

Vierailija
20/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut niin se kyllä laittaa ihan itse viestiä ja reagoi viesteihin nopeaan.
Se nyt ei jostain syystä vaan halua edes avata viestiäsi. Voi olla, että on nainen vieressä vahtaamassa, eli ei voi vastata ettei tule kyselyä"kuka tuo nainen on". Tai sit sitä vaan kiinnostaa nyt enemmän puida kavereiden kanssa viikonlopun tapahtumia.
Sitä ei vaan kiinnosta.