Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivosin pojan huonetta ja löysin äitienpäivä lahjan. Kerronko etukäteen vai odotanko että itse antaa lahjan?

Vierailija
02.05.2022 |

Olen melkein vähän liikuttunut kun ajattelen häntä pipo vinossa painelemassa Prismaan ostamaan noita laseja mitkä ohimennen mainitsin kauniiksi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö

Vierailija
2/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Minkä ikäinen poika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat tietysti, älä kerro pojalle nähneesi lahjaa.

Vierailija
4/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä vanhempia, jotka loukkaa lastensa yksityisyyttä siivoamalla näiden huoneita. Eikö lapsille ole oikeutta omaan tilaansa?

Vierailija
5/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin odotat ja näytät äitienpäivänä yllättyneeltä. Pieni vaiva, älä nyt vie toiselta iloa kertomalla että oot nähnyt.

Vierailija
6/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tietysti niin kuin et olisi koskaan nähnytkään sitä ja esität yllättynyttä äitienpäivänä. Jätät sen samaan paikkaan, mistä löysit.

Vierailija
7/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voisi olla syy kertoa?

Vierailija
8/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä vanhempia, jotka loukkaa lastensa yksityisyyttä siivoamalla näiden huoneita. Eikö lapsille ole oikeutta omaan tilaansa?

Meillä ainakin alkaisi vaatekasat jo ruuan jämät homehtumaan, jos ei niitä joskus kävisi keräämässä pois. Joo ja lapsen pitäisi siivota itse ja syödä keittiössä, mutta kun ei tee niin, varsinkaan jos itse olen töissä. Kaikkia paikkoja en kylläkään kolua. Esim laatikot ja kaapit saa olla.

Vierailija
9/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ehkä se että toinen on nähnyt niin paljon vaivaa minun eteen että muisti mistä tykkään ja vielä tehny kauniin kortin myös. Ap

Vierailija
10/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin alkaisi vaatekasat jo ruuan jämät homehtumaan, jos ei niitä joskus kävisi keräämässä pois. Joo ja lapsen pitäisi siivota itse ja syödä keittiössä, mutta kun ei tee niin, varsinkaan jos itse olen töissä. Kaikkia paikkoja en kylläkään kolua. Esim laatikot ja kaapit saa olla.

Seli seli, näin kasvatetaan niitä miehiä, jotka naiset tälläkin päivittäin haukkuu. Ovi kii, jos häirii.

Vierailija
11/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuolla tavalla se lapsi oppii muuttamaan käytöstään?

Vierailija
12/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ehkä se että toinen on nähnyt niin paljon vaivaa minun eteen että muisti mistä tykkään ja vielä tehny kauniin kortin myös. Ap

Miksi ei voi odottaa sinne äitienpäivään ja kertoa sitten, että arvostaa?

Vierailija
13/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole opettanut siivoamaan. Vaikka kerran viikossa huone siistiksi, ei äidin kuulu lapsen huonetta siivota.

Vierailija
14/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi uhriudutaan palstalla, kun äiti parka joutuu kaiken yksin tekemään. Ja ne pahat pahat teinit, jotka ei tee mitään. Miksi kukaan ponnistelisi, kun äiti hoitaa?

Vierailija
15/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän pojasta on tullut noin fiksu, kun äiti on ihan varttivajaa?

Vierailija
16/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo ja kukaan vanhempi ei ole noin idiootti. Poika parka.

Vierailija
17/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää huoli äidistä.

Vierailija
18/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu kuin trolli edes kysyy tuollaisesta?

Vierailija
19/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan aloituksen motiivi ollut siinä, että me kaikki ihastelimme tätä upeaa nuorta miehen alkua?

Vierailija
20/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan aloituksen motiivi ollut siinä, että me kaikki ihastelimme tätä upeaa nuorta miehen alkua?

Voi olla, mutta äippä oli vähän liian intopinkeenä täällä siitä kertomassa. Jos tarina on tosi, niin epäilen, että eukko on oikein käynyt paikkoja penkomassa, löytääkseen lahjansa, ettei varmasti jää ilman. Tässä kun olisi vielä ollut aikaa voimakkaasti vihjailla tulevasta äitienpäivästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän