Siivosin pojan huonetta ja löysin äitienpäivä lahjan. Kerronko etukäteen vai odotanko että itse antaa lahjan?
Olen melkein vähän liikuttunut kun ajattelen häntä pipo vinossa painelemassa Prismaan ostamaan noita laseja mitkä ohimennen mainitsin kauniiksi.
Kommentit (24)
Odotat tietysti, älä kerro pojalle nähneesi lahjaa.
En ymmärrä vanhempia, jotka loukkaa lastensa yksityisyyttä siivoamalla näiden huoneita. Eikö lapsille ole oikeutta omaan tilaansa?
Tietenkin odotat ja näytät äitienpäivänä yllättyneeltä. Pieni vaiva, älä nyt vie toiselta iloa kertomalla että oot nähnyt.
Olet tietysti niin kuin et olisi koskaan nähnytkään sitä ja esität yllättynyttä äitienpäivänä. Jätät sen samaan paikkaan, mistä löysit.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä vanhempia, jotka loukkaa lastensa yksityisyyttä siivoamalla näiden huoneita. Eikö lapsille ole oikeutta omaan tilaansa?
Meillä ainakin alkaisi vaatekasat jo ruuan jämät homehtumaan, jos ei niitä joskus kävisi keräämässä pois. Joo ja lapsen pitäisi siivota itse ja syödä keittiössä, mutta kun ei tee niin, varsinkaan jos itse olen töissä. Kaikkia paikkoja en kylläkään kolua. Esim laatikot ja kaapit saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä voisi olla syy kertoa?
En tiedä. Ehkä se että toinen on nähnyt niin paljon vaivaa minun eteen että muisti mistä tykkään ja vielä tehny kauniin kortin myös. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin alkaisi vaatekasat jo ruuan jämät homehtumaan, jos ei niitä joskus kävisi keräämässä pois. Joo ja lapsen pitäisi siivota itse ja syödä keittiössä, mutta kun ei tee niin, varsinkaan jos itse olen töissä. Kaikkia paikkoja en kylläkään kolua. Esim laatikot ja kaapit saa olla.
Seli seli, näin kasvatetaan niitä miehiä, jotka naiset tälläkin päivittäin haukkuu. Ovi kii, jos häirii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuolla tavalla se lapsi oppii muuttamaan käytöstään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä voisi olla syy kertoa?
En tiedä. Ehkä se että toinen on nähnyt niin paljon vaivaa minun eteen että muisti mistä tykkään ja vielä tehny kauniin kortin myös. Ap
Miksi ei voi odottaa sinne äitienpäivään ja kertoa sitten, että arvostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole opettanut siivoamaan. Vaikka kerran viikossa huone siistiksi, ei äidin kuulu lapsen huonetta siivota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi uhriudutaan palstalla, kun äiti parka joutuu kaiken yksin tekemään. Ja ne pahat pahat teinit, jotka ei tee mitään. Miksi kukaan ponnistelisi, kun äiti hoitaa?
Mitenköhän pojasta on tullut noin fiksu, kun äiti on ihan varttivajaa?
Toivottavasti tämä on provo ja kukaan vanhempi ei ole noin idiootti. Poika parka.
Kuka muu kuin trolli edes kysyy tuollaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Olikohan aloituksen motiivi ollut siinä, että me kaikki ihastelimme tätä upeaa nuorta miehen alkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan aloituksen motiivi ollut siinä, että me kaikki ihastelimme tätä upeaa nuorta miehen alkua?
Voi olla, mutta äippä oli vähän liian intopinkeenä täällä siitä kertomassa. Jos tarina on tosi, niin epäilen, että eukko on oikein käynyt paikkoja penkomassa, löytääkseen lahjansa, ettei varmasti jää ilman. Tässä kun olisi vielä ollut aikaa voimakkaasti vihjailla tulevasta äitienpäivästä.
Ääliö