Miksi päästätte lapsenne vanhojentansseihin? Kallista ja turhaa.
Toivottavasti omat lapseni eivät tuollaisiin turhuuksiin halua. Miksi maksaa hetken ilosta kallis puku jota ei myöhemmin käytä? Meikit, kampauksetkin pitäisi muka olla viimeisen päälle. Kallista lystiä.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ap on provo.
Hän provosoi, mutta en usko, että on provo. Kyllä tuollaisia ääliöitä on olemassa. Ylpeilevät ankeudellaan ja pihiydellään eivätkä häpeä kostaa sitä lapsillensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen niitä kokemuksina, joita ei saa kuin rahalla. Paljon paremmin kuin sinun lapsillasi tulee koskaan olemaan.
Minun lapseni oppivat rahan arvon. Saavat itse maksaa viulut, jos tuollaisiin turhuuksiin haluavat rahansa laittaa. Nykypäivänä lapset saavat liian helposti kaiken, kun ne hemmotellaan pilalle. Yhtä päivää varten prinsessamekko ja kampaukset opettaa ihan utopistista minä, minä kulutusta.
Ja jatkan vielä: jos se niin tärkeä päivä on, miksei melkein täysi-ikäiset itse maksa mekkojaan?
ap
Takaisin ylikselle ap.
Ap, sinähän se olet turha kustannus, koko olemassaolollasi. Et pääse jatkoon, et niin mihinkään.
Tottakai päästetään mutta sen mukaan mennään ja eletään mihin on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Minä olin valmis maksamaan ja suomaan lapselleni sen ilon. Lapseni ilo ei ole turhaa.
Eikö sinua yhtään harmita ne sataset, jotka kului yhteen päivään? Lapseni saavat itse säästää kesätyörahoistaan jos meinaavat mekkoja hankkia.
apMinua harmittaisi ainakin paljon enemmän lapseni paha mieli tai ulkopuolelle jäämisen olo tai se, että ihmettelisi, miksi niitä ei makseta, kun elatus ei alaikäiselle itselleen kuulu.
Soisin myös mielelläni näkeväni lapseni osallistumassa. Olisi jotenkin hullua ja pihiä laittaa meistä köyhempi se maksamaan.
Ellei teillä sitten ole tietysti toisinpäin.
eriKyllä nuori saa itse kesätöillä ylimääräiset kulut maksaa. Saavathan ne elatuksen, täyden ylläpidon kotona täysi-ikäiseksi asti. Jos ulkopuolinen olo on yhdestä mekosta kiinni, niin sitten on vika korvien välissä.
apHassu.
Yleensä lapset elätetään ja koulutetaan ainakin lukion tai amiksen loppuun. Suurin osa tukee vielä korkeakoulussa.Minähän elätän. Täyden ylläpidon saavat, kun ruuat kannan kotiin asti. Ei tarvitse minun lasten maksaa itse ruokiaan ja kuukausittan annan vähän omiin menoihin. Tässä oli nyt turhuuksista kyse. Mekosta, kampauksesta, yms.
ap
Miksi lastesi pitäisi itse maksaa esim juhlapukeutuminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on provo.
Hän provosoi, mutta en usko, että on provo. Kyllä tuollaisia ääliöitä on olemassa. Ylpeilevät ankeudellaan ja pihiydellään eivätkä häpeä kostaa sitä lapsillensa.
Ei vaan kyse on siitä, että jokainen maksakoon itse omat kulunsa, jos ylimääräisiä haluaa. Tällä palstalla on näitä, joiden lapsista kasvaa hemmoteltuja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Minä olin valmis maksamaan ja suomaan lapselleni sen ilon. Lapseni ilo ei ole turhaa.
Eikö sinua yhtään harmita ne sataset, jotka kului yhteen päivään? Lapseni saavat itse säästää kesätyörahoistaan jos meinaavat mekkoja hankkia.
apMinua harmittaisi ainakin paljon enemmän lapseni paha mieli tai ulkopuolelle jäämisen olo tai se, että ihmettelisi, miksi niitä ei makseta, kun elatus ei alaikäiselle itselleen kuulu.
Soisin myös mielelläni näkeväni lapseni osallistumassa. Olisi jotenkin hullua ja pihiä laittaa meistä köyhempi se maksamaan.
eriKyllä nuori saa itse kesätöillä ylimääräiset kulut maksaa. Saavathan ne elatuksen, täyden ylläpidon kotona täysi-ikäiseksi asti. Jos ulkopuolinen olo on yhdestä mekosta kiinni, niin sitten on vika korvien välissä.
apHassu.
Yleensä lapset elätetään ja koulutetaan ainakin lukion tai amiksen loppuun. Suurin osa tukee vielä korkeakoulussa.Minähän elätän. Täyden ylläpidon saavat, kun ruuat kannan kotiin asti. Ei tarvitse minun lasten maksaa itse ruokiaan ja kuukausittan annan vähän omiin menoihin. Tässä oli nyt turhuuksista kyse. Mekosta, kampauksesta, yms.
apMiksi lastesi pitäisi itse maksaa esim juhlapukeutuminen?
Näitä turhuuksia juuri. Tavallisiin juhliin voi laittaa samat vaattet kuin kouluunkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on provo.
Ei vaan kyse on siitä, että jokainen maksakoon itse omat kulunsa, jos ylimääräisiä haluaa. Tällä palstalla on näitä, joiden lapsista kasvaa hemmoteltuja.
ap
Todella törkeä asenne. Sellainen ihminen, joka rakastaa lapsiaan haluaa ilahduttaa heitä ja nauttii heidän ilahduttamisellaan. Vanhojen tanssit ei ole mikään ylimääräinen asia, vaan lukioon mentäessä tiedossa oleva etappi ja asia. Se kuuluu ihan normaalina tilaisuutena lukion käyvien elämään.
Asenteesi on todella kiukuttavan itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apHassu.
apMiksi lastesi pitäisi itse maksaa esim juhlapukeutuminen?
Näitä turhuuksia juuri. Tavallisiin juhliin voi laittaa samat vaattet kuin kouluunkin.
ap
Yleensä juhliin ei kylläkään laiteta samanlaisia vaatteita, kuin kouluun, ainakaan enää tuossa iässä.
Ap taitaa olla pikkukikkelinen ukko.
Lukio opiskelutkin on muuttuneet kilpavarusteluksi, tämä aika on niin materialistista .... muutaman vuoden päästä maamme kaupungeissa nuoret ja lapset joilla on juuri nyt in olevat merkkivaatteet ja kännykät eivät enää kulje kaupungilla, heidät viedään ja haetaan autoilla (vartijat), yksityis peruskouluissa on vartijat ...
Ei ihme, että akkasi jätti sinut tai valintasi naisesi suhteen muuten meni päin kikkeliä; se oli selkeästi riittämätön isäksi.
Meidän lapsella oli eilen vanhojentanssit. Hinta meille 25 e (ruoka), 5 e bussikuljetus jatkoille, 10: e jatkot. Puku vanha, hiusvaha vanha. Lisäksi ostin sixpackin cocista ja karkkipussin. Kivaa oli. Aika pieni hinta siitä.
Vierailija kirjoitti:
Lukio opiskelutkin on muuttuneet kilpavarusteluksi, tämä aika on niin materialistista .... muutaman vuoden päästä maamme kaupungeissa nuoret ja lapset joilla on juuri nyt in olevat merkkivaatteet ja kännykät eivät enää kulje kaupungilla, heidät viedään ja haetaan autoilla (vartijat), yksityis peruskouluissa on vartijat ...
höpö höpö, et taida ihan ymmärtää, minkälaisissa yhteiskunnissa lapsille tarvitaan vartijat.
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapsella oli eilen vanhojentanssit. Hinta meille 25 e (ruoka), 5 e bussikuljetus jatkoille, 10: e jatkot. Puku vanha, hiusvaha vanha. Lisäksi ostin sixpackin cocista ja karkkipussin. Kivaa oli. Aika pieni hinta siitä.
Eilen?
Laittakaapa ap:n kommentteihin mies puhumaan, niin näette kuvion.
Missä lasten äiti on puolustamassa heidän hyvinvointiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on provo.
apTodella törkeä asenne. Sellainen ihminen, joka rakastaa lapsiaan haluaa ilahduttaa heitä ja nauttii heidän ilahduttamisellaan. Vanhojen tanssit ei ole mikään ylimääräinen asia, vaan lukioon mentäessä tiedossa oleva etappi ja asia. Se kuuluu ihan normaalina tilaisuutena lukion käyvien elämään.
Asenteesi on todella kiukuttavan itsekäs.
En jaksa käydä keskustelua joka ei mihinkään johda. Olisihan se pitänyt arvata mitä väkeä tällä palstalla on. En minäkään omilta vanhemmiltani pyytänyt rahaa aikoinaan. Itse maksoin itse tienaamillani rahoilla, jos jotain ylimääräistä halusin. Asia on nyt täällä loppuun käsitelty. En tuhlaa aikaani tähän.
ap
Pihi, oienimunainen yh-ukko ei itse tykännyt vanhojentansseista, koska oli sosiaalisesti vaikea henkilö, ja mesoaa nyt aiheesta lapsilleen k o s t a e n. Tämä aloitus piti tehdä siksi, että aloittajaa sapettaa, miten muissa kodeissa vanhat on kiva, iloinen juttu, josta saadaan, ei menetetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on provo.
apTodella törkeä asenne. Sellainen ihminen, joka rakastaa lapsiaan haluaa ilahduttaa heitä ja nauttii heidän ilahduttamisellaan. Vanhojen tanssit ei ole mikään ylimääräinen asia, vaan lukioon mentäessä tiedossa oleva etappi ja asia. Se kuuluu ihan normaalina tilaisuutena lukion käyvien elämään.
Asenteesi on todella kiukuttavan itsekäs.En jaksa käydä keskustelua joka ei mihinkään johda. Olisihan se pitänyt arvata mitä väkeä tällä palstalla on. En minäkään omilta vanhemmiltani pyytänyt rahaa aikoinaan. Itse maksoin itse tienaamillani rahoilla, jos jotain ylimääräistä halusin. Asia on nyt täällä loppuun käsitelty. En tuhlaa aikaani tähän.
ap
Niin, kivaa, iloista, elämästä nauttia saanutta NAISväkeä. Tämä palsta ei ole (giltti)miehille muutenkaan, joten HÄIVY.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen?
Juu, eilen oli täällä usesmmallakin lukiolla Wanhat.
Minähän elätän. Täyden ylläpidon saavat, kun ruuat kannan kotiin asti. Ei tarvitse minun lasten maksaa itse ruokiaan ja kuukausittan annan vähän omiin menoihin. Tässä oli nyt turhuuksista kyse. Mekosta, kampauksesta, yms.
ap