Mun lapsi ei saanut vanhojentanssiparia
Ei voinut tanssia. Vaivaakohan tuo asia koko loppuiän? Muut juhli, hän ei.
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Itse se on hankittava.
Miten? Jos kaikilla muilla on jo pari. Tinderiinkö ilmoitus?
Miten niin ei saanut? Tanssipari pitää itse hankkia, ei sitä automaattisesti "saada". Luulitko, että koulun varastossa säilytetään suksien ja luistimien lisäksi ylimääräisiä tanssipareja?
Vierailija kirjoitti:
ei kaikki osallistu muutenkaan
Osa jäi toki pois omasta halustaan. Mun lapsi taas olisi halunnut osallistua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei saanut? Tanssipari pitää itse hankkia, ei sitä automaattisesti "saada". Luulitko, että koulun varastossa säilytetään suksien ja luistimien lisäksi ylimääräisiä tanssipareja?
Ei kai voi saada jos ei ole ketään vapaana. Mistä niitä "hankitaan"?
Se parihan voi olla vaikka koulun ulkopuoleltakin. Onko lapsellasi joku tuttava toisestq amiksesta/lukiosta
Se voi kirpaista kovinkin tällä hetkellä, mutta kyllä sen vähän vanhempana tajuaa, ettei ollut mikään maita mullistava juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kaikki osallistu muutenkaan
Osa jäi toki pois omasta halustaan. Mun lapsi taas olisi halunnut osallistua.
Ap
Kuinka monelta kysyi?
Tarjoa itse lapsellesi vanhojen tanssi. Opeta samalla muitakin kuvioita kuin valssi.
Ainakin jossain lukioissa on niin vähän poikia että niitä tarvii hankkia ulkopuolelta.
Vanhainkodista löytyisi oikein hyviä tanssittajia.
Ainakin säästyy rahaa. Se on tytöille kallista, kun vuokraa puvun, laitattaa meikin ja kampauksen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin joissain kouluissa on kolmosista löytynyt tanssittajia tai koulun ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Jos kaikilla muilla on jo pari. Tinderiinkö ilmoitus?
Asiasta olisi pitänyt keskustella opettajan kanssa heti tanssiharjoitusten alkaessa: haluaisin osallistua tanssisisiin, mutta minulla ei ole paria. Yleensä sitten alemmalta luokalta lainataan jotain sopivan pituista opiskelijaa pariksi. Jossain koulussa saa tanssia oman seurustelukumppaninsa kanssa vaikka tämä ei olisikaan lukion opiskelija, kunhan vain pääsee osallistumaan tanssiharjoituksiin. Tytöt voivat tanssia keskenään, miksei pojatkin.
Vierailija kirjoitti:
Se parihan voi olla vaikka koulun ulkopuoleltakin. Onko lapsellasi joku tuttava toisestq amiksesta/lukiosta
Pieni paikkakunta, ei ole toista toiseen asteen koulua lähellä.
Ap
Meidän koulussa oli paljon enemmän tyttöjä ,kuin poikia. Osa tanssi tyttöpareina ja osa sai muista kouluista poikia tanssipariksi. Tyråttöpcareja oli todella paljon .ihan ok.
Yhyy Yhyy. Lapsi voi katsoa peiliin, sieltä se vika löytyy. On hyvä opetella tuo asia jo nyt niin myöhemmin ei enää tarvii kipuilla sen kanssa.
Voi ei, tyttö odotti että joku tulee ja pyytää treffeille. Epäilemättä antoi pakit muutaman kerran jotta poika kysyisi tosissaan vielä kerran ja tekisi vähän töitä saadakseen "kyllä" vastauksen.
Mitä nyt???