Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäntapatyötön mies tässä, kysy mitä vaan haluat

Vierailija
30.04.2022 |

Oon ihan hyvä hemmo, mut mä nyt en vaan jaksa kouluttautua taikka mennä duuniin enää. Ikää on 42v. Nyt viides työttömyysvuosi menossa putkeen. Vielä pitäis löytää nainen rinnalle. Onko täällä työttömyyskuningattaria? Yhdessä voitais lorvailla sohvalla ja eleskellä keskiluokkaisten veronmaksajien piikkiin.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä tekisit jos raha hanat menisi kiinni? eli et saisi yhtään tukia?

Kela voi pakottaa hakemaan tiettyjä duuneja ja onkin tehnyt niin. Huono hakemus sisään missä muistan mainita että "minulla on rikosrekisteri ja haen sen takia että te-keskus velvoittaa hakemaan". Eipä tule kutsua haastatteluun ja eipä mene rahahanat kiinni.

Vierailija
22/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela voi pakottaa hakemaan tiettyjä duuneja ja onkin tehnyt niin. Huono hakemus sisään missä muistan mainita että "minulla on rikosrekisteri ja haen sen takia että te-keskus velvoittaa hakemaan". Eipä tule kutsua haastatteluun ja eipä mene rahahanat kiinni.

ei vaan ajatellaan hypoteettisesti.

jos valtio ei antais rahaa mitä tekisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta tuommoiset ukot, haluan miehen jolla on kunnianhimoa ja halua päästä elämässä eteenpäin.

Mulla kunnianhimo ilmenee siten että opin soittamaan esim. Beethovenin sonatteja pianolla. Omaksi ja tuttujen iloksi. Mikäs se "eteenpäin" oikein tarkoittaa? Meillähän on kaikilla sama päätepysäkki, uurna tai hautausmaa jonain päivänä, riippumatta siitä mitä materiaa ollaan onnistuttu kasaamaan tässä elämän aikana...

Ap.

Vierailija
24/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti sinkku sillä tuollaista ei kelpuuta kukaan parisuhteeseen. 

Vierailija
25/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannenaisesi?

Vierailija
26/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä vieroksuva luuseri,yöks.

Vierailija
27/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko eläkkeellä ottaa yhtään rennommin?

Vierailija
28/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iljushin_77 kirjoitti:

Milloin aiot maksaa takaisin työväenluokalta pummimasi rahat...?

En milloinkaan, ja joka tapauksessa maksan jo 20% veroa mun työmarkkinatuesta. Aion vaan lorvailla koko elämä työssäkäyvien piikkiin, kun systeemi sen kerran sallii.
Ap.

Systeemi onkin pahasti viallinen ja siksi äänestäkäämme kokoomusta.

Vierailija
29/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseek munasi?

Vierailija
30/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta tuommoiset ukot, haluan miehen jolla on kunnianhimoa ja halua päästä elämässä eteenpäin.

Mulla kunnianhimo ilmenee siten että opin soittamaan esim. Beethovenin sonatteja pianolla. Omaksi ja tuttujen iloksi. Mikäs se "eteenpäin" oikein tarkoittaa? Meillähän on kaikilla sama päätepysäkki, uurna tai hautausmaa jonain päivänä, riippumatta siitä mitä materiaa ollaan onnistuttu kasaamaan tässä elämän aikana...
Ap.

Etkö ymmärrä, että valtio pyörii verotuloilla? Jos kaikki ajattelisi tuolla tavalla, sinunkin tuet loppuisivat  äkkiä.

Vierailija
31/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Etkö ymmärrä, että valtio pyörii verotuloilla? Jos kaikki ajattelisi tuolla tavalla, sinunkin tuet loppuisivat  äkkiä.

Varmaankin niin, mutta kaikki eivät ajattele tuolla tavalla.

Vierailija
32/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Valtio on  loislaitos, mutta sitä ei saa edes konkkaan vaikka kauheat valtionvelat ja korkojenki vielä pitäis nousta.

Vierailija
33/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta työttömänä nykypäivä ei edes ole paljon.

Vierailija
34/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihannenaisesi?

Sellainen jolla on mukava luonne eikä hirveästi ylipainoa koska olen itse normaalipainoinen. Huumorintajuinen ja tykkää olla lähekkäin ja tykkää kosketuksesta. Ei päihdeongelmaa ja osaa keskustella asioista ilman huutoriitelyä. Ikä 30-50. Ei sen kummempaa.

Ap.

Vierailija
35/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätko matkustella ja laitatko ruokaa kotona, jos laitat niin mitkä on sun top 5 reseptit?

Vierailija
36/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei vaan ajatellaan hypoteettisesti.
jos valtio ei antais rahaa mitä tekisit?

vastausta odotellaan....

Vierailija
37/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö TE-keskus pakota töihin? Huomisesta lähtien on pakko lähettää joka viikko hakemus Nokian pääjohtajaksi, miten toimit?

Vierailija
38/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti sinkku sillä tuollaista ei kelpuuta kukaan parisuhteeseen. 

Parisuhteita on ollut lukuisia elämän aikana, enimmäkseen silloin kun olin töissä. Aloituksessa kysyinkin, "Onko täällä työttömyyskuningattaria?", eli en tähtää siihen jonku pankkiiri-naisen pitäisi minua alkaa elättää.

Vierailija
39/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätko matkustella ja laitatko ruokaa kotona, jos laitat niin mitkä on sun top 5 reseptit?

Työttömänä tukien varassa ei hirveästi matkusteta minnekkään. Silloin kun töissä olin niin matkustelin Ranskaan, kun osaan sitä kieltä puhua :)

Vierailija
40/76 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen koira sulla on ja miten rahat riittää sen ylläpitoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän