Elämäntapatyötön mies tässä, kysy mitä vaan haluat
Oon ihan hyvä hemmo, mut mä nyt en vaan jaksa kouluttautua taikka mennä duuniin enää. Ikää on 42v. Nyt viides työttömyysvuosi menossa putkeen. Vielä pitäis löytää nainen rinnalle. Onko täällä työttömyyskuningattaria? Yhdessä voitais lorvailla sohvalla ja eleskellä keskiluokkaisten veronmaksajien piikkiin.
Kommentit (76)
Mä olen ollut pois työelämästä vuosikymmenet. T. Viisikymppinen nainen
Milloin aiot maksaa takaisin työväenluokalta pummimasi rahat...?
Sosialismissa ei ole työttömyyttä sillä suunnitelmataloudessa työttömät ohjataan velvoitetyöhön
Näin jokainen osallistuu lisäarvon tuottamiseen
työttömyys on vain kapitalismin ongelma
Vierailija kirjoitti:
Ootko Ossi?
En ole, vaan Johannes.
Miten vietät päiviäsi? T. Työssä käyvä korkeastikoulutettu nainen
Iljushin_77 kirjoitti:
Milloin aiot maksaa takaisin työväenluokalta pummimasi rahat...?
En milloinkaan, ja joka tapauksessa maksan jo 20% veroa mun työmarkkinatuesta. Aion vaan lorvailla koko elämä työssäkäyvien piikkiin, kun systeemi sen kerran sallii.
Ap.
Onko sulla harrastuksia? Millaisista naisista pidät?
Vierailija kirjoitti:
Herään kahdeksalta ja keitän kahvia. Luen uutisia tunnin tai enemmän. Sen jälkeen menen koiran kanssa lenkille, minkä jälkeen suihkuun. Sen jälkeen sitä sun tätä, harjoittelen klassista pianoa ja kitaraa, syön jotain, katson netflixiä, juttelen kaverin kanssa, menen päiväunille minkä jälkeen toistan kaavan ja sitten onkin ilta. Kai tuo jonkun mielestä on tylsää, mulle se on vapautta oravanpyörästä.
Ap.
Ei kiitos vaikka olisit kuinka hyvä niin ei kelpaisi sovalla makaava koti mies.
Oletko hyvä panemaan ja onko sulla iso muna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herään kahdeksalta ja keitän kahvia. Luen uutisia tunnin tai enemmän. Sen jälkeen menen koiran kanssa lenkille, minkä jälkeen suihkuun. Sen jälkeen sitä sun tätä, harjoittelen klassista pianoa ja kitaraa, syön jotain, katson netflixiä, juttelen kaverin kanssa, menen päiväunille minkä jälkeen toistan kaavan ja sitten onkin ilta. Kai tuo jonkun mielestä on tylsää, mulle se on vapautta oravanpyörästä.
Ap.
Ja veronmaksajatko maksavat tämän kaiken lorvimisen. ja kuinka nuori tarvitsee päiväunia vai oletko kuuskymppinen. Elikkä olet työttömyyskorvauksella elävä köyhä outo tyyppi.
mitä tekisit jos raha hanat menisi kiinni? eli et saisi yhtään tukia?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos vaikka olisit kuinka hyvä niin ei kelpaisi sovalla makaava koti mies.
Sinunlaisellesi en varmaankaan kertoisi että olen työtön. Kelan kaikki postit saan nykyään sähköisesti ja sulle kertoisin että olen freelansseri joka ansaitsee rahansa netissä. "Piensijoittelen sinne sun tänne ja teen eri keikkatöitä eri firmoille netissä." Mistäs meinasit tarkistaa?
Ap.
Olen vähän pettynyt kun ei reipasta päihteiden käyttöä.
T.Työtön.
mielipide naisesta joka ei suostu töihin
Vierailija kirjoitti:
Oletko hyvä panemaan ja onko sulla iso muna?
Mua on sanottu hyväksi sängyssä. Otan naisen tarpeet ja halut huomioon enkä vaan itsekkäästi rynkytä ja käännä kylkeä. M una on keskiverto kokoa.
Ei kiinnosta tuommoiset ukot, haluan miehen jolla on kunnianhimoa ja halua päästä elämässä eteenpäin.
Millainen koira sulla on? Miten rahasi riittää koiran ylläpitoon ja paljonko siihen menee esim. vuodessa? Kiinnostaa, koska en itsekään ole töissä.
Ootko Ossi?