Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ei oo tasapainossa.

Vierailija
30.04.2022 |

Mitähän mä kertoisin. Sanotaa näin että vuosia ollut alamäkee hetken ylämäkee ja olen nyt siinä pisteessä että menee paremmin. Mutta tietyt asiat ei,mistähän alottaisin. Ensinnäki alle 40 v mies ja puuttuu elämä. Roikiun ihmisissä. Olen syrjäytynyt.. ei ystäviä ei kavereita.. koen tyhjää. Käyn vakituisesti töissä tehnyt yli vuoden. Ennen työtön.. velkaa kertynyt työttömänä meni myös kaverit. En ole hakenut kavereita. Masentunut.. mahaa ja ylipainoa.. jonkinlainen epävakaa persoona. Haluaisin kumppanin mutta en tässä pisteessä kelpaa.. kai oon jääny pohjalle.. talous ok iha hyvä palkka.. velkaa paljon... miten saada elämälle suuntaa?

Kommentit (187)

Vierailija
101/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon niin sekopää kehitysvammainen mieslapsi.

Vierailija
102/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun elämä helpottuu heti, kun hyväksyt nykyisen olotilan ja sen, että ehkä et löydä enää ikinä parisuhdetta. Paha olo jatkuu niin kauan kuin vingut, ettet ymmärrä miksi et saa sitä sun tätä. Elämä on valintoja. Ja valinnat teet itse.

En hyväksy. Vihaan elämääni.. katon vierestä kun tooset seurustelee.. tää ei jää tähän. Otan sitte väkisin.

Tuskin otat. Olet kyllä harvinaisen ällöttävä ja säälittävä, kun edes "uhkailet" tuollaisella. Todennäköisesti myös jäisit heti kiinni, koska tuskin osaisit suunnitella rikosta niin, ettei jäljillesi päästäisi. Päätyisit vankilaan tai psykiatriseen pakkohoitoon. Vankilassa sinulla saattaisi tosin olla nykyistä vilkkaampi seksielämä. 

Vankilassa saa varmasti seksiä. Ei kyllä ihan sitä mitä itse haluais, mutta siellä ei ole varaa nirsoilla. Ja nehän tykkää erityisesti seksirikollisista. Rikoksesta riippuen, saa olla onnellinen jos selviää pelkällä seksillä. Jotkut on päässeet hengestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu the alli sekopää.. ruikuttaja epävakaa.. kaveriton. Velkaantunut. Kaljamaha.. ei saa naisen kosketusta.

Vierailija
104/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on yksinäistä paskaa ja naista ei saa.

Vierailija
105/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun elämä helpottuu heti, kun hyväksyt nykyisen olotilan ja sen, että ehkä et löydä enää ikinä parisuhdetta. Paha olo jatkuu niin kauan kuin vingut, ettet ymmärrä miksi et saa sitä sun tätä. Elämä on valintoja. Ja valinnat teet itse.

En hyväksy. Vihaan elämääni.. katon vierestä kun tooset seurustelee.. tää ei jää tähän. Otan sitte väkisin.

No niin. Allu alkaa taas uhkailemaan.

Tällainen epävakaa arvaamaton tyyppi vapaallajalalla! Kai ne nyt siellä Vantaalla ja ympäristössä on laittaneet tämän erityistarkkailuun, ostarit ja kapakat yms. Onhan Allu varsin tunnettu kasvo siellä, ei ekaa kertaa pappia kyydissä.

Vierailija
106/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin otat. Olet kyllä harvinaisen ällöttävä ja säälittävä, kun edes "uhkailet" tuollaisella. Todennäköisesti myös jäisit heti kiinni, koska tuskin osaisit suunnitella rikosta niin, ettei jäljillesi päästäisi. Päätyisit vankilaan tai psykiatriseen pakkohoitoon. Vankilassa sinulla saattaisi tosin olla nykyistä vilkkaampi seksielämä. 

Kyllä otan.. varokaa hki ja espoon ja vantaan naiset.

Poliisille jätetty nettivinkki taas kerran. Vinkkiin liitetty kaikki Allusta kerääntynyt tieto: Työpaikka, asuinpaikka, linkki kuvaan ym. 

Vierailija
107/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Allu alkaa taas uhkailemaan.
Tällainen epävakaa arvaamaton tyyppi vapaallajalalla! Kai ne nyt siellä Vantaalla ja ympäristössä on laittaneet tämän erityistarkkailuun, ostarit ja kapakat yms. Onhan Allu varsin tunnettu kasvo siellä, ei ekaa kertaa pappia kyydissä.

Silti olen elämässä saanut useampaa 10 naista ja ollut kunnon adonis nuorempana työttömänä ryypiskelly ulosotossa.. kas kummaa naiset on kiinnostunut.. ihme ja kumma etten enää kelpaa

Vierailija
108/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu ettei kelpaa.. naiset nirsoilee ja ei millää kelpaa.. kumma juttu.. työpaikat on ja rahaa on.. salille tänään kattomaan perseitä.

Vierailija
109/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että se komea mallimies on aina niin ihana. .se komea maisteri mies.. jolla on kallis auto rahaa on.. säästöjä tuhansia.. kyllä kyllä.. ei oo ongelmia.. kyllä se mies aina kelpaa.. aina on niin hot mies.

Vierailija
110/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli vitsi.. en sitä tekisi.
Poliisille jätetty nettivinkki taas kerran. Vinkkiin liitetty kaikki Allusta kerääntynyt tieto: Työpaikka, asuinpaikka, linkki kuvaan ym. 

Vierailija
111/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että se komea adonis mersulla unelmien mies kelpaa.. vähäki on mt ongelmia masennusta.. yksinäinen erikoinen mies.. niin ei ei ei kelpaa.. vaikka olis miten töissä ja urheilee.. kun ei naiset vastaa viesteihin.. ei ota yhteyttä.. ja ghostaa.. eikä halua treffeille.. ei naisia mikää kiinnosta.. eivät etsi mitää.. naurettavaa

Vierailija
112/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli vitsi.. en sitä tekisi.

Uhkaukset otetaan aina vakavasti. Niin tämäkin.

Olet aikaisemminkin käyttäytynyt arvaamattomasti, vielä suurempi syy pitää silmällä ja puuttua ajoissa.

Vierailija
113/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea adonis edelleen naiset hki naiset juurikin te nirsot hoikat naiset teille ei kelpaa mikään.

Vierailija
114/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä komea adonis.. miksi en naiset kelpaa.. mulla on asiat hyvin ja kuntoilen käyn salilla.. hyvä palkka.. yli 1000 € tilillä.. ihan siisti halpa auto.. hyvin menee.

Vierailija
115/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa hiljasta.. yksin keskustelua... mitä tässä on järkee.. hommaan sen lääkärin.. ja terapeutin ja muutan elämääni ja syön lääkkeet piste.

Vierailija
116/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan Allu, vähän veikkaan ettet löydä sen enempää naista kuin erityistä sympatiaakaan tehtailemalla näitä aloituksia toisensa perään.
Kierrät kehää, koska olet täysin fiksoitunut pakkomielteisiin ajatuksiisi. Suurimman osan ihmisistä elämä on rutiineja ja tavallista arkea.
Minulla on oikeasti hyvä työpaikka, olen opiskellut pitkälle (lisensiaatti, näitä ei enää nykyään kouluteta), on ollut oma oikeasti hyvä auto ja kiva asunto jo vuosikausia. Silti elämä on viikosta toiseen aika tasaisen tappavaa. Välillä tapahtuu erityisen mukavia asioita, välillä tosi huonoja.
Sellaista se vaan tuppaa olemaan. Sinulla on vaatimattomat lähtökohdat elämällesi (henkiset kykysi ja psyykkiset sairautesi riippuvuuksineen ovat rajoittaneet mahdollisuuksiasi), yritä nyt vaan tehdä olostasi mahdollisimman mukava olemassa olevilla spekseillä.
Et sinä tule löytämään naista, olet ihan liian kipeä päästäsi parisuhteeseen. Sinulle olisi hyvä lopputulos, jos pystyt välttämään sairaalahoidot ja pitämään työpaikkasi Postilla  sekä asuntosi- etkä velkaantuisi enempää. Jos jostain vertaistukiryhmästä tms. löytäisit naisystävän, aiheuttaisit todennäköisesti tuolle ihmiselle vain lisää vaikeuksia. Sinun on parempi yksin. 

Erittäin hyvin sanottu mutta kirjoituksesi on liian realistinen ja tervejärkinen, että se saisi Allulta muuta kuin vahvan torjuntareaktion. Et nimittäin sano mitä hän haluaa kuulla vaan sen mitä hänen tarvitsee kuulla.

Vierailija
117/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei naiset kirjota mitää.. mitä mun pitäs tehdä ku pyörin ympyrää ja ei te naiset musta kiinnostu?

Vierailija
118/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä mättää??

Vierailija
119/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte alkaa riittää tää elämä.. oon yksin... mulle riittää. ahdistaa ja masentaa olla yksin ilman naista

Vierailija
120/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne ees ketää vastaa.. ihmiset on outoja.. lopettaa kaikessa yhtäkkiä vastaamisen ja keskustelua on ykspuolista.. ei hitto haen apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi