Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ei oo tasapainossa.

Vierailija
30.04.2022 |

Mitähän mä kertoisin. Sanotaa näin että vuosia ollut alamäkee hetken ylämäkee ja olen nyt siinä pisteessä että menee paremmin. Mutta tietyt asiat ei,mistähän alottaisin. Ensinnäki alle 40 v mies ja puuttuu elämä. Roikiun ihmisissä. Olen syrjäytynyt.. ei ystäviä ei kavereita.. koen tyhjää. Käyn vakituisesti töissä tehnyt yli vuoden. Ennen työtön.. velkaa kertynyt työttömänä meni myös kaverit. En ole hakenut kavereita. Masentunut.. mahaa ja ylipainoa.. jonkinlainen epävakaa persoona. Haluaisin kumppanin mutta en tässä pisteessä kelpaa.. kai oon jääny pohjalle.. talous ok iha hyvä palkka.. velkaa paljon... miten saada elämälle suuntaa?

Kommentit (187)

Vierailija
81/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on siinä, että kukaan nainen ei halua mennä yhteen itseään säälivän miehen kanssa. Nuo itsemurhajutut joita täällä toistelet selvittävät sen, että olet myös todella huomionkipeä. Haukut myös ajoittain naisia. Monella kaljulla, kaljamahaisella miehellä on onnellinen suhde. Ei siihen statusta tai ökyasuntoa tarvita (oma mieheni oli työtön kun menimme yhteen). Kyse on siitä että luonteesi on epävakainen, ja kommenttejasi lukiessa tulee mieleen, että olet mahdollisesti- ainakin henkisesti-väkivaltainen. Säälit itseäsi tekemättä asialle yhtään mitään.
En kuitenkaan väheksy tilannettasi, yksinäisyys ei ole helppo juttu. Mutta sinun Allu täytyy, kuten moni on jo kehottanut, moneen kertaan, ensin pistää pääkoppa kuntoon ja vasta sitten keskittyä parisuhteen löytämiseen.

Vierailija
82/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele tällästä touhua.. mieluiten tapan itseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit syödä omaa paskaas.. mä kaipaan rakkautta eniten maailmassa.

Vierailija
84/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt pistää pääkoppaa kuntoon mutta en saa apuam syön 1 mg risperidon.en muuta.. lääkärit ei auta ja lopetin terapian.. mulla on epävakaa ja tarvin toista terapeuttia mut kukaan ei auta mua!!!

Vierailija
85/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittäny hakea apua en saa apua. En saa kavereita. En saa naista.. käyn töissä ja elän tätä elämää.. haluan suudella naista ja koskea.. en oo komea miesmalli.. status kunnos on töitä. On kaljamahaa.. en voi sille mitää.. mikä teitä naiset vaivaa? Voisin paremmin jos olisi nainen ja olisin onnellinen vihdoin.

Vierailija
86/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikutan ja teen alotuksia ku en ymmärrä. Sanottu laske rimaa. Olen laskenut rimaa. Vähentäny juomista. Olen vähentänyt. Urheilen.. syön paremmin.. mikää ei naiset teille riitä?????????

Vierailija
87/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua naista jolla on 1000 vaatimusta.. mulla on omia rajotteita ja velkaa.. mut vakityö jes.. haluaisin kelvata omana itsenäni naiselle sopivalle.. en halua olla sinkku!!!!

Vierailija
88/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikko tuntuu olevan niin edellä minua.. monet lupautuu näkemään mut ei noita kiinnosta. Valehtelee. Ei ota yhteyttä. Lopettaa vastaamisen ku seinään.

Vierailija
89/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet mun ikäset tienaa puolet enempi. Korkeasti koulutettuja on kavereita.. mä elän eri maailmaa. Oon tipahtanut.. ja en nouse.

Vierailija
90/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on hienoja autoja 37 v.. ite ajan romulla vanhalla ku en voi ottaa velkaa ku niitå maksella sit vuosikausia.. enkä tiedä jaksanko olla sillon töissä.

Vierailija
91/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämä helpottuu heti, kun hyväksyt nykyisen olotilan ja sen, että ehkä et löydä enää ikinä parisuhdetta. Paha olo jatkuu niin kauan kuin vingut, ettet ymmärrä miksi et saa sitä sun tätä. Elämä on valintoja. Ja valinnat teet itse.

Vierailija
92/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on työttömänä mutta mulla on töitä ja hyvä palkka ja ahkera oon töissä.. mutta ei se auta mitää. Työttömänä nuorempana kelpasin teille naisille ja sain läheisyyttä ja uniseuraa.

Vierailija
93/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun elämä helpottuu heti, kun hyväksyt nykyisen olotilan ja sen, että ehkä et löydä enää ikinä parisuhdetta. Paha olo jatkuu niin kauan kuin vingut, ettet ymmärrä miksi et saa sitä sun tätä. Elämä on valintoja. Ja valinnat teet itse.

En hyväksy. Vihaan elämääni.. katon vierestä kun tooset seurustelee.. tää ei jää tähän. Otan sitte väkisin.

Vierailija
94/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon komea pitkä mies.. ja ennenkin naiset kehunu olen komea ja ihmettelee miksei naiset kiinnostu. Etelän nirsot vastivat naiset en heille kelpaa.

Vierailija
95/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimukset kasvaa ja naiset nirsoilee vaan.

Vierailija
96/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy. Vihaan elämääni.. katon vierestä kun tooset seurustelee.. tää ei jää tähän. Otan sitte väkisin.

Tuskin otat. Olet kyllä harvinaisen ällöttävä ja säälittävä, kun edes "uhkailet" tuollaisella. Todennäköisesti myös jäisit heti kiinni, koska tuskin osaisit suunnitella rikosta niin, ettei jäljillesi päästäisi. Päätyisit vankilaan tai psykiatriseen pakkohoitoon. Vankilassa sinulla saattaisi tosin olla nykyistä vilkkaampi seksielämä. 

Vierailija
97/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostanut tinderiin ja badooseen tulos 0

Vierailija
98/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun valintasi sitten. Ja ymmärrät kai sen, että väkisin ottamisesta joudut vastuuseen ja sen jälkeen vähäksi aikaa muihin maisemiin.

Vierailija
99/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.. ei mua kiinnosta. Mulla on voimss iso kaveri ja pitkä. Tää ei jää tähän!!!

Vierailija
100/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää leipäjonoo sossupellet.. ku ei töitä saa. Haha mulla 17 e tunti melkeen ja rahaa tulee hyvin.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä