Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ei oo tasapainossa.

Vierailija
30.04.2022 |

Mitähän mä kertoisin. Sanotaa näin että vuosia ollut alamäkee hetken ylämäkee ja olen nyt siinä pisteessä että menee paremmin. Mutta tietyt asiat ei,mistähän alottaisin. Ensinnäki alle 40 v mies ja puuttuu elämä. Roikiun ihmisissä. Olen syrjäytynyt.. ei ystäviä ei kavereita.. koen tyhjää. Käyn vakituisesti töissä tehnyt yli vuoden. Ennen työtön.. velkaa kertynyt työttömänä meni myös kaverit. En ole hakenut kavereita. Masentunut.. mahaa ja ylipainoa.. jonkinlainen epävakaa persoona. Haluaisin kumppanin mutta en tässä pisteessä kelpaa.. kai oon jääny pohjalle.. talous ok iha hyvä palkka.. velkaa paljon... miten saada elämälle suuntaa?

Kommentit (187)

Vierailija
141/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa kaikki kusipäät haukkujat.. ja nirppanokat naiset paska.. ku mallimies adonis vaan kelpaa.

Vierailija
142/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mule riitti.. päikkärit ja leffaa kattomaan.. pakko keksiä muita juttuja elämään.. haen apua ja mietin vaikka harrastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet on työttömiä käy leipäjonossa ei ole autoa.. mulla pyyhkii hyvin. Kaipaan vaan niin hitosti koskea naista. Jne.

Ottaisin ennemmin tollasen leipäjonossa käyvän työttömän, kuin sinut allu.
Vaikutat aika sivistymättömälle ja todennäköisesti rakkautta et osaa antaa vaikka olet sitä itsellesi vaatimassa.
Noi horinat autosta voi tunkea anukseen, on niitä autoja kuule ihan naisilla itselläänkin ja lähinnä siksi että se kulkuväline eikä siksi että se on oman egon mittapuu.
Mikä sua riivaa..
Etsi oman ikäises nainen, jonka äö vastaa omaas.

Vierailija
144/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää leipäjonoo sossupellet.. ku ei töitä saa. Haha mulla 17 e tunti melkeen ja rahaa tulee hyvin.:)

En oo töissä, rahaa riittävästi vaikka köyhä oonkin ja jos täällä ois leipäjonot niin menisin, pitäis vaan ottaa selvää olisinko siihen oikeutettu...?
Yleensä pystyn ostamaan leipää jota haluan syödä, mutta välillä on kausia jolloin ostan halvinta tai alepäiväyksilla.. Pihvejä haluaisin ostaa useammin kuin 3kertaa vuodessa mutta ei ole varaa.. Saattaisin kelvata leipäjonoon.. Kait.. No ei niitä täällä ole ja makarooni on halpaa, en silti koe että jään jotain paitsi tai että olen köyhä😄

Vierailija
145/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Mersu. Olethan kaljamaha, kaljuuntuva kouluttamaton löysäpäinen allujen allu. Hieno auto kompensoisi nuo pienet puutteesi. Status puuttuu kohdallasi kokonaan. Ei hanttihomma vajailla tunneilla keskellä yötä ole hyvä juttu.

Vierailija
146/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joo en jaksa enää tällästä.... mulla menee hyvin.. ei oo mersua on kaljamaha mitä sitte.. aivan sama.. ei kiinnosta.

Vierailija
147/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, laita mulle jooko viestiä Badoossa. Tein sinne profiilin tänään ihan sun takia.

Vierailija
148/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään toivoa ja mahdollisuutta saada naista.

Elämä on.

Vierailija
149/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainaski jonku verran rahaa on ja hyvin pyyhkii. Tänää takas töihin.

Vierailija
150/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs varmaa ottaa niskasta kiinni ja hakee apua.. ruvettava myös kuntoilemaan. Ehkä salille tänää.

Vierailija
151/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama kiertorata elämässä ärsyttää ku on yksin vaan.

Vierailija
152/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten jaksan tällästä elämää. Kai se on pakko.

Vierailija
153/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun elämä helpottuu heti, kun hyväksyt nykyisen olotilan ja sen, että ehkä et löydä enää ikinä parisuhdetta. Paha olo jatkuu niin kauan kuin vingut, ettet ymmärrä miksi et saa sitä sun tätä. Elämä on valintoja. Ja valinnat teet itse.

En hyväksy. Vihaan elämääni.. katon vierestä kun tooset seurustelee.. tää ei jää tähän. Otan sitte väkisin.

Tuskin otat. Olet kyllä harvinaisen ällöttävä ja säälittävä, kun edes "uhkailet" tuollaisella. Todennäköisesti myös jäisit heti kiinni, koska tuskin osaisit suunnitella rikosta niin, ettei jäljillesi päästäisi. Päätyisit vankilaan tai psykiatriseen pakkohoitoon. Vankilassa sinulla saattaisi tosin olla nykyistä vilkkaampi seksielämä. 

Kyllä otan.. varokaa hki ja espoon ja vantaan naiset.

Allu käyttää psykoosilääkettä nimeltä Risperidon.  "Skitsofrenian, kaksisuuntaisessa mielialahäiriössä esiintyvien maniavaiheiden sekä käytöshäiriöiden hoito."

On siis syytä ottaa tietyllä vakavuudella nämä uhkailut, psykoosilääkettä ei huvikseen määrätä.

Kun tyyppi on jo aikaisemminkin osoittanut olevansa arvaamaton, on kyllä iso riski milloin raja ylittyy.

Tällaiset kulkee sitten vapaana...

Vierailija
154/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenkaa ei tule hevon paskaakaa. Taidan luovuttaa ku en kelpaa kellekkään.

Vierailija
155/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän yksinäistä erakkoelämää. En laihduta. Hommaan terapeutin ja apua.. ei tästä tuu mitää.. töissä toki käyn.

Vierailija
156/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun elämä helpottuu heti, kun hyväksyt nykyisen olotilan ja sen, että ehkä et löydä enää ikinä parisuhdetta. Paha olo jatkuu niin kauan kuin vingut, ettet ymmärrä miksi et saa sitä sun tätä. Elämä on valintoja. Ja valinnat teet itse.

En hyväksy. Vihaan elämääni.. katon vierestä kun tooset seurustelee.. tää ei jää tähän. Otan sitte väkisin.

Tuskin otat. Olet kyllä harvinaisen ällöttävä ja säälittävä, kun edes "uhkailet" tuollaisella. Todennäköisesti myös jäisit heti kiinni, koska tuskin osaisit suunnitella rikosta niin, ettei jäljillesi päästäisi. Päätyisit vankilaan tai psykiatriseen pakkohoitoon. Vankilassa sinulla saattaisi tosin olla nykyistä vilkkaampi seksielämä. 

Kyllä otan.. varokaa hki ja espoon ja vantaan naiset.

Allu käyttää psykoosilääkettä nimeltä Risperidon.  "Skitsofrenian, kaksisuuntaisessa mielialahäiriössä esiintyvien maniavaiheiden sekä käytöshäiriöiden hoito."
On siis syytä ottaa tietyllä vakavuudella nämä uhkailut, psykoosilääkettä ei huvikseen määrätä.
Kun tyyppi on jo aikaisemminkin osoittanut olevansa arvaamaton, on kyllä iso riski milloin raja ylittyy.
Tällaiset kulkee sitten vapaana...

Mitä se sulle kuuluu? Mua ei kiinnosta.. vaikka söisin 10 lääkettä???

Vierailija
157/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täynnä ihmisiä.. kukaa ei mua enää jaksa.. vois hakata päätä seinään.

Vierailija
158/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin terapian enkä saa mistään apua. Lääkityksen lopetin ja kaikki.. käyn vaan töissä.

Vierailija
159/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat ei lyhene.. ja sitten taas kertyy lisää.. oon vaa yksin. Näissä ajatuksissa.. tuntuu että pää hajoo.

Vierailija
160/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa elämää.. oon vihainen.. pommitan ihmisiä.. sitten ketään ei jaksa mua.. oon jääny yksin ja tuntuu että pää hajoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä