Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ei oo tasapainossa.

Vierailija
30.04.2022 |

Mitähän mä kertoisin. Sanotaa näin että vuosia ollut alamäkee hetken ylämäkee ja olen nyt siinä pisteessä että menee paremmin. Mutta tietyt asiat ei,mistähän alottaisin. Ensinnäki alle 40 v mies ja puuttuu elämä. Roikiun ihmisissä. Olen syrjäytynyt.. ei ystäviä ei kavereita.. koen tyhjää. Käyn vakituisesti töissä tehnyt yli vuoden. Ennen työtön.. velkaa kertynyt työttömänä meni myös kaverit. En ole hakenut kavereita. Masentunut.. mahaa ja ylipainoa.. jonkinlainen epävakaa persoona. Haluaisin kumppanin mutta en tässä pisteessä kelpaa.. kai oon jääny pohjalle.. talous ok iha hyvä palkka.. velkaa paljon... miten saada elämälle suuntaa?

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentää jos en pääse osastolle käyn töissä.. ei voi mitää.. en jaksa kun mua haukutaan. Syökää paskaa ihmiset.

T. Allu

Vierailija
182/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä välitä tollasista kusipäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha tänne ei enää kukaa vastaa. Heido.

Vierailija
184/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken terapeutti soitti mulle ja huusi päin naamaa. Sanoin että hakkaan kohta ihmisiä ku en saa apua.

Vierailija
185/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että kukaa ei jaksa mua.. oon raivona. Haukun ihmisiä ja lääkäreitä ei kiinnosta.

Vierailija
186/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin että kukaa ei jaksa mua.. oon raivona. Haukun ihmisiä ja lääkäreitä ei kiinnosta.

Lääkäreittenkö vastuulla on se että olet sekopää?

Olet Allu kohta keski-ikäinen aikuinen mies, et pikkulapsi vaikka mieleltäsi se oletkin.

Sinun on ihan itse otettava vastuu elämästäsi, et voi syyttää muita siitä että sössit kaiken ympärilläsi.

Sinua on jukoliste yritetty auttaa, täällä palstoillakin on yritetty tukea mutta syljet vain sontaa naamaan niille jotka on yrittäneet. 

Sinulla on ollut psyk. sairaanhoitajaa, lääkäriä, psykoterrapeuttia ja aina pilaat kaiken riehunnallasi ja ulinallasi ja uhkailuillasi. Ei ihme että kaikki pesee kätensä sinusta ja se on aivan oikein.

Kenelläkään ei ole velvollisuutta kuunnella raivoamistasi ja solvaamistasi. Kiukuttelevan uhmaikäisen käytöstä. Olet itse ajanut kaikki pois. Kiitä itseäsi.

Vierailija
187/187 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Just näin.

Ja naistakaan tuo sekopää ei tuu saamaan koskaan. Ainakaan toivottavasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan