Elämä ei oo tasapainossa.
Mitähän mä kertoisin. Sanotaa näin että vuosia ollut alamäkee hetken ylämäkee ja olen nyt siinä pisteessä että menee paremmin. Mutta tietyt asiat ei,mistähän alottaisin. Ensinnäki alle 40 v mies ja puuttuu elämä. Roikiun ihmisissä. Olen syrjäytynyt.. ei ystäviä ei kavereita.. koen tyhjää. Käyn vakituisesti töissä tehnyt yli vuoden. Ennen työtön.. velkaa kertynyt työttömänä meni myös kaverit. En ole hakenut kavereita. Masentunut.. mahaa ja ylipainoa.. jonkinlainen epävakaa persoona. Haluaisin kumppanin mutta en tässä pisteessä kelpaa.. kai oon jääny pohjalle.. talous ok iha hyvä palkka.. velkaa paljon... miten saada elämälle suuntaa?
Kommentit (187)
voi helvetti olkaa sitte mykkiä.. mikä ihmisiä vaivaa??
Vierailija kirjoitti:
Unohda ne deittiapit kun niissä pyörivät norminaiset, ei sinulla riitä rahkeet sellaisiin.
Sun pitäisi osallistua erityistarpeisten ja muulla tapaa haasteellisten deittailuohjelmaan, esimerkiksi Briteissä on pyörinyt The Undateables jo useamman tuotantokauden. Tai sitten alat käydä mt-kuntoutujien tapaamisissa ja kerhoissa, sieltä löydät itsesi kaltaisia naisihmisiä joiden kanssa olet samalla aaltopituudella.
Oliko tämä se joka Suomessakin tuli joskus, siinä oli se lihaksiaan pullisteleva autisti ja kiharapää runoilija mies?
Vierailija kirjoitti:
Unohda ne deittiapit kun niissä pyörivät norminaiset, ei sinulla riitä rahkeet sellaisiin.
Sun pitäisi osallistua erityistarpeisten ja muulla tapaa haasteellisten deittailuohjelmaan, esimerkiksi Briteissä on pyörinyt The Undateables jo useamman tuotantokauden. Tai sitten alat käydä mt-kuntoutujien tapaamisissa ja kerhoissa, sieltä löydät itsesi kaltaisia naisihmisiä joiden kanssa olet samalla aaltopituudella.
Mt-kuntoutuja ei tarkoita kehitysvammaista! Eikä muutenkaan vaikuta älyyn.
No ei voi mitään ku ei kelpaa naisille.
Sain pillua vappuna, oli hyvät vi tut
Ei musta taida olla parisuhteeseen..velkaa paljo ja oon aina pilannu asiat ja yksinkertainen sekopää.. ei kukaa auta mua ja oon tullut hulluksi. Taidan luovuttaa.
T. Allu
Sama se ny käydä töissä.. olla vaa yksin ja yksinäinen.. ei oo ku naisille ilmaa.. pelkkiä ongelmia. Jääny lapsen tasolle ja ei oo kavereita ja heikkolahjainen ja agressiivinen haukkuja sekopää.
Taidan luovuttaa.. makselen velkoja käyn töissä.. en tiedä pää sekasin. En saa naista ja apua.
Ei tuu ees tinderissä osumia enää.. ennen tuli työttömänä.. nyt ei kelpaa kas kummaa ikää tullut ja ikä vaikuttaa vaikka on työpaikka mutta liian myöhään.. monet on noussu ja mä pudonnut ja velkaantunut ja vanha auto.
Tuntuu pahalta ettei kelpaa enää kellekkään.
Kirjoita sanat kokonaisina: ei iha vaan ihaN, ei jotenki vaan jotenkiN, ei ihmee vaan ihmeeN tai ihmeeLLISEN. Ymmärrätkö? Äläkä kirjoita kahta tai kolmea pistettä peräkkäin..
Kirjotan miten haluan mua ei määrätä
Ottaa niin päähän tää tilanne elämässä ei siis mitää touhua pyörin vaa ympyrää elämässä enkä saa ees velkoja lyhennettyä
No ei voi mitään.. muutako elämä on!
EI näytä ketää kiinnostavan ylläri.. ei sais mitää valittaa.. ei sais olla negatiivinen.. elämän pitäs olla luksusta.. ihanaa ruusuilla tanssimista
Ketää ei kiinnosta ongelmatapaukset.. vaikka on masennusta rahattomuutta velkaa.. ei oo kavereita.. ei ketää kiinnosta.. muutako pitäs kai ostaa pelikone ja unohtaa tää elämä ja ihmiset.
joo emmä jaksa kirjottaa seinille ketää ei kiinnosta oonko kuollut vai elossa.. mä vihaan ihmiskuntaa.
Haistakaa helvetin paska mun puolesta
No ei se auta ku mennä hakemaan apua.