Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ei oo tasapainossa.

Vierailija
30.04.2022 |

Mitähän mä kertoisin. Sanotaa näin että vuosia ollut alamäkee hetken ylämäkee ja olen nyt siinä pisteessä että menee paremmin. Mutta tietyt asiat ei,mistähän alottaisin. Ensinnäki alle 40 v mies ja puuttuu elämä. Roikiun ihmisissä. Olen syrjäytynyt.. ei ystäviä ei kavereita.. koen tyhjää. Käyn vakituisesti töissä tehnyt yli vuoden. Ennen työtön.. velkaa kertynyt työttömänä meni myös kaverit. En ole hakenut kavereita. Masentunut.. mahaa ja ylipainoa.. jonkinlainen epävakaa persoona. Haluaisin kumppanin mutta en tässä pisteessä kelpaa.. kai oon jääny pohjalle.. talous ok iha hyvä palkka.. velkaa paljon... miten saada elämälle suuntaa?

Kommentit (187)

Vierailija
121/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se auta ku mennä hakemaan apua.

Vierailija
122/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi helvetti olkaa sitte mykkiä.. mikä ihmisiä vaivaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda ne deittiapit kun niissä pyörivät norminaiset, ei sinulla riitä rahkeet sellaisiin.
Sun pitäisi osallistua erityistarpeisten ja muulla tapaa haasteellisten deittailuohjelmaan, esimerkiksi Briteissä on pyörinyt The Undateables jo useamman tuotantokauden. Tai sitten alat käydä mt-kuntoutujien tapaamisissa ja kerhoissa, sieltä löydät itsesi kaltaisia naisihmisiä joiden kanssa olet samalla aaltopituudella. 

Oliko tämä se joka Suomessakin tuli joskus, siinä oli se lihaksiaan pullisteleva autisti ja kiharapää runoilija mies?

Vierailija
124/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda ne deittiapit kun niissä pyörivät norminaiset, ei sinulla riitä rahkeet sellaisiin.
Sun pitäisi osallistua erityistarpeisten ja muulla tapaa haasteellisten deittailuohjelmaan, esimerkiksi Briteissä on pyörinyt The Undateables jo useamman tuotantokauden. Tai sitten alat käydä mt-kuntoutujien tapaamisissa ja kerhoissa, sieltä löydät itsesi kaltaisia naisihmisiä joiden kanssa olet samalla aaltopituudella. 

Mt-kuntoutuja ei tarkoita kehitysvammaista! Eikä muutenkaan vaikuta älyyn.

Vierailija
125/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksen kelpaa.

Vierailija
126/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi mitään ku ei kelpaa naisille.

Vierailija
127/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pillua vappuna, oli hyvät vi tut

Vierailija
128/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta taida olla parisuhteeseen..velkaa paljo ja oon aina pilannu asiat ja yksinkertainen sekopää.. ei kukaa auta mua ja oon tullut hulluksi. Taidan luovuttaa.

T. Allu

Vierailija
129/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se ny käydä töissä.. olla vaa yksin ja yksinäinen.. ei oo ku naisille ilmaa.. pelkkiä ongelmia. Jääny lapsen tasolle ja ei oo kavereita ja heikkolahjainen ja agressiivinen haukkuja sekopää.

Vierailija
130/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan luovuttaa.. makselen velkoja käyn töissä.. en tiedä pää sekasin. En saa naista ja apua.

Vierailija
131/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu ees tinderissä osumia enää.. ennen tuli työttömänä.. nyt ei kelpaa kas kummaa ikää tullut ja ikä vaikuttaa vaikka on työpaikka mutta liian myöhään.. monet on noussu ja mä pudonnut ja velkaantunut ja vanha auto.

Vierailija
132/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta ettei kelpaa enää kellekkään.

Vierailija
133/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sanat kokonaisina: ei iha vaan ihaN, ei jotenki vaan jotenkiN, ei ihmee vaan ihmeeN tai ihmeeLLISEN. Ymmärrätkö? Äläkä kirjoita kahta tai kolmea pistettä peräkkäin..

Vierailija
134/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotan miten haluan mua ei määrätä

Vierailija
135/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa niin päähän tää tilanne elämässä ei siis mitää touhua pyörin vaa ympyrää elämässä enkä saa ees velkoja lyhennettyä

Vierailija
136/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi mitään.. muutako elämä on!

Vierailija
137/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI näytä ketää kiinnostavan ylläri.. ei sais mitää valittaa.. ei sais olla negatiivinen.. elämän pitäs olla luksusta.. ihanaa ruusuilla tanssimista

Vierailija
138/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketää ei kiinnosta ongelmatapaukset.. vaikka on masennusta rahattomuutta velkaa.. ei oo kavereita.. ei ketää kiinnosta.. muutako pitäs kai ostaa pelikone ja unohtaa tää elämä ja ihmiset.

Vierailija
139/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo emmä jaksa kirjottaa seinille ketää ei kiinnosta oonko kuollut vai elossa.. mä vihaan ihmiskuntaa.

Vierailija
140/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa helvetin paska mun puolesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän