Elämä ei oo tasapainossa.
Mitähän mä kertoisin. Sanotaa näin että vuosia ollut alamäkee hetken ylämäkee ja olen nyt siinä pisteessä että menee paremmin. Mutta tietyt asiat ei,mistähän alottaisin. Ensinnäki alle 40 v mies ja puuttuu elämä. Roikiun ihmisissä. Olen syrjäytynyt.. ei ystäviä ei kavereita.. koen tyhjää. Käyn vakituisesti töissä tehnyt yli vuoden. Ennen työtön.. velkaa kertynyt työttömänä meni myös kaverit. En ole hakenut kavereita. Masentunut.. mahaa ja ylipainoa.. jonkinlainen epävakaa persoona. Haluaisin kumppanin mutta en tässä pisteessä kelpaa.. kai oon jääny pohjalle.. talous ok iha hyvä palkka.. velkaa paljon... miten saada elämälle suuntaa?
Kommentit (187)
No tästä päivästä lähtien kaveriton ikisinkku. Piste. En saa ees koskea naista.
Allun tilanne vaikuttaa toivottomalta, koska hän ei kykene ymmärtämään tilannettaan eikä tekemään korjauksia.
Vaikka häntä neuvoisi niin hän ei kuuntele neuvoja.
Game over.
Ymmärrän. En vaa käsitä naisia.. mitä pitäs tehdä. Millanen pitäs olla. Kumma että pärjään töissä ja musta tykätään ja oon kivan pitkä ja omasta mielestä komea.
Eipä ketään kiinnosta.. tapan itseni paremmin.
No meillä on Allun kanssa sama tilanne. Elämä ei vaan parane, vaikka kuinka yrittäisi. Itse en vaan ole uskaltanut tehdä itsemurhaa.
Teen ku hullu töitä.. on rahaa.meen parempaa suuntaa.. pitäs vissiin olla nuori allu työtön ulosotossa kun kiinnosti naisia.
Vierailija kirjoitti:
No meillä on Allun kanssa sama tilanne. Elämä ei vaan parane, vaikka kuinka yrittäisi. Itse en vaan ole uskaltanut tehdä itsemurhaa.
En mäkää halua itsemurhaa tehdä en uskalla.. oon kaikkeni tehny.. kumma että työttömäti kelpaa. Ite melkee 17 e tunti tienaan asiat hyvin.. laskenu rimaa mulle kelpais lihava ja ruma. En kelpaa.. kierre valmis.
Ensin lisäät liikuntaa ja terveellisempää ruokaa elämääsi. Joka ikinen päivä. Kato sitten puolen vuoden päästä niitä naisia.
En itekkää oo miesmalli adonis.. on kaljamahaa kaljuuntunut.. mut en voi käsittää naisia.. miksen kelpaa... nää hoikat missit ymmäträn.. mutta tavis pullukatkaa ei kiinnostu. uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Ensin lisäät liikuntaa ja terveellisempää ruokaa elämääsi. Joka ikinen päivä. Kato sitten puolen vuoden päästä niitä naisia.
Siis mä liikun joka päivä ja käyn salilla.. ei tarvi tollasta sanoa.
En vaan voi käsittää suomen nirsoja naisia.. lähinnä pitää olla miesmalli adonis että kelpaa. Ja hoikka.
Mä oon vähentäny alkoa en polta.. liikuntaa lisänny.. en voi käsittää tätä touhua.. oonko rupsahtanut vai lihonut.. suominaiset taidan unohtaa.
Joo ihan sama ei ketään ymmärrä.
3 parisuhdetta sain ja nyt en enää kelpaa. Kiva tosi ihanaa.
Emmä jaksa koko hki pk seutua.. vaativia hoikkia pinnallisia naisia raha raha ja koulutus.. oon iha eri planeetalta.
En jaksa ees panostaa mulle riitti. Enkä laihduta.. jos en omana itsenäni kelpaa en muokkaa toisen takia.. oon yksin.
Komea hoikka prinssi bachelor kelpaa unelmien adonis.
Eihän tänne ees ketään kirjota. Taidan joskus ottaa koiran en jaksa tätä yksinäistä sinkkuelämää
Kuulehan Allu, vähän veikkaan ettet löydä sen enempää naista kuin erityistä sympatiaakaan tehtailemalla näitä aloituksia toisensa perään.
Kierrät kehää, koska olet täysin fiksoitunut pakkomielteisiin ajatuksiisi. Suurimman osan ihmisistä elämä on rutiineja ja tavallista arkea.
Minulla on oikeasti hyvä työpaikka, olen opiskellut pitkälle (lisensiaatti, näitä ei enää nykyään kouluteta), on ollut oma oikeasti hyvä auto ja kiva asunto jo vuosikausia. Silti elämä on viikosta toiseen aika tasaisen tappavaa. Välillä tapahtuu erityisen mukavia asioita, välillä tosi huonoja.
Sellaista se vaan tuppaa olemaan. Sinulla on vaatimattomat lähtökohdat elämällesi (henkiset kykysi ja psyykkiset sairautesi riippuvuuksineen ovat rajoittaneet mahdollisuuksiasi), yritä nyt vaan tehdä olostasi mahdollisimman mukava olemassa olevilla spekseillä.
Et sinä tule löytämään naista, olet ihan liian kipeä päästäsi parisuhteeseen. Sinulle olisi hyvä lopputulos, jos pystyt välttämään sairaalahoidot ja pitämään työpaikkasi Postilla sekä asuntosi- etkä velkaantuisi enempää. Jos jostain vertaistukiryhmästä tms. löytäisit naisystävän, aiheuttaisit todennäköisesti tuolle ihmiselle vain lisää vaikeuksia. Sinun on parempi yksin.
Oon yrittäny jo niin monia naisia ja niitä ei ketään kiinnosta
Ehdotan näkemistä ne poistaa ei vastaa... ei tässä oo mitää järkee. Kaipaisin treffejä.. tutustua kasvotusten.. siis emmä tajua.