Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kadut elämässäsi eniten?

Vierailija
27.04.2022 |

Itse kadun sitä että koulu ei kiinnostanut silloin kun sen olisi pitänyt kiinnostaa.Nyt ollaan sitten huonolla palkalla raatamassa.

Kommentit (1388)

Vierailija
101/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 15 vuotiaana 35 vuotiaan kanssa joka jätti mut kun olin 17 . Olin liian vanha. Kyllä siinä silmät avautui.

Vierailija
102/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolehtinut lainkaan itsestäni, aloin juomaan ja annoin kaikkien tehdä itselleni mitä vain halusivat. Oikein kerjösin rankaisua kun vihasin itseäni. Mua sai lyödä ja läpsiä, kuljettaa hihnassa sisätiloissa ja tein kaiken mitä pyydettiin. Vasta terapiassa tajusin miten kieroutunut olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt olevani kaunis nuorempana ja soimasin itseäni jatkuvasti.

Vierailija
104/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea.

Vierailija
105/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että liityin Jehovan Todistajiin. Verenperintönä osittain, mutta ei nuorena aikuisenakaan kaikkea osaa pohtia ja kyseenalaista.

Onneksi nyt jo pitkään erossa. 

Sairas lahko, kultti joka vie minuuden ja lupailee diiba daabaa.

Vierailija
106/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisistä suhteessa. Vaikka mulle ei seuraamuksia niistä ollutkaan. Mies ei ehkä tiennyt, tai tiesi, mut ei sanonut mitään. Omatunto kolkuttaa edelleen, vaikka on vuosia aikaa, samoin, kun erosta. Ero ei tullut mun pettämisestä, vaan muista syistä. Onneksi hänellä on nyt ihana suhde. Ja me ollaan ystäviä.

Vierailija
107/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, etten nuoruudessa nussinut/bilettänyt/ryypännyt/tapellut kuin muut miehet vaan olin nössö mitäänsanomaton hissukka vailla kunnianhimoa. Nyt elämässä ei ole mitään muuta kuin tyhjyyttä, yksinäisyyttä, huonopalkkainen työ ja videopelien pelaaminen.

Vierailija
108/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostanut niitä hienoja kumisaappaita, ja niitä ei enään saa :(

Vierailija
109/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi ollut 25-vuotiaana hyvä mahdollisuus panna kokonaan välit poikki lapsuudenperheeseeni, mutta sinnittelin vain kun se veri muka merkkasi niin paljon. Mitään hyvää siitä ei ole seurannut, pelkästään haittaa ja pahaa.

Kyllä nyt 60+ v*tuttaa.

Vierailija
110/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolehtinut lainkaan itsestäni, aloin juomaan ja annoin kaikkien tehdä itselleni mitä vain halusivat. Oikein kerjösin rankaisua kun vihasin itseäni. Mua sai lyödä ja läpsiä, kuljettaa hihnassa sisätiloissa ja tein kaiken mitä pyydettiin. Vasta terapiassa tajusin miten kieroutunut olin.

😳

Vierailija
111/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että synnyin iltavirkuksi aamutorkuksi. Huono valinta.

Vierailija
112/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en nussinut aikuisia naisia alaikäisenä söpönä poikana

Vierailija
113/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suorastaan kadu, mutta ihmettelen miksi menin myymään punaisen Wheeler-fillarini. Käsittämätön aivopieru, mutta ei lähellekään yhtä kohtalokas kuin se, että jätin yliopistoon hakemisen, kun silloinen mies ei halunnut mun edes yrittävän opiskelemaan, etten lähde paikkakunnalta. Suhde ei kestänyt kuitenkaan, ja nyt teen ok työtä, mutta ammattiin ajauduin kuin ajopuu. Ei todellakaan mikään kutsumus.

Vierailija
114/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten mennyt lukioon. Nykyään, yli nelikymppisenä superpaskasti palkatussa työssä tyhmänä kuin kumisaapas. Ei minkään näköistä yleissivistystä. Hyvä kun tiedän kuka on Suomen presidentti. En osaa edes auttavasti englantia. Aloin leikkimään kotia silloin kun ikäiseni keskittyivät opiskeluun, vapauteen, muuttivat suureen kaupunkiin ja elivät. Minä asun edelleen kotipaikkakunnallani. Suhteellisen katkerana ja huonovointisena. Tuntuu että elämä on ohi.

Vierailija
115/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen omaa syntymää.

Vierailija
116/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etten mennyt lukioon. Nykyään, yli nelikymppisenä superpaskasti palkatussa työssä tyhmänä kuin kumisaapas. Ei minkään näköistä yleissivistystä. Hyvä kun tiedän kuka on Suomen presidentti. En osaa edes auttavasti englantia. Aloin leikkimään kotia silloin kun ikäiseni keskittyivät opiskeluun, vapauteen, muuttivat suureen kaupunkiin ja elivät. Minä asun edelleen kotipaikkakunnallani. Suhteellisen katkerana ja huonovointisena. Tuntuu että elämä on ohi.

Eiköhän siitä yleissivistyksestä suurin osa hankita muualta kuin koulusta. Ennätät vielä englanninkin oppia hyvin.

Vierailija
117/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni katuu koulujen käymättömyyttä huonopalkkaisen työn takia, muttakun ei koulutuskaan takaa edes työpaikkaa nykyään, saati hyväpalkkaisuutta.

Työnantajat ovat vain omalla päätöksellään valinneet, että juuri mistään töistä ei nykyään makseta kunnollista palkkaa, vaan kaikki rahat annetaan sijoittajien taskuun osinkoina. Edes investointeja ei tehdä.

Tällaiselle menolle ei tavallinen työntekijä mahda yhtään mitään, olipa koulutusta tai ei.

Vierailija
118/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat lähes virheetöntä kielioppia. Hankalatkin yhdyssanat ovat oikein ja ilmaisu on kiinnostavaa. En pitäisi sinua ollenkaan menetettynä tapauksena. Tsekkaa vaikka iltalukion kursseja jos oikeasti kiinnostaa esim se enkku. Ja yleissivistystä voi hankkia muualtakin. Aina voi kehittää itseään. Tsemppiä!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
119/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadun ensimmäistä seurustelusuhdetta. Olin 18-vuotias aloittaessani seurustelun ja jätin poikaystäväni vajaan viiden vuoden seurustelun jälkeen. Olisi pitänyt unohtaa koko tyyppi kuukauden seurustelun jälkeen, jolloin hän jätti minut. Pyysi sitten takaisin ja minä tyhmä otin.

Itse en onneksi ottanut takaisin tyyppiä joka ensin jätti ja sitten hetken päästä halusikin aloittaa uudestaan.
Eikä mennyt onneksi noin montaa vuotta hukkaan. Jos jotain katuisin niin sitä että edes alunperinkään aloin seurustella, mutta ainakin tulin oppineeksi jotain.

Vierailija
120/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että annoin itseni jäädä koukkuun av-palstalle. Tällä on yksinomaan elämänlaatua heikentävä vaikutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi