Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisko suuttui, kun mieheni ei suostunut lainaamaan yrityksensä pakua ilmaiseksi muuttoon

Vierailija
27.04.2022 |

Eli sisko suuttui tälläisestä asiasta. Miehen paku on täynnä työkaluja ja muuta rekvisiittaa, jonka tyhjentämiseen ja siivoamiseen ja uudelleen lastaamiseen menisi useampi tunti eli siinäkin olisi jo vaivaaMies lupautui lainaamaan pakettiautoa 60 euron tuntihinnalla tuttava-alennuksineen. Tästäkös sisko sitten suuttui, koska muutto on viikonloppuna eikä se kuulemma ole yrityksen kassasta pois :D. Minun mielestä mieheni tarjous on varsin kohtuullinen, koska polttoainekkin on niin kallista nykyisin. Mitä mieltä olette tästä? Sisko ei enää vastaa puheluihin eikä viesteihin.

Kommentit (760)

Vierailija
341/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PAKU
-  pieni  30e  (2h)
-  iso  40e  (2h)
-  maxi  50e  (2h)
+ BONUKSET KAUPAN PÄÄLLE
https://rent-it.fi/

Eli yritykset veloittaa 15e - 25e tunnilta!
AP 60e tunnilta.
Melko reilua.
Vai mitä?
Eikä hävetä?

-ideahan tuossa olikin että heitä ei haluttanut ruveta turhanpäiväiseen auton tyhjennys- ja lastaustyöhön mokoman muuttohomman takia -etenkin jos auton purussa/lastauksessa menee vielä enemmän aikaa kuin itse koko muuttohommassa 😱
-juurikin sen takia tuo korkea hinnoitteluhomma rakkaat ystävät, mikäli ette sitä ominpäin tajunneet! 🙄
-eli kaikille on parasta kun sisko vuokraa juuri tuollaisen ehdottamasi edukkaan pakun muuttohommiinsa ja toki toinen sisko voi tarjota siihen sitten muuttoapua heiltä

Joo ymmärrettiin kyllä, mutta kuinka tyhmiä onkaan sekä ap että sisko jos eivät tuollaista asiaa saa ymmärrettävästi toisilleen kommunikoitua ilman jotain mukahinnoittelua.

Vierailija
342/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisko taisi löytää palstan kommenteista päätellen.

Reiluus täällä löyti paikan päälle, mitä aloittaja ei edusta - ei sisko

Mun tarttis päästä Rovaniemelle viikonloppuna, kai sä voit lähtee heittään? Tarjoon vaikka munkki-kahvit huoltiksella. Ai onko sulla vapaa-aikaa ja tulisko reissusta jotain kulujakin?

Mitä jos vetäisit alhuulen naaman yli niskaan ja nielaisit

Katsotaan sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin justhan mä sanoin et vaihtoehto on sanoa et ei onnistu kun paku täynnä kamaa. Jos sisko ei ymmärrä asiaa niin omapahan on ongelmansa, on aivan naurettavan lapsellista heittää joku kiskurihinta ilmoille. Normaalit ihmiset auttaa lähisukulaistensa muutoissa puolin ja tosin.

ja kun kerrot, niin sisko jankuttaa tuomiopäivään asti, että lainaa nyt. Jankuttaminen lakkaa kun kertoo kiskurihinnan. Normaali ihminen auttaa, muttei normaali ihminen myös oleta toisen tekevän tunteja töitä päästäkseen auttamaan.

Vierailija
344/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakun saa vuokrattua parilla kympillä. Mies ei halunnut omassa työkäytössä olevaa pakua antaa lainaksi ilmaiseksi.

En ole vielä keksinyt miksi joku suuttui.

Vierailija
345/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli tuntihinta on siis 20 - 30 euroa tunnilta (menoveden kanssa!).
Ne pakut vie todella vähän ei-bensaa. Olen vuokrannut noin 10 kertaa ja tiedän mistä puhun. Kuitissa on ollut 1e aina tuonne 3 euroon loppusumma

Kolmella eurolla et kyllä dieseliä pahimmin osta ja montaakaan kilometriä aja. Taidat olla hiukkasen yksinkertainen.

Höpö höpö.
Olen vuokrannut lukemattomia kertoja ja ajanut 300km eli  tiedän mistä puhun. Näma pakut on tunnettuja että ne ei vie juuri mitään.

Muista vain otettu lääke auttaa. Muuten tulee kaikenlaisia harhakuvia. Menet nyt kiltisti pyöreän huoneen nurkkaan ja otat pillerisi.

Lääkkeet eli muuhun et kykene kuin huutamaan lääkkeet.

Tämä on niin normi kommentti näiltä va ja keil ta, vähän tylsä jo.

Vierailija
346/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tarttis päästä Rovaniemelle viikonloppuna, kai sä voit lähtee heittään? Tarjoon vaikka munkki-kahvit huoltiksella. Ai onko sulla vapaa-aikaa ja tulisko reissusta jotain kulujakin?

Katsotaan sitten

Sähän olet kuin ap:n sisko....

Vierailija
347/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pakut vie todella vähän ei-bensaa. Olen vuokrannut noin 10 kertaa ja tiedän mistä puhun. Kuitissa on ollut 1e aina tuonne 3 euroon loppusumma

Kolmella eurolla et kyllä dieseliä pahimmin osta ja montaakaan kilometriä aja. Taidat olla hiukkasen yksinkertainen.

Höpö höpö.
Olen vuokrannut lukemattomia kertoja ja ajanut 300km eli  tiedän mistä puhun. Näma pakut on tunnettuja että ne ei vie juuri mitään.

Omalla miehellä on ollut monta pakettiautoa ja ihan jokainen niistä on tarvinnut polttoainetta. Sehän olisi kiva, jos eurolla tai parilla ajaisi satoja kilometreja.

Vierailija
348/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut itse Helsingissä ja puolituttava pyytää: "hei kun sä oot ammattimuusikko, niin tuuthan meille Rovaniemelle lauantaina hääjuhliin vetään parin tunnin setin? Tarjoamme viiniä ja safkaa palkaksi". 

Vierailija
349/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolusteellaan vaan 60e tuntihintaa.

Tuo 60 euron hinta toimii juuri kuten on tarkoitettu eli kysyjä hankkii pakun muualta. 

Ja samalla välit poikki siskoon kun ei osata kommunikoida niin kun normaalit ihmiset.
Mä olisin sanonut miehen siskolle tai omalle siskolleni, että sori ei onnistu kun auto on ihan täynnä kamaa.
Jos meillä taas olisi paku tyhjillään niin antaisin sen ilman muuta omalle tai miehen siskolle lainaan. Mutta me autetaan toisiamme puolin ja toisin muutenkin aina. En ymmärrä tollasta täydellistä kyvyttömyyttä kommunikoida. Mäkin pistäisin välit poikki ap ja mieheen, aivan ääliömäistä toimintaa.

Mitenhän se sohva ja sänky mahtuu sinne täynnä työkaluja olevaan pakuun? Eikä haittaa että pakusta tarttuu lika huonekaluihin? SIsko osaa ajaa ja käyttää tätä isoa pakua ja saa kamansa kannettua ja lastattua?

Niin justhan mä sanoin et vaihtoehto on sanoa et ei onnistu kun paku täynnä kamaa. Jos sisko ei ymmärrä asiaa niin omapahan on ongelmansa, on aivan naurettavan lapsellista heittää joku kiskurihinta ilmoille. Normaalit ihmiset auttaa lähisukulaistensa muutoissa puolin ja tosin.

Kyllähän nämäkin ihmiset voivat tulla auttamaan muutossa, kantamisessa, siivoamisessa jne. Ei se ole poissuljettua. On vaan kohtuutonta, että sisko vaatii ammattikäyttöön varusteltua pakettiautoa käyttöönsä ilmaiseksi, kun järkikin jo sanoo, että tyhjä vuokrapaku olisi kaikille paras ratkaisu. Ei ne edes maksa paljoa, sisko on vaan pihi lokkeilija.

Vierailija
350/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakun saa vuokrattua parilla kympillä. Mies ei halunnut omassa työkäytössä olevaa pakua antaa lainaksi ilmaiseksi.

Suutui koska

A) kiskuri hinta

B) miksei sano "en halua vuokrata"

Vierailija
351/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asut itse Helsingissä ja puolituttava pyytää: "hei kun sä oot ammattimuusikko, niin tuuthan meille Rovaniemelle lauantaina hääjuhliin vetään parin tunnin setin? Tarjoamme viiniä ja safkaa palkaksi". 

Foorumilla oli aiemmin ketjukin sukulaisten, naapurien, kavereiden ja kumminkaimojen härkeille pyynnöille. Ap:n sisko menisi siihen ketjuun heittämällä kuten puolituttusikin.

Vierailija
352/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavara ei lainassa parane sanoi mummuvainaa.

Moni oppii tämän kantapään kautta kun lainattu tavara palautetaan epäkunnossa ja kauhea vääntö korvauksista alkaa.

Vierailija
353/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan sitten

Sähän olet kuin ap:n sisko....

Vaikutut tuolta kitupiikki AP

ohis

Vierailija
354/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Omalla miehellä on ollut monta pakettiautoa ja ihan jokainen niistä on tarvinnut polttoainetta. Sehän olisi kiva, jos eurolla tai parilla ajaisi satoja kilometreja.

Kiva on päksyssäs

Vierailija
355/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kun kerrot, niin sisko jankuttaa tuomiopäivään asti, että lainaa nyt. Jankuttaminen lakkaa kun kertoo kiskurihinnan. Normaali ihminen auttaa, muttei normaali ihminen myös oleta toisen tekevän tunteja töitä päästäkseen auttamaan.

En todellakaan jaksa lukea koko parikymmentä sivua asiasta, mutta aloitusviestissä ei puhuta mistään jankuttamisesta vaan, että ap on miehensä kanssa keksinyt tälläsen neronleimauksen, että pyytävät 60/h. Edelleen mielipide on, että aikuiset ihmiset ei kommunikoi tuolla tavalla.

Vierailija
356/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäyttäjiä on maailma täynnä. Ilmaiseksi saa kyllä tehdä jos siihen alkaa. MIeheni joskus muinoin teki naapurille kaksikin isoa remonttia ja sai palkaksi käytetyn tietokoneen ja viinapullon. Siihen loppui remontit ja myös tuttavuus, sen verran ketutti. Tyhmä tietysti oli kun lupautui mutta ajatteli että ehkä naapuri itse tajuaisi korvata ison työn kunnolla. 

Ajatteletko sä tosiaan, että jos oma perheenjäsenesi pyytää apua, se on hyväksikäyttöä.

Tuota. Ihmiset elävät hyvinkin erilaisissa perheissä. Oma lapsuuden perheeni oli hyvinkin laskelmoivaa sorttia. Ja apuahan he pyytäisivät vieläkin. Aina oma lehmä ojassa. Avun tulee olla ilmaista heille, vaikka se olisi maksullista auttavalle.

Kyllä jos perheen jäseneni pyytäisi apua on aina varaus hyväksikäyttöön. Olen usein miettinyt olenko adoptoitu vai millä olen tuon inhottavan tavan välttänyt.

-Ohis

Vierailija
357/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K I T U P I I K K I
K I S K U R I
P I H I

A H N E

S A I T A

R O S V O

N Y H T Ä J Ä

=  

AP + MAMMAT

Vierailija
358/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutui koska
A) kiskuri hinta

Jokainen saa hinnoitella aivan itse oman pakunsa. Jos hinta on korkea, niin sitten vuokraa joltain toiselta.

Yhä mysteeri miksi joku suuttui.

Vierailija
359/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolusteellaan vaan 60e tuntihintaa.

Tuo 60 euron hinta toimii juuri kuten on tarkoitettu eli kysyjä hankkii pakun muualta. 

Ja samalla välit poikki siskoon kun ei osata kommunikoida niin kun normaalit ihmiset.
Mä olisin sanonut miehen siskolle tai omalle siskolleni, että sori ei onnistu kun auto on ihan täynnä kamaa.
Jos meillä taas olisi paku tyhjillään niin antaisin sen ilman muuta omalle tai miehen siskolle lainaan. Mutta me autetaan toisiamme puolin ja toisin muutenkin aina. En ymmärrä tollasta täydellistä kyvyttömyyttä kommunikoida. Mäkin pistäisin välit poikki ap ja mieheen, aivan ääliömäistä toimintaa.

Mitenhän se sohva ja sänky mahtuu sinne täynnä työkaluja olevaan pakuun? Eikä haittaa että pakusta tarttuu lika huonekaluihin? SIsko osaa ajaa ja käyttää tätä isoa pakua ja saa kamansa kannettua ja lastattua?

Siis niin tämä. Jos sisko on niin hölmö ettei tajua sanomista niin ensin ottaa vaikka kuvan demonstraatioksi. Ja ehdottaa vuokrapakua. Ja jos ei sittenkään tajua niin voi varmaan vaan vaikka jättää vastaamatta. Ymmärrän tuommoisen käytöksen vain, jos samasta aiheesta on kyseisen siskon kanssa väännetty ennenkin eikä se usko, mutta silloin ei varmaan yhtään yllätätyksenä että se suuttuu.

Vierailija
360/760 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutui koska
A) kiskuri hinta

On sanottu, muttei usko.