Sisko suuttui, kun mieheni ei suostunut lainaamaan yrityksensä pakua ilmaiseksi muuttoon
Eli sisko suuttui tälläisestä asiasta. Miehen paku on täynnä työkaluja ja muuta rekvisiittaa, jonka tyhjentämiseen ja siivoamiseen ja uudelleen lastaamiseen menisi useampi tunti eli siinäkin olisi jo vaivaaMies lupautui lainaamaan pakettiautoa 60 euron tuntihinnalla tuttava-alennuksineen. Tästäkös sisko sitten suuttui, koska muutto on viikonloppuna eikä se kuulemma ole yrityksen kassasta pois :D. Minun mielestä mieheni tarjous on varsin kohtuullinen, koska polttoainekkin on niin kallista nykyisin. Mitä mieltä olette tästä? Sisko ei enää vastaa puheluihin eikä viesteihin.
Kommentit (760)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä autetaan kyllä lähisukulaisia ilman tuntipalkkaa. Bensat toki saa jokainen itse kustantaa, mutta mielestäni on röyhkeää mieheltäsi pyytää jotain 60 euroa pakun lainaamisesta.
Näin meilläkin. Ja toki jos olisin auton lainaaja, niin en oleta jonkun muun tyhjentävän autoa ja lastaavan takaisin vaan tekisin sen itse.
-joo varmaan niin tekisitkin, mutta arvaapa kahdesti että löytääkö se "ammattimies" enää mitään kalujaan sinun takaisin lastauksen jäljiltä samoilta entisiltä paikoiltaan -sen takia kiitos ei!
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla välit poikki siskoon kun ei osata kommunikoida niin kun normaalit ihmiset.
Mä olisin sanonut miehen siskolle tai omalle siskolleni, että sori ei onnistu kun auto on ihan täynnä kamaa.
Noinhan ap on kertonut sanoneensa, muttei sisko uskonot. Minkä takia heittivät naurettavan kovan vuokrahinnan tiskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAKU
- pieni 30e (2h)
- iso 40e (2h)
- maxi 50e (2h)
+ BONUKSET KAUPAN PÄÄLLE
https://rent-it.fi/Eli yritykset veloittaa 15e - 25e tunnilta!
AP 60e tunnilta.
Melko reilua.
Vai mitä?
Eikä hävetä?Ei se sen miehen sisko ole, vaan miehen vaimon sisko. Mies päättää yrityksensä pakusta ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
eli tuntihinta on siis 20 - 30 euroa tunnilta (menoveden kanssa!).
Ne pakut vie todella vähän ei-bensaa. Olen vuokrannut noin 10 kertaa ja tiedän mistä puhun. Kuitissa on ollut 1e aina tuonne 3 euroon loppusumma
Sama kokemus vaikka ajoin satoja kilometejä, eivät vie juuri mitään vaan puhutaa euroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pakut vie todella vähän ei-bensaa. Olen vuokrannut noin 10 kertaa ja tiedän mistä puhun. Kuitissa on ollut 1e aina tuonne 3 euroon loppusummaSama kokemus vaikka ajoin satoja kilometejä, eivät vie juuri mitään vaan puhutaa euroista.
Sen takia kuljetusalanfirmat ovatkin kilvan kehuneet dieselin hintoja, että nyt ovat heille just hyvät.
Minä autoin käytännössä kaksi vuosikymmentä ilmaiseksi kaikkia, jotka apua vain tajusivat pyytää.
Olen ollut muuttamassa, siivoamassa, käynyt kaupassa, vahtinut lapsia, auttanut juhlien järjestämisessä jne jne mitä milloinkin. Kunnes itselle tuli muuton hetki ja yritin koota talkooporukkaan niin kenellekään ei kyseinen viikonloppu sopinut eikä kysymyksessä ollut mikään kevätjuhlaviikonloppu.
Päätin, että nyt loppui myös minulta avunanto ja ilmaistyön tekeminen tähän paikkaan. Muuttofirma hoiti muuton ja minulla on ollut sen jälkeen paljon helpompi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolusteellaan vaan 60e tuntihintaa.
Tuo 60 euron hinta toimii juuri kuten on tarkoitettu eli kysyjä hankkii pakun muualta.
Ja samalla välit poikki siskoon kun ei osata kommunikoida niin kun normaalit ihmiset.
Mä olisin sanonut miehen siskolle tai omalle siskolleni, että sori ei onnistu kun auto on ihan täynnä kamaa.
Jos meillä taas olisi paku tyhjillään niin antaisin sen ilman muuta omalle tai miehen siskolle lainaan. Mutta me autetaan toisiamme puolin ja toisin muutenkin aina. En ymmärrä tollasta täydellistä kyvyttömyyttä kommunikoida. Mäkin pistäisin välit poikki ap ja mieheen, aivan ääliömäistä toimintaa.
Mitenhän se sohva ja sänky mahtuu sinne täynnä työkaluja olevaan pakuun? Eikä haittaa että pakusta tarttuu lika huonekaluihin? SIsko osaa ajaa ja käyttää tätä isoa pakua ja saa kamansa kannettua ja lastattua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä AP tuntuu olla pihi ja suvultaan kiskova shitti.
En olisi enää ikinä missään tekemisissä tuollaisen 60e/h kiskovan sukulaisen kanssa.
Muualta saa MAXI pakun jo 50e / KAKSI TUNTIA + BONUKSET
Toivottavasti tarvitse itse apua ja saatte maistaa omaa lääkettänne!!!
HäpeäEli 25e/h +bonukset
Ja AP veloittaa 60e/h
HUH HUHja toisinkuin vuokrapakussa, niin ap:n miehen pakusta pitää tyhjentää sekä laittaa takaisin paikoilleen normaalisti pakussa säilötyt työkalut sekä varaosat.
No tuohan se varmaan selittää kiskurihinnan. On teillä jutut. Kynii ja kynii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 60 euron hinta toimii juuri kuten on tarkoitettu eli kysyjä hankkii pakun muualta.
Höpö höpö. Pihi pas ka
Pakettiauton omistajana tuttua puuroo. Aluksi heitin kaikenmaailman pesukoneita ja sohvia kavereille, tuttaville, sukulaisille nimellisellä naftakorvauksella. Hetken päästä tilanne oli se, että joka päivä töiden jälkeen olisi pitänyt hakea ikeakuormaa ym.
Aloin sanomaan, että auto on muutettu matkailukäyttöön ja siellä on patjat ym jääkaapit. Ei mahdu muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAKU
- pieni 30e (2h)
- iso 40e (2h)
- maxi 50e (2h)
+ BONUKSET KAUPAN PÄÄLLE
AP 60e tunnilta.
Melko reilua.
Vai mitä?
Eikä hävetä?
-ideahan tuossa olikin että heitä ei haluttanut ruveta turhanpäiväiseen auton tyhjennys- ja lastaustyöhön mokoman muuttohomman takia -etenkin jos auton purussa/lastauksessa menee vielä enemmän aikaa kuin itse koko muuttohommassa 😱
-juurikin sen takia tuo korkea hinnoitteluhomma rakkaat ystävät, mikäli ette sitä ominpäin tajunneet! 🙄
-eli kaikille on parasta kun sisko vuokraa juuri tuollaisen ehdottamasi edukkaan pakun muuttohommiinsa ja toki toinen sisko voi tarjota siihen sitten muuttoapua heiltä
Vierailija kirjoitti:
Sisko taisi löytää palstan kommenteista päätellen.
Reiluus täällä löyti paikan päälle, mitä aloittaja ei edusta - ei sisko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pakut vie todella vähän ei-bensaa. Olen vuokrannut noin 10 kertaa ja tiedän mistä puhun. Kuitissa on ollut 1e aina tuonne 3 euroon loppusummaKolmella eurolla et kyllä dieseliä pahimmin osta ja montaakaan kilometriä aja. Taidat olla hiukkasen yksinkertainen.
Höpö höpö.
Olen vuokrannut lukemattomia kertoja ja ajanut 300km eli tiedän mistä puhun. Näma pakut on tunnettuja että ne ei vie juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä autoin käytännössä kaksi vuosikymmentä ilmaiseksi kaikkia, jotka apua vain tajusivat pyytää.
Olen ollut muuttamassa, siivoamassa, käynyt kaupassa, vahtinut lapsia, auttanut juhlien järjestämisessä jne jne mitä milloinkin. Kunnes itselle tuli muuton hetki ja yritin koota talkooporukkaan niin kenellekään ei kyseinen viikonloppu sopinut eikä kysymyksessä ollut mikään kevätjuhlaviikonloppu.
Päätin, että nyt loppui myös minulta avunanto ja ilmaistyön tekeminen tähän paikkaan. Muuttofirma hoiti muuton ja minulla on ollut sen jälkeen paljon helpompi elämä.
Täällä kohtalon toveri.
Nykyään voin laskea yhden käden sormilla ne henkilöt, joita lähden auttamaan muutossa. Ovat ne samat henkilöt, joilta saan itse apua tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pakut vie todella vähän ei-bensaa. Olen vuokrannut noin 10 kertaa ja tiedän mistä puhun. Kuitissa on ollut 1e aina tuonne 3 euroon loppusummaKolmella eurolla et kyllä dieseliä pahimmin osta ja montaakaan kilometriä aja. Taidat olla hiukkasen yksinkertainen.
Se ei ole dieselia vaan smarttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisko taisi löytää palstan kommenteista päätellen.
Reiluus täällä löyti paikan päälle, mitä aloittaja ei edusta - ei sisko
Mun tarttis päästä Rovaniemelle viikonloppuna, kai sä voit lähtee heittään? Tarjoon vaikka munkki-kahvit huoltiksella. Ai onko sulla vapaa-aikaa ja tulisko reissusta jotain kulujakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAKU
- pieni 30e (2h)
- iso 40e (2h)
- maxi 50e (2h)
+ BONUKSET KAUPAN PÄÄLLE
AP 60e tunnilta.
Melko reilua.
Vai mitä?
Eikä hävetä?-ideahan tuossa olikin että heitä ei haluttanut ruveta turhanpäiväiseen auton tyhjennys- ja lastaustyöhön mokoman muuttohomman takia -etenkin jos auton purussa/lastauksessa menee vielä enemmän aikaa kuin itse koko muuttohommassa 😱
-juurikin sen takia tuo korkea hinnoitteluhomma rakkaat ystävät, mikäli ette sitä ominpäin tajunneet! 🙄
-eli kaikille on parasta kun sisko vuokraa juuri tuollaisen ehdottamasi edukkaan pakun muuttohommiinsa ja toki toinen sisko voi tarjota siihen sitten muuttoapua heiltä
idea = PIHEYS
ei mikään muu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä taas olisi paku tyhjillään niin antaisin sen ilman muuta omalle tai miehen siskolle lainaan. Mutta me autetaan toisiamme puolin ja toisin muutenkin aina. En ymmärrä tollasta täydellistä kyvyttömyyttä kommunikoida. Mäkin pistäisin välit poikki ap ja mieheen, aivan ääliömäistä toimintaa.Mitenhän se sohva ja sänky mahtuu sinne täynnä työkaluja olevaan pakuun? Eikä haittaa että pakusta tarttuu lika huonekaluihin? SIsko osaa ajaa ja käyttää tätä isoa pakua ja saa kamansa kannettua ja lastattua?
Niin justhan mä sanoin et vaihtoehto on sanoa et ei onnistu kun paku täynnä kamaa. Jos sisko ei ymmärrä asiaa niin omapahan on ongelmansa, on aivan naurettavan lapsellista heittää joku kiskurihinta ilmoille. Normaalit ihmiset auttaa lähisukulaistensa muutoissa puolin ja tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Olen vuokrannut lukemattomia kertoja ja ajanut 300km eli tiedän mistä puhun. Näma pakut on tunnettuja että ne ei vie juuri mitään.
Muista vain otettu lääke auttaa. Muuten tulee kaikenlaisia harhakuvia. Menet nyt kiltisti pyöreän huoneen nurkkaan ja otat pillerisi.
Kolmella eurolla et kyllä dieseliä pahimmin osta ja montaakaan kilometriä aja. Taidat olla hiukkasen yksinkertainen.