Sisko suuttui, kun mieheni ei suostunut lainaamaan yrityksensä pakua ilmaiseksi muuttoon
Eli sisko suuttui tälläisestä asiasta. Miehen paku on täynnä työkaluja ja muuta rekvisiittaa, jonka tyhjentämiseen ja siivoamiseen ja uudelleen lastaamiseen menisi useampi tunti eli siinäkin olisi jo vaivaaMies lupautui lainaamaan pakettiautoa 60 euron tuntihinnalla tuttava-alennuksineen. Tästäkös sisko sitten suuttui, koska muutto on viikonloppuna eikä se kuulemma ole yrityksen kassasta pois :D. Minun mielestä mieheni tarjous on varsin kohtuullinen, koska polttoainekkin on niin kallista nykyisin. Mitä mieltä olette tästä? Sisko ei enää vastaa puheluihin eikä viesteihin.
Kommentit (760)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä firman autoja kannata muutenkaan lainailla.
Firman pakun saa lainaksi kysymällä saako lainata. Johan muuttofirmakin alkaa olla varteenotettava vaihtoehto jos pelkkä auto olisi 60+bensat ja matkat lyhyet. Taisi vain veetuilla siskollesi joka ymmärsi ettei jatkossa kannata pyytää mitään. Onkohan siskosi joutunut tekemään jotain ilmaistyötä teidän hyväksenne? Ei taida firmalla kovin hyvin mennä hinnasta päätellen.
Minä luulen, että tuon miehen firma ei hoida muuttoja vaan toimii ihan toisella toimialalla.
Vierailija kirjoitti:
Vamm aset mammat repii vaikka mummoltaakin viimeiset pennoset jos itse hyötyy
Jännää tämä raivon määrä. Apuahan ei tarvitse ottaa vastaa, jos ehdot tuntuvat kohtuuttomilta. Apua tarjoavia varmasti on muitakin, jos itse on aiemmin ollut avulias vuorollaan.
Miltä AP tuntuu olla pihi ja suvultaan kiskova shitti.
En olisi enää ikinä missään tekemisissä tuollaisen 60e/h kiskovan sukulaisen kanssa.
Muualta saa MAXI pakun jo 50e / KAKSI TUNTIA + BONUKSET
Toivottavasti tarvitse itse apua ja saatte maistaa omaa lääkettänne!!!
Häpeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vamm aset mammat repii vaikka mummoltaakin viimeiset pennoset jos itse hyötyy
Jännää tämä raivon määrä. Apuahan ei tarvitse ottaa vastaa, jos ehdot tuntuvat kohtuuttomilta. Apua tarjoavia varmasti on muitakin, jos itse on aiemmin ollut avulias vuorollaan.
Onhan tuo n yt kiskuri hinta. Kyse on periaatteesta. Nämä pihit kiskurit kyllä tiedetääm.
Ihme kun et aloittaja pyydä 100e / 30min
Vierailija kirjoitti:
En olisi enää ikinä missään tekemisissä tuollaisen 60e/h kiskovan sukulaisen kanssa.
Häpeä
Eli 25e/h +bonukset
Ja AP veloittaa 60e/h
HUH HUH
Rosvohinta. Kannattaa vuokrata muualta, sisko saa huomattavasti halvemmalla. En ihmettele, että siskosta ei enää kuulu. Niin kuin joku sanoikin, kyse on asenteesta ja rosvohinnasta. Mua hävettäis, jos olisi pyytänyt tuollaista 60e kiskurihintaa. Yrityksetkää pyydä noin kovaa hintaa ja ne sentään tekee vielä voittoakin!!
Meitä on niin moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HäpeäEli 25e/h +bonukset
Ja AP veloittaa 60e/h
HUH HUH
ja toisinkuin vuokrapakussa, niin ap:n miehen pakusta pitää tyhjentää sekä laittaa takaisin paikoilleen normaalisti pakussa säilötyt työkalut sekä varaosat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi edes välittää asiasta. Olette tarjonneet autoapua hyvin kohtuulliseen hintaan, jos ei kelvannut niin hankkii sitten jostain muualta.
Siskosi tuossa on ainoa lokkeileva törppö.Höpöhöpö.
"Mies lupautui lainaamaan pakettiautoa 60 euron tuntihinnalla"
----
Johan tuo saa Prismasta vuokrattua HALVEMMALLA ja bonukset päälle!
Ihan idi ootti aloitus ja tätä vielä mammat tukevat.
Heh
---
2h = 30 €
https://rent-it.fi/Aloittaja + mammat ihan vam mai sia. Paku TUNNILTA 60e!!!
pieni paku 30e (2h)
keskikoko 40e (2h)
iso paku 50e (2h)
https://rent-it.fi/Tussakin nuo koot menee
- pieni
- iso
- maxi paku
Kyllä aloittajan pas ka ottaa kovaa hintaa omalta siskoltaa.
En olisi enää missään tekemisissä. Ei rahan takia vaan AP asenteen ja vuokran kiskonnan takia.Eihän aloittaja voi antaa lainaksi tai vuokrata miehensä firman autoa.
No niin näsäviisas, menepä nyt päiväunille
Hel vetin kiskurit
Vierailija kirjoitti:
Rosvohinta. Kannattaa vuokrata muualta, sisko saa huomattavasti halvemmalla. En ihmettele, että siskosta ei enää kuulu. Niin kuin joku sanoikin, kyse on asenteesta ja rosvohinnasta. Mua hävettäis, jos olisi pyytänyt tuollaista 60e kiskurihintaa. Yrityksetkää pyydä noin kovaa hintaa ja ne sentään tekee vielä voittoakin!!
Meitä on niin moneksi.
Et taida ymmärtää ap:n miehen hinnoittelun ideaa. Tarkoitus on ohjata sisko järkevien palveluiden pariin, ettei tarvitse kuluttaa omaa viikonloppun tyhjentämällä ja pakkaamalla oman firman pakua.
Vierailija kirjoitti:
PAKU
- pieni 30e (2h)
- iso 40e (2h)
- maxi 50e (2h)
+ BONUKSET KAUPAN PÄÄLLE
https://rent-it.fi/
Eli yritykset veloittaa 15e - 25e tunnilta!
AP 60e tunnilta.
Melko reilua.
Vai mitä?
Eikä hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAKU
- pieni 30e (2h)
- iso 40e (2h)
- maxi 50e (2h)
+ BONUKSET KAUPAN PÄÄLLE
https://rent-it.fi/Eli yritykset veloittaa 15e - 25e tunnilta!
AP 60e tunnilta.
Melko reilua.
Vai mitä?
Eikä hävetä?
Ei kaikkia hävetä. Aloittaja ja sen tukijat täällä ketjussa todistavat tämän - ei hävetä.
Puolusteellaan vaan 60e tuntihintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAKU
- pieni 30e (2h)
- iso 40e (2h)
- maxi 50e (2h)
+ BONUKSET KAUPAN PÄÄLLE
AP 60e tunnilta.
Melko reilua.
Vai mitä?
Eikä hävetä?
Rent-itin hintoihin tulee vielä polttoainekulut päälle. Lisäksi ap:n miehen tarkoitus ei ole vuokrata pakua kenellekään, vaan hinnoittelulla ohjata kysyjä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAKU
- pieni 30e (2h)
- iso 40e (2h)
- maxi 50e (2h)
+ BONUKSET KAUPAN PÄÄLLE
AP 60e tunnilta.
Melko reilua.
Vai mitä?
Eikä hävetä?
Ja omalta siskoltaan vielä!
Vierailija kirjoitti:
Tuo 60 euron hinta toimii juuri kuten on tarkoitettu eli kysyjä hankkii pakun muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAKU
- pieni 30e (2h)
- iso 40e (2h)
- maxi 50e (2h)
+ BONUKSET KAUPAN PÄÄLLE
AP 60e tunnilta.
Melko reilua.
Vai mitä?
Eikä hävetä?Rent-itin hintoihin tulee vielä polttoainekulut päälle. Lisäksi ap:n miehen tarkoitus ei ole vuokrata pakua kenellekään, vaan hinnoittelulla ohjata kysyjä muualle.
Sillä ei ole mitään väliä.
Vievät niin vähän bensaa.
PUHUTAA EUROISTA.
Ei kympeistä bensakustannusten kohdalla.
KOKEMUSTA ON
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAKU
- pieni 30e (2h)
- iso 40e (2h)
- maxi 50e (2h)
+ BONUKSET KAUPAN PÄÄLLE
AP 60e tunnilta.
Melko reilua.
Vai mitä?
Eikä hävetä?Rent-itin hintoihin tulee vielä polttoainekulut päälle. Lisäksi ap:n miehen tarkoitus ei ole vuokrata pakua kenellekään, vaan hinnoittelulla ohjata kysyjä muualle.
eli tuntihinta on siis 20 - 30 euroa tunnilta (menoveden kanssa!).
Ne pakut vie todella vähän ei-bensaa. Olen vuokrannut noin 10 kertaa ja tiedän mistä puhun. Kuitissa on ollut 1e aina tuonne 3 euroon loppusumma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 60 euron hinta toimii juuri kuten on tarkoitettu eli kysyjä hankkii pakun muualta.
Ja samalla välit poikki siskoon kun ei osata kommunikoida niin kun normaalit ihmiset.
Mä olisin sanonut miehen siskolle tai omalle siskolleni, että sori ei onnistu kun auto on ihan täynnä kamaa.
Jos meillä taas olisi paku tyhjillään niin antaisin sen ilman muuta omalle tai miehen siskolle lainaan. Mutta me autetaan toisiamme puolin ja toisin muutenkin aina. En ymmärrä tollasta täydellistä kyvyttömyyttä kommunikoida. Mäkin pistäisin välit poikki ap ja mieheen, aivan ääliömäistä toimintaa.
Sisko taisi löytää palstan kommenteista päätellen.
Tää on ihan vakio, mies on sähkäri ja kaikki kaverit, perhe ja tutun tutut haluaa häneltä sähkötyöt ilmaiseksi tai tosi halvalla pimeenä. Sitten kun ilmoittaa tuntiliksan, matkakulut, tarvikkeiden hinnat yms niin suututaan.