Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa sinulla on käynyt "hyvä tuuri"? -peukutusketju

Vierailija
26.04.2022 |

Voititko lotossa? Onko sinulla maailman mukavin anoppi? Onko sinulla hyvät unenlahjat ja nukahdat helposti missä vain? Usein listataan ikäviä asioita, niin laitetaanpas kehiin ne hyvät jutut. Oli sitten kyse pelkästä hyvästä tuurista tai myös omasta vaivannäöstä asian eteen. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minullekin on käynyt näin, peukku alas = minulle ei ole käynyt näin.

Ap aloittaa: Sain vakituisen työpaikan alalta, jossa työt ovat kiven alla ja määräaikaisuuksissa roikutaan vuosia. Ap

Kommentit (229)

Vierailija
61/229 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli esimerkilliset vanhemmat, turvallinen lapsuus ja nuoruus.

Vierailija
62/229 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vanhemmat
Ihanat sisarukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/229 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastunut koronaan.

Vierailija
64/229 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin kehittynyt rintavarustus, ja olen muutenkin sporttinen ja miesten päitä kääntävä.

Siinä mielessä luonto ja ehkä onnikin on antanut, että ei paljoa tarvitse ponnistella sen eteen että saa mitä haluaa.

65/229 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn hyvin yksin vaikka kuinka kauan.

Vierailija
66/229 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvin kehittynyt rintavarustus, ja olen muutenkin sporttinen ja miesten päitä kääntävä.
Siinä mielessä luonto ja ehkä onnikin on antanut, että ei paljoa tarvitse ponnistella sen eteen että saa mitä haluaa.

Olin samassa tilanteessa 10 vuotta sitten. Sitten ikä teki tehtävänsä. Kauneus on katoavaista.

Vierailija
67/229 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirakaverin kanssa pitkä yhteinen taival, mikä jatkuu.

Vierailija
68/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies, hyvä koulutus, hyvä työpaikka, oma asunto, ei velkoja, 2 tervettä lasta, matkustellut paljon, hyvät unenlahjat, rakkaus.
Vastapainoksi luettelen muutamia huonoja juttuja. Rutiköyhä koti, koulukiusattu, yleensä en ole saanut arvostusta, vaan pilkkaa. Kadehtijoitakin on ympärillä. En kuitenkaan välitä niistä, sillä minulla on omat ajatukseni.

Vierailija
69/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeastaan koskaan hakenut mitään työpaikkaa vaan minut on suoraan kutsuttu haastatteluihin ja olen aina saanut paikan. Kyseessä se, että kun minulla aika laaja verkosto ystäviä eri työpaikoilla- ja aloilla, niin ovat toimineet välittäjinä eli ehdottaneet minua. Toki tähän vaikuttaa myös ei-tuuri eli se, että osaamisaloillani on ollut työvoimapulaa.

Ehkä tähän voi myös laskea nykyisen vaimoni "löytäminen" aivan sattumalta ulkomaan työkeikan aikana.

Vierailija
70/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvät välit aikuiseen tyttäreeni.

Tämä ja oni muu vastaus; ei kait tämmöiset nyt sentää hyvästä tuurista ole kiinni? Ihan kuin sillä miten lapsen lapsuuss on mennyt vanhempien toimesta, ei olisi mitään väliä, vaan ainoastaan tuuri ratkaisee suhteen tilan?

Oma hyvä tuurini kävi siinä että löysin mieheni. Tuuri siksi, koska satuimme samaan aikaan samaan paikkaan.

Vierailija
71/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

isomuna

Vierailija
72/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin Suomeen! :) 

Vierailija
73/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin hyväosaiseen perheeseen.

Vierailija
74/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin veikkauksen sivuilta kerran pienellä panoksella oikein mieluisan voiton.
Puhutaan kymmenistä tuhansista. Se oli työttömälle tarpeeseen, sain maksettua kaikki opintovelat ym velat kertaheitolla.

Vierailija
75/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutusohjeet on epäintuitiiviset ja typerät. Muuten kiva ketju.

Vierailija
76/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysynyt elävien kirjoissa.

Vierailija
77/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinä olet halunnut? Saitko esim. älyä ja empatiaa sillä, että miehet kiinnostuivat sinusta?

Ei tarvitse vastata. Olethan mies itsekin. 

Vierailija
78/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto meni oitis kaupaksi, uusi löytyi nopeasti.

Vierailija
79/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin kotikoiran pennun, rekisteröity tosin, ja vein sen näytteyyn. Kysyin kehän laidalla , että mitä saamani arvostelu tarkoitti ja kokeneemmat sanoivat että se oli paras mahdollinen sen ikäiselle, ja niin sitten innostuin näyttelyistä ja tuo kennelnimeton  turrikka on nyt muotovalio. Kaiken lisäksi terveystarkastyksessa tuli täydet pisteet ja koira on nyt 30 pennun isä. joten lottovoitto koira-arpajaisissa

Vierailija
80/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvät välit aikuiseen tyttäreeni.

Tämä ja oni muu vastaus; ei kait tämmöiset nyt sentää hyvästä tuurista ole kiinni? Ihan kuin sillä miten lapsen lapsuuss on mennyt vanhempien toimesta, ei olisi mitään väliä, vaan ainoastaan tuuri ratkaisee suhteen tilan?
Oma hyvä tuurini kävi siinä että löysin mieheni. Tuuri siksi, koska satuimme samaan aikaan samaan paikkaan.

Kyllä se vain on tuurista kiinni millaiset persoonallisuudet vanhemmalla ja lapsella on, sopivatko ne yhteen ollenkaan vai onko koko ajan pattitilanteita! Tuuria on, että tyttäreni on niin ihana aikuinen nainen ja hän haluaa olla yhteydessä minuun, vaikka minä en aina niin ihana olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi