Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa sinulla on käynyt "hyvä tuuri"? -peukutusketju

Vierailija
26.04.2022 |

Voititko lotossa? Onko sinulla maailman mukavin anoppi? Onko sinulla hyvät unenlahjat ja nukahdat helposti missä vain? Usein listataan ikäviä asioita, niin laitetaanpas kehiin ne hyvät jutut. Oli sitten kyse pelkästä hyvästä tuurista tai myös omasta vaivannäöstä asian eteen. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minullekin on käynyt näin, peukku alas = minulle ei ole käynyt näin.

Ap aloittaa: Sain vakituisen työpaikan alalta, jossa työt ovat kiven alla ja määräaikaisuuksissa roikutaan vuosia. Ap

Kommentit (229)

Vierailija
41/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsin yliopistoon opiskelemaan toivomaani alaa. Siitä on seurannut pelkkää hyvää.

Vierailija
42/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin Suomeen 1900-luvulla, ens esim Pohjois-Koreaan tai 1000-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen elintasooni. On viihtyisä asunto, auto, perhe ja lemmikki. Tulemme toimeen mutta emme pääse rikastumaan.

Vierailija
44/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tarvittaessa hyvä itsekuri

Vierailija
45/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut töitä melko helposti. Minulla on käynyt tuuri, että olen saanut helposti töitä jopa sellaiselta alalta, josta minulla ei ole paljoakaan aikaisempaa kokemusta.

(Ei pitäisi varmaan kirjoittaa tätä, sillä huomenna on työhaastattelu ja saletisti menee pieleen kun ehdin asialla "kehuskella" 🤣)

Vierailija
46/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillamme ei ole ollut mitään isompia ongelmia, eli heidän kasvattamisensa on ollut "helppoa". Siis verrattuna joihinkin tuttaviin, jotka joutuvat tekemään ihan kamalasti töitä vanhempiensa eteen ja silti näillä on pahoja ongelmia.

Vierailija
47/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvät unenlahjat. Pistän vaan silmät kiinni ja nukahdan samantien.

Vierailija
48/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, vuokralla ihanassa asunnossa, alle 40v, opiskelen mielenkiintoista alaa ja olen koko elämäni päässyt tekemään pätkätöitä hyvin erilaisilta aloilta ja saamaan näkökulmaa, jota monilta tuntuu puuttuvan.

En ole ikinä ajanut autoa tai ollut lentokoneessa enkä syö lihaa.

Vierailija
49/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmea työpaikkaa olen hakenut elämäni aikana, ja jokaiseen pääsin.

Vierailija
50/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta tuntuupa ikävältä painaa alapeukkua johonkin hauskaan toteamukseen ihan vain siksi, ettei ole itse kokenut vastaavaa. Tekee mieli yläpeukuttaa kivoille ja originelleille kertomuksille! :)

Vierailija
51/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic, mutta tuntuupa ikävältä painaa alapeukkua johonkin hauskaan toteamukseen ihan vain siksi, ettei ole itse kokenut vastaavaa. Tekee mieli yläpeukuttaa kivoille ja originelleille kertomuksille! :)

Mulle kävi niin, että unohdin kesken kaiken, miten piti peukuttaa ja vahingossa yläpeukutin muutamaa symppisviestiä muuten vaan. Sori, oon nolo, tiedän!

Vierailija
52/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin, että unohdin kesken kaiken, miten piti peukuttaa ja vahingossa yläpeukutin muutamaa symppisviestiä muuten vaan. Sori, oon nolo, tiedän!

Et oo, vaan söpö!

T. tuo vasten tahtoaan alapeukuttaja (sua yläpeukutin :-D )

Vierailija
53/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain ensin pojan ja sitten tytön, niinkuin olen aina halunnutkin.

Miksi on tärkeää porsia uros ensin?

En tässä tapauksessa puhuisi porsimisesta. Mulla on vaan aina ollut toi, että haluaisin yhden kumpaakin ja mielellään pojan ensin.

Miksi?

Vierailija
54/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin tarpeeksi mukavaan asemaan työelämässä, vaikka hetken aikaa kuvittelin että kaikki kortit oli osaltani jo käytetty jouduttuani ulos edellisestä työpaikasta. Tuolloin en olisi ikinä kuvitellut tilanteen muuttuvan näin hyväksi. Nyt on paremmat valmiudet selvitä toisestakin pudotuksesta.

Vierailija
55/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan vielä työttömänä. Työelämässä 23 vuotta.

Vierailija
56/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi kaunis hymy. Itsekin tulen hyvälle tuulelle sitä katsellessani.😁

Vierailija
57/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen luonne on auttanut monessa tilanteessa eteenpäin.

Vierailija
58/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni on todella pehmeä, enkä käytännössä koskaan joudu rasvailemaan vartaloni ihoa. Korkeintaan kädet kuivuu kovalla pakkasella.

Vierailija
59/229 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä resilienssi

Vierailija
60/229 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain ensin pojan ja sitten tytön, niinkuin olen aina halunnutkin.

Miksi on tärkeää porsia uros ensin?

En tässä tapauksessa puhuisi porsimisesta. Mulla on vaan aina ollut toi, että haluaisin yhden kumpaakin ja mielellään pojan ensin.

Miksi?

Siksi yksi kumpaakin, että saisi kokemuksen kummastakin. Mielestäni tytöllä on parempi olla isoveli kuin pikkuveli. Tiedän kyllä, että makukysymyksiä nämä on enkä siis arvostele jos jollakin on joku muu preferenssi lasten määrän ja sukupuolen suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän