Missä asiassa sinulla on käynyt "hyvä tuuri"? -peukutusketju
Voititko lotossa? Onko sinulla maailman mukavin anoppi? Onko sinulla hyvät unenlahjat ja nukahdat helposti missä vain? Usein listataan ikäviä asioita, niin laitetaanpas kehiin ne hyvät jutut. Oli sitten kyse pelkästä hyvästä tuurista tai myös omasta vaivannäöstä asian eteen. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minullekin on käynyt näin, peukku alas = minulle ei ole käynyt näin.
Ap aloittaa: Sain vakituisen työpaikan alalta, jossa työt ovat kiven alla ja määräaikaisuuksissa roikutaan vuosia. Ap
Kommentit (248)
No, unenlahjani ovat hyvät. Nukahdan hitaasti, mutta sitten kun nukahdan, olen täysin tiedoton herätykseen asti välittämättä kauheasti lämpötilasta, melun tasosta, alustan mukavuudesta tai valaistuksesta. Ilman herätystä herään 7-9 h jälkeen hyvin levänneenä ja, jos satun heräämään kesken unien, pystyn yleensä nukahtamaan saman tien uudestaan.
Tämä tuntuu olevan aika harvinaista aikuisilla. Suurella osalla on vähintään jotain pientä ongelmaa nukahtamisen, unessa pysymisen tai unen laadun kanssa.
Juurikin hyvät unenlahjat. Nukahdan hitaasti, mutta nukahdettuani nukun, kuin lapsi ja herään virkeänä. Eikä olosuhteiden tarvitse olla niin tiptop, että saan unta. Helle, valoisuus, tai poraa käyttävä naapuri eivät erityisemmin untani häiritse ja unettomat yöt on hyvin harvinaisia. Tällainen tuntuu olevan useimmilla aikuisilla ja monilla lapsillakin harvinaista.
Voitin 10e pari viikkoa sitten lotossa. Vieläki lämmittää mieltä.
Kaikki muu on päin peetä, mutta mulla on yksinhuoltajana hyvin akateemisessa maailmassa pärjännyt lapsi! Ei ikinä ollut mitään hankaluuksia hänen kanssaan. Olen tästä onnellinen, vaikka en katso asiaa omaksi saavutukseksi, häneltä vaan kaikki onnistuu
Sain yli 20 vuoden jälkeen vakituisen työpaikan.
Ei mikään maailman paras paikka, mutta kokeman ja palkan perusteella parempi kuin missä kaikkialla on joutunut kärsimään
Olen ollut suurimman osan elämästäni erittäin terve eikä minulla ole ollut koskaan tarvetta käyttää mitään reseptilääkkeitä. Vielä yli 40-vuotiaana juoksin Cooperin testissä yli 3000 metrin tuloksia eikä minulla ole mitään tunnettuja allergioita vaikka ruoka-aineitten, pölyttävien kasvien tai eläinten karvojen suhteen.
Olen aina saanut töitä. Nykyään olen yrittäjä.
Olen aina nukkunut melko hyvin.
Mulla on aina ollut kivat naapurit.