Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa sinulla on käynyt "hyvä tuuri"? -peukutusketju

Vierailija
26.04.2022 |

Voititko lotossa? Onko sinulla maailman mukavin anoppi? Onko sinulla hyvät unenlahjat ja nukahdat helposti missä vain? Usein listataan ikäviä asioita, niin laitetaanpas kehiin ne hyvät jutut. Oli sitten kyse pelkästä hyvästä tuurista tai myös omasta vaivannäöstä asian eteen. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minullekin on käynyt näin, peukku alas = minulle ei ole käynyt näin.

Ap aloittaa: Sain vakituisen työpaikan alalta, jossa työt ovat kiven alla ja määräaikaisuuksissa roikutaan vuosia. Ap

Kommentit (229)

Vierailija
81/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on lykästänyt ulkonäön osalta. Olen luonnostani hoikka, tuuheahiuksinen, hyväihoinen ja korkeilla poskipäillä siunattu. Näin keski-iän kynnyksellä tämä säkä on alkanut korostumaan, kun katsoo muita saman ikäisiä. Tämän toteaminen ääneen edes anonyymisti herättää yleensä kummallisia kilarireaktioita, mikä on jotenkin hauskaa.

Vierailija
82/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ansiosidonnaisella liiton päivät loppuun asti ja löysin heti töitä kun olisin joutunut työmarkkinatuelle. Enkä ole työvoimapula-alalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien ajelehtimisen ja masennuksen jälkeen sain työpaikan ulkomailta ja nyt etenen ylempään virkaan firman sisällä.

Vierailija
84/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuria on, että sain sellaisen miehen, joka on paras mahdollinen isä meidän lapsille. Sitä en tiennyt häneen rakastuessani.

Vierailija
85/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain akateemisen, fiksun ja lämminsydämisen miehen, vaikka itse olen nousukasperheen kouluttamaton ja masentunut möhömaha. 

Vierailija
86/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äo 147

Vierailija
87/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapset nuorena ja vähän vahingossa miehen kanssa, jonka kanssa parisuhde ei pysynyt. Mutta nyt kun seurailen usean ystäväpariskunnan lapsettomuus ongelman selvittämisiä, niin tuntuu, että kävi tuuri! Sain kaksi ihanaa tervettä lasta hupsista noin vain kun joillakin ei edes ole varmaa saavatko he lasta ikinä tai lapsen saadakseen pitää käydä kaikenmaailman hoitoja läpi vuosikausia.

Vierailija
88/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lähtökohtani ovat olleet traumaattiset, olen kohdannut pääsääntöisesti paljon hyvää ja tehnyt oikeita valintoja.

Vierailija
89/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukioaikana kesätöissä muurarin repsikkana. Hän oli jo hyvin lähellä eläköitymistä. Hänellä oli magneettiranneke kauhakädessä. Totesi että ilman sitä hän ei kykenisi enää hommia tekemään; kenties karpaalitunneli tai jokin muu rasitusvamma??

Vuosia myöhemmin päätin kokeilla itse magneettien tehoa. Ensin käytin japanilaisia Elekiban ihomagneetteja joita silloin myytiin jopa joissakin apteekeissa "tiskin alta". Nykyään käytän eri kokoisia tuiki voimakkaita neodyymimagneetteja joita saa esim. Clasulta. Olen kokeillut niitä mitä moninaisimpiin vaivoihin. Hiljattain mm. "sydänhermovikaan", yllättävän menestyksellisesti, eli hyvin kevyt tunne tuli pumpun maisemiin kun laitoin parin sentin läpimittaisen neon rintalastan tienoille.

Muita kohteita ovat olleet mm. ristiselkäkipu, johon magneetti tuntuu tehoavan erityisen hyvin. Lievä korvakipu ja vaikun liiallisen erittymisen hoito on myös oiva kohde, samoin leukanivelen naksunta.

Teho perustunee ainakin kenties verenkierron tehostumiseen alueella, ja hiemommalla tasolla luultavasti akupunktiomaiseen praaNan/qi'n virtauksen muutokseen?

Eli hyvä säkä oli se että kohtasin tuon muurarin ja sain häneltä vinkin?

Vierailija
90/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska ketju. Kuvastaa hyvin kuinka useat ovat kateellisia aivan anonyymeille ihmisille, joilla on ollut onnea elämässä.

Vierailija
91/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkari menee vanhaksi kesällä ja peloteltiin että poliisilaitoksella on kauheat jonot, vaikea saada aikaa sen henkkarin uusimiseen. Pari päivää poliisin nettisivu näyttikin eioota kun yritin varata aikaa, mutta jo kolmantena päivänä onnistui.

Vierailija
92/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 60 vuotta ja edelleen täysin terve ilman mitään vaivoja ja kolotuksia.

Vierailija
93/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin itselleni täydellisen miehen. Olemme kuin sielunkumppaneita ja rakastamme toisiamme syvästi. Yhdessä on nyt oltu 9 vuotta ja kyllä sitä intohimoa löytyy edelleen. 

Vierailija
94/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unenlahjat. Nukahdan suunnilleen kolmessa minuutissa ja nukun sikeästi. Herään aamuisin virkeänä ja hyväntuulisena. Nukun myös missä vaan

Vierailija
95/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen vaan sellanen juttu että olin ekaluokalla, ja mulla oli jotain asiaa äidille, joten menin keittiöön,ja sain hänet kiinni limsapurkilta😶

Vierailija
96/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti alapeukkuja ihan hyviin ja asiallisiin kommentteihin omista onnistumisista. Kateusko puskee pintaan vai mikä on vikana?

Vierailija
97/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin Suomeen. On tilaa, mahtava luonto, kohtalaisesti hyvinvointivaltiota, kiinnostava kieli, lukijakansaa, ym.

(mikähän alapeukuttajahullu täällä on liikkeellä...)

Vierailija
98/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin kaksikieliseen perheeseen. Puhun sekä suomea että englantia äidinkielenäni.

Englannintaidosta on ollut koulussa ja elämässä hyötyä. On kiva puhua joittenkin kanssa enkkua, ketkä eivät vielä ole oppineet paljoa suomea 😊

Vierailija
99/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin asioihin olwn joutunut näkemään kauhean vaivan edistääkseni itseäni sisäisesti kuin ulkoisesti jopa vaikeimman kautta...
Kerran arvonassa kävi tuuri, että sain helpoimman aiheen näytellä aitoa asiakaspalvelu tilannetta, muistan helpotuksen tunteen vieläkin.

Vierailija
100/229 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheasti alapeukkuja ihan hyviin ja asiallisiin kommentteihin omista onnistumisista. Kateusko puskee pintaan vai mikä on vikana?

Aloittaja sanoo näin:

Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minullekin on käynyt näin, peukku alas = minulle ei ole käynyt näin

Ilmeisesti monella on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia ja toisilla sitten oletus että kaikki kadehtivat heitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän