Missä asiassa sinulla on käynyt "hyvä tuuri"? -peukutusketju
Voititko lotossa? Onko sinulla maailman mukavin anoppi? Onko sinulla hyvät unenlahjat ja nukahdat helposti missä vain? Usein listataan ikäviä asioita, niin laitetaanpas kehiin ne hyvät jutut. Oli sitten kyse pelkästä hyvästä tuurista tai myös omasta vaivannäöstä asian eteen. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minullekin on käynyt näin, peukku alas = minulle ei ole käynyt näin.
Ap aloittaa: Sain vakituisen työpaikan alalta, jossa työt ovat kiven alla ja määräaikaisuuksissa roikutaan vuosia. Ap
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Nain kokoajan.
Minäpä nain pokeriammattilaisen jolla on aina ässä hihassa.
Vierailija kirjoitti:
Synnytys ei kestänyt kauan (alle 8 tuntia, josta 15 min ponnistamista). Äidille kiitos näistä geeneistä, että synnytys etenee vikkelästi.<3
8 minuuttia olisi lyhyt synnytys. 8 h on normaali tai pitkä persaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinkielen opetttaja on jäänyt unohtumattomana mieleeni omansalaisena erittäin hyvänä persoonana.
Toinenkin oli itseasiassa opettaja joka kysyi että mistä pedagogiikka ja pedagoki käsite tulee etttä se tulee siitä että opettaja saattaa oppilaansa oppimisen lähteelle jossa oppilas itse tekee oivalluksia eikä niiin että tyrkyttää jotain tai yrittää siirtää sen informaation ikäänkuin toisen aivoihin.
Hän oli teakista.
Olen tyytyväinen hyvin vähään. En kadehdi ketään enkä mitään. Siksi olen onnellinen.
En voi kertoa, meitä on vain 1 nainen. Olen tehnyt jo historiaa. Lisäksi liuta muita onnenpotkuja ja erikoisuuksia. Nekin tavallista erikoisempia.
Sain kuntouttavan työtoiminnan kautta vakituisen, hyväpalkkaisen osa-aikatyön, vaikkei minulla ole koulutusta tai työkokemusta.
Mulla on aina ollu pitkät, tuuheat ja kaartuvat ripset. Ja olen siis nainen
Vierailija kirjoitti:
Näytän aika kivalle, vaikka vanhempani ovat ihan tavallisia pulliaisia.
Hyvä, onnittelut myös hyvästä itsetunnosta. Tää ei ollut sarkasmia, vaan olen oikeasti sitä mieltä, että ihmiset yleisesti ottaen ovat liian epävarmoja itsestään.
EI ole törmännyt mafioosoihin ja kaiikki sormet on tallessa.
Vierailija kirjoitti:
EI ole törmännyt mafioosoihin ja kaiikki sormet on tallessa.
Peukku on kyllä käynyt suuussa mutta ei pereseessä vaikka sekin on mietityttänyt kun sielllä kerta reikäkin on johon yksi peukku mahtuisi ja sehän voiisi olla jännää.
Mun mieheni tekee ihanaa ruokaa joka ikinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
PEUKUTUSJUTUT KUULUU SEKSIPALSTALLE
Auringossa (Mari Rantasila)
Elämä aikuisena on mennyt aika putkeen, lapsuus oli toki vähän toinen juttu. Terveys, parisuhde, ystävyyssuhteet, työasiat, talous, harrastukset jne. Eipä ole ollut juuri koskaan mitään valittamista kun hyvin on sujunut.
Sain ensin pojan ja sitten tytön, niinkuin olen aina halunnutkin.
Mulla ei kasva kainaloissa kunnolla karvaa
Toinenkin oli itseasiassa opettaja joka kysyi että mistä pedagogiikka ja pedagoki käsite tulee etttä se tulee siitä että opettaja saattaa oppilaansa oppimisen lähteelle jossa oppilas itse tekee oivalluksia eikä niiin että tyrkyttää jotain tai yrittää siirtää sen informaation ikäänkuin toisen aivoihin.