Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen työelämän Allu

Vierailija
26.04.2022 |

On koulutusta, on pitkä työkokemus ja rekryfirmat kehuu monipuolista työhistoriaani jne, mutta en vaan pääse töihin. Työnantajat mikä teitä vaivaa??? Ihme nirsoja kaikki työnantajat. Se on varmaan tämä ikä… Miten te muut saatte töitä? No, kai se on vaan elettävä päivästä toiseen ja jatkettava työnhakua.
Mutta totta puhuen, oikeasti kypsyttää kun työhistorian perusteella pitäis lohjeta helposti työpaikka, opiskelen omaehtoisesti koko ajan jotain, enkä ole luonnevikainenkaan. Noh, ehkä joku päivä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Koulutus on, kokemustakin löytyy mutta ei vaan kelpaa. Kauheen nirsoja työnantajat, pitää olla tohtori tasoa ja 500 vuotta työkokemusta, 3€/h palkkatoivomuksella. Miks en kelpaa??

Vierailija
2/31 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Allu?

Vierailija
4/31 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Allu?

Allu on palstan vakiotyyppi, joka kaipaa naista. Kirjoitustyylin voit vilkasta viestistä 2.

Vierailija
5/31 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun ei kelpaa. Kyllä mulle työnantajat sanoo, että kiva koulutus sulla mutta silti ei vaan kelpaa.

Vierailija
6/31 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/31 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on nostettava oma aloitus. Taas tuli haastattelussa että hyvä koulutus ja työkokemus, mut sori, valitettavasti jäit kakkoseksi. En jaksa enää tätä... Mikä mättää, en tajua... Mitä tässä oikein pitää olla että kelpaa työnantajille...? Mä niin toisaalta ymmärrän Allun tuskan naisista, kun itse koen samaa työhön pääsemisessä 😂 Ehkä mä alankin tekemään aloituksia tästä aiheesta joka ilta, jos se vaikka auttaa pääsemään töihin 🤔

Vierailija
8/31 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkäännn

Vierailija
9/31 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kelpaa niin ei!

Vierailija
10/31 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, ootteko kaikki työnantajat aivan sekaisin? Miksi en kelpaa, vaikka laskenut rimaakin.. ihme nirppanokkia työnantajia, pitäis kait olla joku ministeri, että kelpais.. olen pitkä, komea, pesen hampaat, hyvä vaatetyyli, auto on ja työkokemusta, mutta ei ne edes katso mua, juoksevat karkuun.. en ymmärrä, sekoan kohta ja otan työpaikan väkisin..oon sekopää, ei ketään kiinnosta, onko kaikki aivan sekaisin? Joo, moi en välitä, elän sitten työttömänä, se on moi nyt lähden kattelemaan baariin seiniä, heido!!!!

Vierailija
11/31 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan työpaikan väkisin :DDDDD

Vierailija
12/31 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan työpaikan väkisin :DDDDD

Joo, kohta otan jonkun työpaikan väkisin jos en muuten saa, nirppanokkaiset työnantajat on aivan sekaisin, en ymmärrä?!?!

😂😂😂

Vierailija
13/31 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tälle Allu-parodialle xD

Vierailija
14/31 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ap täällä taas! Odotan viestiä josko työtreffit onnistuis... ensi viikolle olis taas kiikarissa työhaastattelu.. nyt en tätä mokaa jos pääsen haastatteluun..

Vierailija
15/31 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti lähes kaikki työpaikat menee nykyään suhteilla eli jos olet jo töissä ja on suhteita niin pääset vaihtamaan paikkaa, jos taas olet työttömänä vailla kunnon suhteita niin palkkatöihin ei välttämättä pääse...Samoin jos CV:ssa on 3kk pidempiä "aukkoja". Nyky työelämä on p-seestä :/ 

Vierailija
16/31 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttaudu hoitajaksi. Monessa paikassa lähihoitajille tarjotaan jo pp 3t plus lisät.. lähemmäs 4t brutto.

Vierailija
17/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän omaa ketjuani :D Tälle viikolla yksi haastattelu tulossa ja ensi viikolle toinen. Saa nähdä ehtiikö Allu saamaan naisen ennen kuin minä saan työpaikan :D Ap

Vierailija
18/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitän omaa ketjuani :D Tälle viikolla yksi haastattelu tulossa ja ensi viikolle toinen. Saa nähdä ehtiikö Allu saamaan naisen ennen kuin minä saan työpaikan :D Ap

Ennen Allu saa naisen kuin sinä työpaikan, kyllä se on jämpti niin...

Vierailija
19/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluttaudu hoitajaksi. Monessa paikassa lähihoitajille tarjotaan jo pp 3t plus lisät.. lähemmäs 4t brutto.

Voisin kouluttautua muuten, mutta fyysisiin töihin on pieniä rajoitteita ja eivät todennäköisesti huolisi koulutukseen. Ap

Vierailija
20/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Allu saa naisen kuin me työttömät töitä.