Mies - olisit vaimon orgasmikontrollissa - kuinka usein pitäisi?
Olemme mieheni kanssa sopineet, että päätän hänen orgasmeistaan - siis koska ja millä tavalla ne tapahtuvat. Myös siveyslukko kuuluu työkaluihin, mutta käytössä vain ’tarpeen’ vaatiessa. Olen hiljalleen päässyt rooliini ja myös alkanut nauttimaan/kiihottumaan kontrollista. Hän on myös sopeutunut kuvioon ja viihtyy nykyään alistuvana osapuolena. Alunperin hänen rytminsä oli noin 3-4 päivän välein ja nyt se on hiljalleen kasvanut 5-7 päivään. Kerran pidin häntä ilman orgasmia 12 päivää ja siitä viimeiset 5 päivää (ei yöllä, koska aamuseisokit) siveyslukossa. Se oli hänelle loppuvaiheessa selvästi hankalaa. Itseäni toisaalta kiihotti varsinkin kahtena viimeisenä päivänä nähdä hänen ’turhautumisensa’ ja lisäsin sitä vielä pukeutumalla hameeseen ja stay up sukkiin. Nyt kiinnostaa erityisesti miesten vastaukset, että mikä olisi sinulle sellainen ’sopiva’ väli orgasmeille ja mikä ehdoton yläraja, jonka voisit muutaman kerran vuodessa kokea. Myös naiskollegoiden kokemukset kiinnostaa. Laittakaa myös ikä, koska se vaikuttaa usein asiaan. Me olemme molemmat 41 v. Tiedän, että tässä skenessä varsinkin miehet fantasioi vuosista, mutta niissä en näe mitään järkeä eikä ne mielestäni tuota intiimiyttä ja jännitettä, josta olen oppinut nauttimaan.
Kommentit (75)
Tosiaan mielenkiintoisia kommenttia täällä aiheesta. Minut vaimo lukitsi syyskuun viidentenä päivänä ja kertoi, että voin hiukan harjoitella Loctoberia varten. No siinä meni Syyskuu lukittuna, aina kun kysyin milloin lukko aukeaa, niin vastaus oli et avain on hänellä töissä tai hänen ei tee nyt mieli sillai seksiä. Lokakuun lopussa vapaus koitti ja nyt on ehtona et vaimo saa seksiä silloin kun haluaa. Ja hänen pitää saada ensin aina orgasmi, ja jos tämä ei minulta onnistu niin munat joutaa olla sitten lukittuna. Vielä olen vapaana.
M37
Kyllä tahdin pitää sit olla vähintään pari kertaa päivässä, jos vaimo haluu pistää munani lukkoon.
Sekin edellyttäisi sitä että on sit yhdessä kivaa, eikä mitään soolojuttuja, niitä tarvii sit enempi jos ei vaimolta heru.
Meillä on seksiä harvemmin mitä itse haluaisin, mutta 3 päivää peräkkäin jos itse tyhjennän kassit niin sitten voi pitää muutaman päivän taukoa ja kerätä kiimaa.
Jos siis olisin mukana tuollaisessa leikissä, niin 3 päivää - max viikko kun haluaisin jo purkautua. Sitten mielellään parina peräkkäisenä päivinä lisää, mutta kaikenlainen vaihtelu voisi kyllä pitää jännitystä myös yllä. Kunhan välillä saa kassit kunnolla tyhjiksi.
Olen kyllä ollut ollut siinä uskossa, että miehen elimistö hoitaa purkaantumiseen säännöllisin väliajoin, jos sitä ei muuten tapahdu? Ei siinä munalukot paljon pitele.
Mun ei tarvi kuin pihdata pari-kolme päivää niin saan miehen superkiimassa kimppuuni ja parasta seksiä lukuisine uusintoineen. En anna hänen koskettaa, en suudella, en edes halata koska se johtaa lähes aina seksiin. Sitä en tiedä tyydyttääkö hän tarpeitaan sillä välin, mutta ainakin seisottelee koko ajan ja kiehnaa kauan ennen kuin kellistelee mut lopuksi. Pidän mahdollisimman tiukkoja kuteita tauon aikana ja se tuntuu vaan lisäävän miehen kiihkoa. Härnäilen visuaalisesti ja saatan kommentoida jotain hänen puutteessa olostaan. Toimii! M29N27
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne kasseihin mitään kerry.
No näille huuhaaukoille tuntuu vaan tapahtuvan kaikkea mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne varmaan kerry sen enempiä kuin mitä mahtuu. Ei ne paineet siitä johdu, vaan ihan siitä kun on hetkenkin (muutaman päivän) ilman purkautumista niin himot nousee tappiin ja sitten sen haluaa hoitaa joko vaimon kanssa tai yksin. Näin käy ainakin minulle, olen 45-vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ollut ollut siinä uskossa, että miehen elimistö hoitaa purkaantumiseen säännöllisin väliajoin, jos sitä ei muuten tapahdu? Ei siinä munalukot paljon pitele.
No joo, mutta on yksilöllistä kuinka nopeasti siemenet alkaa purkautua itsekseen, vai purkautuuko ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuinen mies yöllisiä siemensyöksyjä kovin helposti/usein saa. Aikuisiällä muistelisin saaneeni 5-6 kertaa. Parin viikon pätkä menee kyllä ilman että tulee housuihin ilman mitään stimulusta.
Teininä oli toki märkä läntti pyjamassa harva se yö.
Meillä ei lasketa aikaa, vaan sovimme välillä, että ns. joudun tyydyttämään tyttiksen X kertaa ennen kuin saan itse laueta. Nyt on menossa kympin sarja, eli 10 orgasmia hänelle ja sitten lopuksi yksi mulle😁. Aikaa on sen verran kuin siihen menee, mutta totta kai minä yritän saada hänet laukeamaan mahdollisimman monta kertaa yhdellä seksikerralla etten joutuisi kärsimään pitkään. Tää on ihan win-win: molemmat saa paljon seksiä, hän saa paljon orgasmeja, ja minä joka tykkään piinaamisesta tulen oikein kunnolla kiusatuksi. Molemmat nautitaan tästä.
En olisi. Pakenisin semmoista tyrannia välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne varmaan kerry sen enempiä kuin mitä mahtuu. Ei ne paineet siitä johdu, vaan ihan siitä kun on hetkenkin (muutaman päivän) ilman purkautumista niin himot nousee tappiin ja sitten sen haluaa hoitaa joko vaimon kanssa tai yksin. Näin käy ainakin minulle, olen 45-vuotias mies.
Kivekset ei vieläkään ole mikään siemenvarasto, eikä niihin voi koskea mitkään paineet!
Vähän pidempi aika kuin mitä normaalisti olisin ilman. Eli noin viikko, aivan maksimissaan kaksi olisi hyvä lukittuna.
Seksiä (eli suuseksiä vaimolle) haluaisin kuitenkin useammin. Samoin pientä kiusoittelua voisi olla koko ajan osana normaalia arkea. Ruokaa laittaessani vaimo voisi vaikka halata takaapäin, viedä käden haaroväliini ja kysyä että Kuinkas täällä jaksetaan?
Nyt kun olen ollut tasan kaksi viikkoa tulematta, voin sanoa varmuudella, että ainakin sen ajan pystyisin olemaan myös munalukossa. Paineita kyllä kertyy, mutta sehän on leikin idea. En tosin tiedä, olisiko lukittuna olo kovin mukavaa erektioiden kannalta. Ainakin aamuerektioiden olisi kiva antaa paisua vapaasti. Päiväksi voisi sitten laittaa vehkeet häkkiin.
- No nut november -ketjun ap
Minun mielestä miehen tyydyttäminen ja laukeaminen on niin kiihottavaa, että tällainen orgasmikontrolli ei sopisi minulle ollenkaan. N47